Wel eens friet uit oudbakken olie gegeten ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En wat is het verschil, chemisch gezien, tussen echt vet en nepvet?
Jij moet blijkbaar nog heel veel leren over gezonde voeding.quote:Wat is, chemisch gezien, het verschil tussen natuurlijke mineralen en niet-natuurlijke mineralen?
Toevoegingen/moleculaire veranderingen a.g.v. de bereiding, hormonen, landbouwvergif, soja-substanties, E-supplementen, smaakversterkers, geraffineerde zouten, suikers, vitamines, anti-biotica, genetisch gemaniplueerde groenten, mais, aardappels en kruiden, plastic-resten, legbatterij-eieren.quote:Zitten er geen mineralen in junkfood? De toevoegingen die in junkfood zitten, zitten die niet in normaal voedsel? En over welke toevoegingen heb je het dan?
zo hooghartig en tegelijkertijd zo uit de duim gezogen & non-antwoordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wel eens friet uit oudbakken olie gegeten ?Er is geen verschil met afgedankte motorolie na een APK beurt.
![]()
[..]
Jij moet blijkbaar nog heel veel leren over gezonde voeding.
[..]
Toevoegingen/moleculaire veranderingen a.g.v. de bereiding, hormonen, landbouwvergif, soja-substanties, E-supplementen, smaakversterkers, geraffineerde zouten, suikers, vitamines, anti-biotica, genetisch gemaniplueerde groenten, mais, aardappels en kruiden, plastic-resten, legbatterij-eieren.
eet smakelijk..![]()
Hoezo nieuw? Nieuw omdat je er nu pas achter komt dat het bestaat?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Korenwolf rosé geprobeerd van 't weekend. En wat zie ik staan tot mijn verbazing: Sucralose
Waarom in vredesnaam moet die rotzooi er in ?!! Het geeft in ieder geval een ranzige nasmaak.
nee dat dergelijke rotzooi in bier zit.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo nieuw? Nieuw omdat je er nu pas achter komt dat het bestaat?
Ik bedoelde vooral de tekst waar je naar linkte. Die komt over als behoorlijk oud, en vertaald door iemand die het zo te zien niet geheel snaptequote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee dat dergelijke rotzooi in bier zit.
Hoho, niet zo generaliseren. Het zit zo te zien in dat rosebier wat jij had, that's it.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee dat dergelijke rotzooi in bier zit.
Ben je een vrouw? =Dquote:Op zondag 18 juli 2010 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Korenwolf rosé geprobeerd van 't weekend. En wat zie ik staan tot mijn verbazing: Sucralose
Waarom in vredesnaam moet die rotzooi er in ?!! Het geeft in ieder geval een ranzige nasmaak.
My thoughts exactlyquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zo hooghartig en tegelijkertijd zo uit de duim gezogen & non-antwoorden
Voedselbereiding betekend meestal moleculaire veranderingen Bankfurt, en een mineraal is niks anders dan een verzameling atomen die op een bepaalde manier gerangschikt zijn, NaCl blijft zout, hoe je het ook maakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wel eens friet uit oudbakken olie gegeten ?Er is geen verschil met afgedankte motorolie na een APK beurt.
![]()
[..]
Jij moet blijkbaar nog heel veel leren over gezonde voeding.
[..]
Toevoegingen/moleculaire veranderingen a.g.v. de bereiding, hormonen, landbouwvergif, soja-substanties, E-supplementen, smaakversterkers, geraffineerde zouten, suikers, vitamines, anti-biotica, genetisch gemaniplueerde groenten, mais, aardappels en kruiden, plastic-resten, legbatterij-eieren.
eet smakelijk..![]()
Omdat je 't anders niet te drinken vindt omdat het niet zoet genoeg is voor je, vermoed ik. Dat is het probleem ook, mensen stellen normale smaken totaal niet op prijs meer. Overal wordt een enorme lading zout, suiker, glucosestroop, zoetmiddelen, en vet doorheen gegooid alleen om ervoor te zorgen dat mensen het "lekker" vinden. En er nog meer van kopen (en eten), zelfs als ze geen honger meer hebben...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Maar, waar het aankomt op het achterblijven van onzuiverheden (chemische verbindingen die niet de stof die je wilt zijn), zijn natuurlijk niet alle manieren om een chemische stof synthetisch aan te maken gelijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef fruityloop het volgende:
NaCl blijft zout, hoe je het ook maakt.
Jazeker, maar niet iedere NaCl is hetzelfde opgebouwd of bereid......quote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Voedselbereiding betekend meestal moleculaire veranderingen Bankfurt, en een mineraal is niks anders dan een verzameling atomen die op een bepaalde manier gerangschikt zijn, NaCl blijft zout, hoe je het ook maakt.
even quoten voordat het snel ge-edit wordt...quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jazeker, maar niet iedere NaCl is hetzelfde opgebouwd of bereid......
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ja dat weet ik ... maar ik heb ook fruitbieren gedronken waar dat niet in zit. De witbier rosé van Hoegaarden en van Korenwolf zijn vies. Te extreme zoete smaak. Het moet subtiel.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:12 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hoho, niet zo generaliseren. Het zit zo te zien in dat rosebier wat jij had, that's it.
Voor sommige mensen moet het zoet zijn, dus wat betreft bedienen ze hun doelgroep wel goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat weet ik ... maar ik heb ook fruitbieren gedronken waar dat niet in zit. De witbier rosé van Hoegaarden en van Korenwolf zijn vies. Te extreme zoete smaak. Het moet subtiel.
Dit is een klassieker in wording.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal soorten Kriek met zoetstoffen er inquote:Op maandag 19 juli 2010 08:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat weet ik ... maar ik heb ook fruitbieren gedronken waar dat niet in zit. De witbier rosé van Hoegaarden en van Korenwolf zijn vies. Te extreme zoete smaak. Het moet subtiel.
Er zijn 18 radio-actieve Natrium-isotopen en 7 radio-actieve Chloor isotopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Theoretisch ook a.d. orde ja, maar dit bedoelde ik niet, thanks, ik doelde op de elektro-magnetische eigenschappen van mengsels w.o. NaCl-oplossingen, of soorten geometrische vormen van NaCl-kristallen op micro-schaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Er zijn 18 radio-actieve Natrium-isotopen en 7 radio-actieve Chloor isotopen.![]()
Gebrek aan kennis lijkt me een betere redenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Theoretisch ook a.d. orde ja, maar dit bedoelde ik niet, thanks, ik doelde op de elektro-magnetische eigenschappen van mengsels w.o. NaCl-oplossingen, of soorten geometrische vormen van NaCl-kristallen op micro-schaal.
maar die zielige reacties als die van fruityloop en Atuinhek is al aanleiding genoeg om deze discussie te verlaten.
Joh, stel je niet zo aan. NaCl, oftewel keukenzout in de volksmond, ziet er zo uitquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Theoretisch ook a.d. orde ja, maar dit bedoelde ik niet, thanks, ik doelde op de elektro-magnetische eigenschappen van mengsels w.o. NaCl-oplossingen, of soorten geometrische vormen van NaCl-kristallen op micro-schaal.
maar die zielige reacties als die van fruityloop en Atuinhek is al aanleiding genoeg om deze discussie te verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |