quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef gohan16 het volgende:
[..]
TT is niet: Post hier, huilende Duitsers.
[..]
[..]
Meesterlijke grap.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Duitser kwam hier met wat gescheld. DIe posts zijn weggehaald.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is dat bericht met 'TT is niet: Post hier, huilende Duitsers.' heen?
en wat was de grap?
Photoshop jongen. Dat zijn gewoon gesoepte foto's van jankende Hollanders na hun wedstrijd tegen Rusland van 2008.quote:
Hint: voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die huilt helegaar nicht!quote:
Welkom in 2010. Met je bar slechte avatar trouwens.quote:
quote:
Link naar interview?quote:
Bassie de Varkensklimmerquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hmm, wie is hij ook alweer? Volgens mij een vrij bekende Duitser toch?
quote:
Ik zeg het dan ook alleen tegen haar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:15 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met dat soort uitspraken als ik jou was.
quote:
Ik ga haar troosten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef IceCreamm het volgende:
http://louibel.hyves.nl/?ref=sr
Niet zichtbaar
Annie Friesingerquote:
quote:
Beetje tegenvaller ja. Maar goed, ze eindigen nu zeker onder onsquote:
En dan hadden we ook meer kans tegen gehad dan de Spanjaarden...quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef SpecialK het volgende:
Jammer voor Duitsland. Leuk land, lieve mensen. En het had vele malen leuker geweest om oranje tegen duitsland te zien spelen aanstaande zondag.
Genoeg om Villa (mede) topscorer van het WK te makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze trappen hem er echter zelden in.
Het gaat juist om de breedte, bij ons scoren er meer spelers. Nederland heeft al 12 doelpunten gemaakt, Spanje pas 7. Alleen tegen Honduras en Chili scoorden ze twee keer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Genoeg om Villa (mede) topscorer van het WK te maken
Ik vroeg me ook af waarom mensen WWII shit gaan postenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Alle WOII plaatjes weggehaald en kappen ook daarmee.
Kom op zeg
ja hoor, dat zeiden ze van Brazilie ook, en waar zijn die nou?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan hadden we ook meer kans tegen gehad dan de Spanjaarden...
Die tikken ons helemaal zoek
tong80!quote:
tong80 is een vrouwquote:
HAHAquote:
Ahahahaha die kop!quote:
Omdat het moeilijk is om plaatjes van huilende duitsers te vindenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:02 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waarom mensen WWII shit gaan postenIk dacht dat mensen DE juist daarom haten
Ik wil haar wel even troosten hoorquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:10 schreef BrandX het volgende:
hij huilt niet maar is wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:41 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
portugeesjes daarentegen........quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:54 schreef Bonzai. het volgende:
Hoax, Duitsers huilen nooit.
quote:
Wie is dat?quote:
Wunderschönquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |