ik heb niet echt zin om met 2 witte vlakken op mijn borstkast rond te lopenquote:
Je loopt zonder shirt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb niet echt zin om met 2 witte vlakken op mijn borstkast rond te lopendus bij mij is sporttape geen optie
ja, vandaar mijn 'probleem'quote:
ik ga vaseline of uierzalf proberenquote:Eehm, tsja, ziet er niet super uit nee, maar als vaseline of iets ook niet helpt dan zit er weinig op toch... Of niet zeuren en je schrale tepels voor lief nemen.
ik bedoelde dat ik dan of mn borsthaar moet scheren of dat ik dat eraf trek, dan heb ik 2 witte streepjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef DeeBee het volgende:
Ja, dus ziet niemand die plekken toch...dat was mijn opmerking natuurlijk over je shirt...Niemand ziet dat namelijk toch?
Moet je ze in goed passende rondjes knippenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik dan of mn borsthaar moet scheren of dat ik dat eraf trek, dan heb ik 2 witte streepjes
En ben je er al uit? :pquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ga van het weekend even het parcours bekijken. Laat het je dan weten
yepquote:
Yup zekerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 06:56 schreef beertenderrr het volgende:
haha heb je inderdaad een punt. Mensen vergelijken het ook niet met een halve marathon. Je hebt en Egmond, en de rest
Kepler, jij wel geïnteresseerd?
Wauw, wat loop jij lekkerquote:Op maandag 12 juli 2010 01:28 schreef knnth het volgende:
Voor de geinteresseerden, een klein loopje dat ik heb opgenomen om de fouten uit m'n techniek te vissen.
http://vimeo.com/13245761
mapmyrun.comquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef kepler het volgende:
Hoe doen jullie dat met nieuwe routes? Ik ben net verhuisd naar Den Haag, en heb nu een goed rondje van 9 km gevonden. Maar ik wil dus opbouwen naar de halve marathon, en zoek dus langere (en gewoon een ander uitzicht) routes. Als ik alleen een beetje de afstand zeker wil weten moet ik wel een van te voren bekende route gaan lopen. Iemand tips? (ik kan mn telefoon met gps meenemen, maar dat is ook weer zo overdreven)
afstandmeten.nlquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef kepler het volgende:
Hoe doen jullie dat met nieuwe routes? Ik ben net verhuisd naar Den Haag, en heb nu een goed rondje van 9 km gevonden. Maar ik wil dus opbouwen naar de halve marathon, en zoek dus langere (en gewoon een ander uitzicht) routes. Als ik alleen een beetje de afstand zeker wil weten moet ik wel een van te voren bekende route gaan lopen. Iemand tips? (ik kan mn telefoon met gps meenemen, maar dat is ook weer zo overdreven)
Die is handig! Nu nog zorgen dat ik niet verdwaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
mapmyrun.com
Kan je zelf een route uitzetten of een bestaande in je omgeving zoeken
met verdwalen kom je soms ook op leuke plekken, en je legt onbedoeld wat exta km's afquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef kepler het volgende:
Die is handig! Nu nog zorgen dat ik niet verdwaal
In welke buurt in Den Haag woon je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef kepler het volgende:
Vlakbij het Westeinderziekenhuisquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In welke buurt in Den Haag woon je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |