Ik zeg het dan ook alleen tegen haar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:15 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met dat soort uitspraken als ik jou was.
quote:
Ik ga haar troosten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef IceCreamm het volgende:
http://louibel.hyves.nl/?ref=sr
Niet zichtbaar
Annie Friesingerquote:
quote:
Beetje tegenvaller ja. Maar goed, ze eindigen nu zeker onder onsquote:
En dan hadden we ook meer kans tegen gehad dan de Spanjaarden...quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef SpecialK het volgende:
Jammer voor Duitsland. Leuk land, lieve mensen. En het had vele malen leuker geweest om oranje tegen duitsland te zien spelen aanstaande zondag.
Genoeg om Villa (mede) topscorer van het WK te makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze trappen hem er echter zelden in.
Het gaat juist om de breedte, bij ons scoren er meer spelers. Nederland heeft al 12 doelpunten gemaakt, Spanje pas 7. Alleen tegen Honduras en Chili scoorden ze twee keer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Genoeg om Villa (mede) topscorer van het WK te maken
Ik vroeg me ook af waarom mensen WWII shit gaan postenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Alle WOII plaatjes weggehaald en kappen ook daarmee.
Kom op zeg
ja hoor, dat zeiden ze van Brazilie ook, en waar zijn die nou?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan hadden we ook meer kans tegen gehad dan de Spanjaarden...
Die tikken ons helemaal zoek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |