Je hebt deze gevonden maar wilt een iets andere?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:19 schreef xaban06 het volgende:
Kan je 1 van deze shops ook mailen of ze een product willen toevoegen?
DealExtreme heeft namelijk een product, echter wil ik 'm net iets anders, deze hebben ze weer niet op hen site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:37 schreef Michael-H het volgende:
Er is een nieuwe bot volgens mij....Ja heb al TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je hem daar besteld? Bij Tbstoreuk heb je snellere verzending en geen invoerrechten. En je wou de wiipad toch kopen?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.houseofdap.com(...)n-rockchip-wifi.html
145,- EU incl. al die accesoires
Heb er ook een besteld.
- Hier ook geen invoerrechten (je kan dropshipping selecteren)quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarom heb je hem daar besteld? Bij Tbstoreuk heb je snellere verzending en geen invoerrechten. En je wou de wiipad toch kopen?
tkstoreuk zit in UK :p dus gegarandeerd geen invoerrechten en snellere shipping.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
- Hier ook geen invoerrechten (je kan dropshipping selecteren)
- Als het uit China is, zal de verzending hetzelfde zijn, tenzij ze via DHL doen. Dan is het dus wél invoerrechten dokken.
- WiiPad is erg groot wel fijn natuurlijk, maar processor kan het niet aan.
Oh, excuse.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tkstoreuk zit in UK :p dus gegarandeerd geen invoerrechten en snellere shipping.
Oo die is wel mooi maar kan er niks van wijs maken welke foto nou de goede is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Joene94 het volgende:
Waarom kopen jullie hem eigenlijk niet meer via Jack?
http://lightake.com/detai(...)le_Android_OS_-30564
Z'n prijs is aardig naar mijn idee..
Ja bij processor staat Rockchip. Dus het zal vast weer die Rockchip versie zijn dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:09 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Oo die is wel mooi maar kan er niks van wijs maken welke foto nou de goede is.
Welke versie is er anders van de aPad?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja bij processor staat Rockchip. Dus het zal vast weer die Rockchip versie zijn dan.
De echte aPad heeft de Rockchip erin zitten. Er zijn een paar neppe aPads met een slechte VIA processor.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Welke versie is er anders van de aPad?
Dropshipping selecteren? Hij staat bij mij op het moment op DHL maar kan het nog veranderen. Welke optie moet ik dan kiezen? EMS?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
- Hier ook geen invoerrechten (je kan dropshipping selecteren)
- Als het uit China is, zal de verzending hetzelfde zijn, tenzij ze via DHL doen. Dan is het dus wél invoerrechten dokken.
- WiiPad is erg groot wel fijn natuurlijk, maar processor kan het niet aan.
EMS kan niet, dat werkt niet naar Nederland. Alleen DHL werkt naar Nederland toe. En dan krijg je dus gedoe met invoerrechten..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef sk888er het volgende:
[..]
Dropshipping selecteren? Hij staat bij mij op het moment op DHL maar kan het nog veranderen. Welke optie moet ik dan kiezen? EMS?
damn nu baal ik, hij is nog niet verzonden maar al wel betaaldquote:Op maandag 12 juli 2010 15:00 schreef Joene94 het volgende:
[..]
EMS kan niet, dat werkt niet naar Nederland. Alleen DHL werkt naar Nederland toe. En dan krijg je dus gedoe met invoerrechten..
Tenzij je het als gift probeert te sturen met als waarde van iets rond de $20,-. Maar echt betrouwbaar is het dan ook niet meer.
Ik ookquote:
Ach, er is ook een kans dat ze merken dat hij naar Nederland moet en ze het gewoon omzetten naar DHL. En dan is het verder niets aan de hand. Maar ik zou er even achteraan mailen inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef sk888er het volgende:
[..]
damn nu baal ik, hij is nog niet verzonden maar al wel betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |