Je hebt deze gevonden maar wilt een iets andere?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:19 schreef xaban06 het volgende:
Kan je 1 van deze shops ook mailen of ze een product willen toevoegen?
DealExtreme heeft namelijk een product, echter wil ik 'm net iets anders, deze hebben ze weer niet op hen site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:37 schreef Michael-H het volgende:
Er is een nieuwe bot volgens mij....Ja heb al TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je hem daar besteld? Bij Tbstoreuk heb je snellere verzending en geen invoerrechten. En je wou de wiipad toch kopen?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.houseofdap.com(...)n-rockchip-wifi.html
145,- EU incl. al die accesoires
Heb er ook een besteld.
- Hier ook geen invoerrechten (je kan dropshipping selecteren)quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarom heb je hem daar besteld? Bij Tbstoreuk heb je snellere verzending en geen invoerrechten. En je wou de wiipad toch kopen?
tkstoreuk zit in UK :p dus gegarandeerd geen invoerrechten en snellere shipping.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
- Hier ook geen invoerrechten (je kan dropshipping selecteren)
- Als het uit China is, zal de verzending hetzelfde zijn, tenzij ze via DHL doen. Dan is het dus wél invoerrechten dokken.
- WiiPad is erg groot wel fijn natuurlijk, maar processor kan het niet aan.
Oh, excuse.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tkstoreuk zit in UK :p dus gegarandeerd geen invoerrechten en snellere shipping.
Oo die is wel mooi maar kan er niks van wijs maken welke foto nou de goede is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Joene94 het volgende:
Waarom kopen jullie hem eigenlijk niet meer via Jack?
http://lightake.com/detai(...)le_Android_OS_-30564
Z'n prijs is aardig naar mijn idee..
Ja bij processor staat Rockchip. Dus het zal vast weer die Rockchip versie zijn dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:09 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Oo die is wel mooi maar kan er niks van wijs maken welke foto nou de goede is.
Welke versie is er anders van de aPad?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja bij processor staat Rockchip. Dus het zal vast weer die Rockchip versie zijn dan.
De echte aPad heeft de Rockchip erin zitten. Er zijn een paar neppe aPads met een slechte VIA processor.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Welke versie is er anders van de aPad?
Dropshipping selecteren? Hij staat bij mij op het moment op DHL maar kan het nog veranderen. Welke optie moet ik dan kiezen? EMS?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
- Als het uit China is, zal de verzending hetzelfde zijn, tenzij ze via DHL doen. Dan is het dus wél invoerrechten dokken.
EMS kan niet, dat werkt niet naar Nederland. Alleen DHL werkt naar Nederland toe. En dan krijg je dus gedoe met invoerrechten..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef sk888er het volgende:
[..]
Dropshipping selecteren? Hij staat bij mij op het moment op DHL maar kan het nog veranderen. Welke optie moet ik dan kiezen? EMS?
damn nu baal ik, hij is nog niet verzonden maar al wel betaaldquote:Op maandag 12 juli 2010 15:00 schreef Joene94 het volgende:
[..]
EMS kan niet, dat werkt niet naar Nederland. Alleen DHL werkt naar Nederland toe. En dan krijg je dus gedoe met invoerrechten..
Tenzij je het als gift probeert te sturen met als waarde van iets rond de $20,-. Maar echt betrouwbaar is het dan ook niet meer.
Ik ookquote:
Ach, er is ook een kans dat ze merken dat hij naar Nederland moet en ze het gewoon omzetten naar DHL. En dan is het verder niets aan de hand. Maar ik zou er even achteraan mailen inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef sk888er het volgende:
[..]
damn nu baal ik, hij is nog niet verzonden maar al wel betaald
Wat vind je trouwens van je horloge? voor die prijs ziet ie er wel erg mooi uit !!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn bestelling:
IK Stainless Steel Self-Winding Mechanical Wristwatch (Black + Silver)
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42014
Moet hem nog krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef De_BreuR het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van je horloge? voor die prijs ziet ie er wel erg mooi uit !!
The complete match on one DVDquote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef revpolen het volgende:
http://www.ioffer.com/i/f(...)s-vs-spain-158159609
chinezen willen ook overal aan verdienen...
Ik vind 'm ook heel vet, reviewtje als ie binnen is?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moet hem nog krijgen
Staat nu op packaging
Sure thingquote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel vet, reviewtje als ie binnen is?
Zullen veel Hollanders aanschaffen denk ik.quote:
Dan moet je in NoordKorea zijn, die kunnen dat zo mooi manipulerenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zullen veel Hollanders aanschaffen denk ik.
Beter had ie een alternatief einde erbij gemaakt waar de scheids ontploft of zo.
Hangt er vanaf.. als er een bon bij zit word het zoveel % + inklaringskosten en btw. Als er geen bon bij zit gaan ze vragen hoeveel het product heeft gekost, dan kan je gewoon een prijs vermelden kunnen ze toch niet checken.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Waterflesje het volgende:
Stel dat ik een gitaar zou kopen van zo'n 200 dollar, waarbij het bedrijf geen verzendkosten rekent. Hoeveel kosten zou er ongeveer bijkomen als via de douane gaat?
Zie OP: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:56 schreef Waterflesje het volgende:
Stel dat ik een gitaar zou kopen van zo'n 200 dollar, waarbij het bedrijf geen verzendkosten rekent. Hoeveel kosten zou er ongeveer bijkomen als via de douane gaat?
De processor kan het niet aan??? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat die dan weer woekerprijzen krijgt die te dicht bij een echte iPad komen te liggen..quote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef korting het volgende:
[..]
De processor kan het niet aan??? Hoe weet je dat?
En er komt inderdaad een nieuwe met ingebouwde GPS en 3G.. ben benieuwd, vast niet op tijd voor mijn vakantie
Hij kan het wel aan, maar hij zal op den duur wel gaan haperen etc. je zal er steeds meer last van krijgen.. helemaal als je meer apps gaat installeren.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef korting het volgende:
[..]
De processor kan het niet aan??? Hoe weet je dat?
En er komt inderdaad een nieuwe met ingebouwde GPS en 3G.. ben benieuwd, vast niet op tijd voor mijn vakantie
Deze onderzetter heeft tenminste android 2.1 das al een stuk beter als die andere onderzettersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij kan het wel aan, maar hij zal op den duur wel gaan haperen etc. je zal er steeds meer last van krijgen.. helemaal als je meer apps gaat installeren.
http://www.shenit.com/zen(...)t180-orphan-m16.html
Deze is al leverbaar vanaf 15 juli
En dan 0.40 dat bedoel ik dus..![]()
Ben benieuwd heb zelf die auto sleutelhanger besteld van de week je krijgt bij buyincoins nu korting op die spycams.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef mtchel112 het volgende:
vanaf vandaag kan ik mn spycam lighter ontvangen, ben benieuwd zal wel n reviewtje schrijven
ik heb gelijk maar besteld, voor dat geld vind ik het proberen waardquote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moet hem nog krijgen
Staat nu op packaging
Lijkt op een wapen, dus de mogelijkheid op problemen. Denk aan strafblad enzo. Dus koop dat ding gewoon bij de intertoys.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef sandsucker het volgende:
heeft iemand weleens zon wii-pistool besteld via dx? wat zijn de consequenties als ze bij de douane je pakketje innemen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:13 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Ben benieuwd heb zelf die auto sleutelhanger besteld van de week je krijgt bij buyincoins nu korting op die spycams.
aiai... das niet niks..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lijkt op een wapen, dus de mogelijkheid op problemen. Denk aan strafblad enzo. Dus koop dat ding gewoon bij de intertoys.
Dus doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |