Zeg dan iets in de richting van:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
3 a 4 weken uit mijn hoofd, maar misschien kan een postbode hier wat meer duidelijkheid geven![]()
[..]
Ja hehe, wat verwachtte je dan? Dat een webshop aan de kant van één land gaat staan, en daardoor alle klanten uit het andere land pissig maakt?
Dat was revpolenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:10 schreef mtchel112 het volgende:
er was toch iemand die een bestelling van xcfashion had binnengekregen? wil er ook wat bestellen maar wil eerst weten oft wat is
Chinese Webshops topic #85: Chinese gadgets met een nieuwe OP!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:10 schreef mtchel112 het volgende:
er was toch iemand die een bestelling van xcfashion had binnengekregen? wil er ook wat bestellen maar wil eerst weten oft wat is
heel reeks 84 doorgespit maar niks gevondenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Chinese Webshops topic #85: Chinese gadgets met een nieuwe OP!
staat.. 10 posts boven jou dat hij dat wasZoals je kan lezen in z'n post.. vorrige topic tegen 't einde staan wat foto's
Chinese Webshops topic #83: Wie Apad zegt, moet ook B zeggen stond in 83quote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heel reeks 84 doorgespit maar niks gevonden
dit zijn nog is leuke enveloppenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:16 schreef -wtf- het volgende:
Besteling dinodirect ook binnengekomen
Hier wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest keurig verpakt en als gift verstuurd
Met waardebonnen erbij 40$ kopen 10$ korting en 20$ kopen en 5$ korting.
Alleen als je daar wat besteld dan moet je opletten dat het niet te duur is omdat als het pakketje opengemaakt word er een bon in de verpaking zit met je besteling en het bedrag.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef -wtf- het volgende:
Zeker weten zal kijken of ik er van de week een filmpje van kan maken in het aquarium.
Waarom zouden ze dat dan zo doen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef joepie91 het volgende:
Dat listed by supplier kan net zo goed erom gaan bij welke supplier op TaoBao (bijv.) het ge'list' staat, om zo alle vragen over "waarom is hetzelfde product onder een andere SKU goedkoper" te stoppen. Volgens mij is het al wel eens een request geweest van een aantal mensen op het forum om supplier te laten zien.
nee, als je goed kijkt zie je dat dat gewoon een touwtje is zonder verder enige contructie,quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
O my god, DX heeft Woody(Van Toy Story), en op de achterkant zit zo'n trektouwtje. Zal hij dan zeggen: You are my best friend? Ik moet dat eens uitzoeken.
dankjewelquote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Chinese Webshops topic #83: Wie Apad zegt, moet ook B zeggen stond in 83
http://www.houseofdap.com(...)n-rockchip-wifi.htmlquote:Op zondag 11 juli 2010 15:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dankjewelik vertrouw op revpolen ook maar n paar bestellen, mensen met intresse sturen maar een PM
dit ging over xcfashion.com :pquote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.houseofdap.com(...)n-rockchip-wifi.html
145,- EU incl. al die accesoires
Heb er ook een besteld.
ik ben eigenlijk een Chinese bot die jullie probeert geld uit te kloppen je broekquote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hmm hem maar ff pm sturen dan, weet je uit je hoofd toevallig oft goed is aangekomen?
In het verleden zijn er nogal eens op het oog identieke producten toegevoegd, waar de ene net wat goedkoper was dan de andere. Na navraag bleek het vaak te gaan om een verschillende supplier. Bovendien wisselen de suppliers van producten nog wel eens (goed voorbeeld is de "Hi-Speedy" MicroSD Card Reader) en de kwaliteit dus ook. Ik denk dat deze feature dus inderdaad is ingebouwd op aanvraag van de klanten... omdat mensen dan zelf kunnen beoordelen of het een goede supplier is, of er een andere supplier is dan daarvoor, etc.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat dan zo doen?Of het uberhaubt doen? Het leek mij logischer dat suppliers gewoon wat kenmerken en foto's aanleveren en dat DX deze na (definitieve) goedkeuring plaatst
Kan zijn dat ik er volledig naast zit hoor, het viel me gewoon ineens op.
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:32 schreef revpolen het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk een Chinese bot die jullie probeert geld uit te kloppen je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |