Dat zijn welke oordoppen bij BuyInCoins? En dat betekent dat ze goed of slecht zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef ErkendFokker het volgende:
Ok, heb net wat oordoppen binnen, en kan bevestigen dat de goedkoopste oordoppen bij BuyinCoins hetzelfde zijn als die van focalprice (kwa geluid)
Dat hoeft pas wanneer je geblokkeerd bent, dat moet ik nu doen.. Enkel ben ik nog geen 18... Mag wel de ID van me broer opsturen, maar hij staat wel op mijn naam...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:47 schreef sandsucker het volgende:
Die melding heb ik ook weleens gehad. Na een aantal dagen verdwijnt dit vanzelf.
edit: heb je al een kopie van je id+bankafschrift opgestuurd?
Nee, hoezo moet dat dan ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:47 schreef sandsucker het volgende:
Die melding heb ik ook weleens gehad. Na een aantal dagen verdwijnt dit vanzelf.
edit: heb je al een kopie van je id+bankafschrift opgestuurd?
Dat heb ik een keer gedaan, maar dat duurde ong. 5 dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef ASUS-Lover het volgende:
het gaat erom met directe betalingen .. dat je direct betaalt.. bij bankoverschrijvingen duurt de transactie wat langer.. je kunt meteen betalen door geld van te voren op je paypal rekening te zetten
dan kan het meteen betaalt worden
1,59 zijn relatief goed. Net zo goed als die 'excellent quality' van focalprice..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat zijn welke oordoppen bij BuyInCoins? En dat betekent dat ze goed of slecht zijn?
maar dat is de manier om direct te betalen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:30 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, maar dat duurde ong. 5 dagen.
Ok, thx voor je antwoord. Heb het net overgemaakt naar Paypalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef ASUS-Lover het volgende:
[..]
maar dat is de manier om direct te betalen..
dan zorg je ervoor dat je altijd wat geld op paypal hebt ^^
Ja bij mijn ook altijd, maar dit keer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij mij gaat het geld gelijk af van mijn bankrekening
Veelvoorkomende "bug" in het betaalsysteem van Paypal, al vele malen langs gekomen in deze reeksquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:30 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Ja bij mijn ook altijd, maar dit keer niet
Okee thx voor de reactie. Ik heb al geld overgemaakt naar me Paypal. Nu maar wachten tot 20 juliquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Veelvoorkomende "bug" in het betaalsysteem van Paypal, al vele malen langs gekomen in deze reeks![]()
Maar hoe te fixen,, is nogsteeds onduidelijkDe enige opties die misschien werken is, gewoon even afwachten of eerst goedekope shit,, onder de 15 dollar kopen en dan weer iets duurders.
En anders kan je altijd nog contact opnemen met paypal
Denk eerlijk gezegd niet dat het een bug is maar dat ze het eerder doen ter verificatie en veiligheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Veelvoorkomende "bug" in het betaalsysteem van Paypal, al vele malen langs gekomen in deze reeks![]()
Maar hoe te fixen,, is nogsteeds onduidelijkDe enige opties die misschien werken is, gewoon even afwachten of eerst goedekope shit,, onder de 15 dollar kopen en dan weer iets duurders.
En anders kan je altijd nog contact opnemen met paypal
verkeerd gequotequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die varkentjes kreeg je vroeger gratis bij bestelling of koste 0.01 cent
van xcfashion?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef revpolen het volgende:
net weer ff wat besteld
blijft een verslaving![]()
Mooie bikini en jurkje voor me vrouwtje en zelf maar een shirtje er bij genomen.. totaal 72$
Ik heb ooit deze besteld voor een vriend: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29415quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een goeie USB naar EU stekker oplader voor m'n iPod Dock? Graag een goeie kwaliteit, die ik gewoon in de stopcontact kan houden zonder dat hij te heet word ofzo.
service01@zarmark.comquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef Swindler het volgende:
Wat is nu het emailadres wat jack gebruikt?
Volgens het fimpje heeft het ding nog niks, android release is nog under development, er staat winCE 6 op..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:06 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Deze onderzetter heeft tenminste android 2.1 das al een stuk beter als die andere onderzetters
"Ik zag je op het station. Afgelopen woensdag om half 9 op station Utrecht Centraal. Jij met je mooie blonde lange haren, en je blauwe ogen welke mij wellustig aankeken.. Jij was netjes opgedoft, zakelijk, koffertje. Ik was casual gekleed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef Paauwtje het volgende:
R. Madretsma , ben je hier aanwezig ivm je bril en schoenen.
Als je kiest voor de bovenste optie, Via online bankieren;quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:39 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Okee thx voor de reactie. Ik heb al geld overgemaakt naar me Paypal. Nu maar wachten tot 20 juli, dan kan ik Jack betalen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef neo2000 het volgende:
"Ik zag je op het station. Afgelopen woensdag om half 9 op station Utrecht Centraal. Jij met je mooie blonde lange haren, en je blauwe ogen welke mij wellustig aankeken.. Jij was netjes opgedoft, zakelijk, koffertje. Ik was casual gekleed.
Je keek eerst enigzins laatdunkend naar mijn paarse shirt, daarna naar mijn driekwart broek. Daarna dwaalden je ogen af en liet je merken dat je duidelijk onder de indruk was van de gigantische bobbel in mijn broek. Je beet eenmaal op je onderlip en zwaaide lief naar me. Daarna liep je weg om je trein te halen terwijl je met je hand een rukkende beweging maakte. Ik zou graag eens met je afspreken, of met een van de andere 40 mannen die op dat moment op het station aanwezig waren. Reageren kan via ilikeitupthe@ass.nl"
OMG!quote:
What the fuck is this shit?quote:
die zien er bijna t zelfde uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef neo2000 het volgende:
Overigens kwam ik laatst dit tegen:
http://tweakers.net/price(...)ranje-zilver%29.html
Looks familiar..
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef tokko1 het volgende:
Hmm, de OP plaatjes gaan het volgends mij niet lang volhouden.. Heeft iemand een FTP of een server staan waar de foto's op kunnen? (of ergens op Fok!, modjes?)
had je ook kunnen verwachten voor dat geld. en die chinese pauper OS( denk toch zejer niet dat het officele windows CE is ofzo ..:P)quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:59 schreef meth1745 het volgende:
Dat was zonde van m'n geld...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39391
browser kan yahoo.com al niet openen, ding loopt vast. toetsaanslagen in excel verschijnen pas een second later; earphones inpluggen, geluid komt nog steeds uit de speakers; moet de jack 2 mm terug uit trekken om contact te maken. Als mp3 player deugt het ook niet want maximum volume is veel te laag.
Ze hebben het ook moeilijker gemaakt om er een ander OS op te zetten, kon je op de oude modellen via een SD kaart de 'bios' flashen, nu moet je het toestel demonteren, een seriele poort op het bord solderen, en hopen dat je het terug ineen kan steken.
heb idd ook goede ervaringen met mymemoryquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef sandsucker het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een geheugenkaartje besteld bij mymemory.co.uk. vandaag kwam ie binnen met de post:) lekker snel!
Ik denk uit de lucht gehaald omdat er over iligale dingen wordt gepraatquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:13 schreef mickeyD het volgende:
t webshops forum is ook tijdelijk "overleden"
zn data is opgebruikt.. of dr is een aanval geweest van iemand.
"This account has been suspended.
The domain has been overused."
Dat zou minder zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik denk uit de lucht gehaald omdat er over iligale dingen wordt gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |