quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Dennehy het volgende:
Iemand enig idee welke artiest dit is? En eventueel welk nummer?
The Phone Housequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef rgras het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit deuntje van is? Volgens mij zat het enkele maanden/jaren terug nog in een telecomreclame.
http://dl.dropbox.com/u/9014224/ti-tu-ti-tu-tu-ti-tu.mp3
Hot Butter - Popcornquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef rgras het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit deuntje van is? Volgens mij zat het enkele maanden/jaren terug nog in een telecomreclame.
http://dl.dropbox.com/u/9014224/ti-tu-ti-tu-tu-ti-tu.mp3
Geen dank.quote:
Via via toch gevonden:quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben weer eens opzoek naar een nummer, hoop dat iemand mij kan helpen.
Het is een nummer wat ik een aantal jaar geleden regelmatig luisterde, maar heb geen idee meer wat de artiest / titel is. Ik kan me herinneren dat het een Trance nummer is en ik herinner mij ook dat ik er twee remixen van had, waarvan ik eentje altijd draaide. Ik kan me nog een beetje de melodie herinneren en heb deze proberen op te nemen met de piano:
http://tinypic.com/player.php?v=am4itu&s=3
Vast niet de goede toonsoort, timing etc. maar ik hoop dat iemand het herkent!
Niet toevallig deze? Kwam hem net tegen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
Nee, die is het niet..helaas
Wil niet echt zeggen dat degene die ik bedoel hard is, maar het is wel een stapje hoger dan de orginele.
Balen,..moet denk ik maar gaan zoeken naar de huldiging van Oranje, dat voltallige filmpje want hij werd daar gedraaid en het was toch echt In en Out of Love waarmee ie gemixt was..
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef mstr het volgende:
Bekend liedje met 'Hey, hey, hey' in de tekst.
Er wordt ook autotune gebruikt in het liedje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef snooger het volgende:
Graag jullie hulp bij deze gevraagd. Ruim 6 en een half jaar geleden voor het laatst gezien. Maar 2x op TV gedurende zo'n nachtelijke MTV underground/alternative dance programma. Sindsdien niet meer tegen gekomen, behalve als .GIF clipjes in een YouTube compilatie. Kom tie dan:
Kent iemand de naam van de muziekvideo waar de volgende stukjes bij horen?
Zie het YTfilmpje op 1:29 en 1:32, verders ook van de zelfde clip waar ik naar op zoek ben.
Zie het stukje tussen 2.35 to 2.37? Iemand... ? Heb me urenlang suf gezocht in lijsten en fora rondom desbetreffende periode. Zelfs de maker van het YouTube filmpje heeft ze willekeurig gevonden
Hier een screenshot:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:19 schreef Swomp het volgende:
Gister tijdens holland got tallent, waren er twee jongens, een op een gitaar en de andere piano.
Ze speelde/zongen een spaans(?) liedje, er werd bij verteld dat dit de zomerhit in latijns-Amrika was (2009/2010).
Ik zoek dit nummer, iemand enig idee ?
Jep, dankjequote:
Gokje: Julio Iglesias - 'Un Canto A Galicia'quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:54 schreef Pino0 het volgende:
Ik zoek een Spaans liedje, al vrij oud, en best bekend.
Je hoort een man zingen en het refrein is een klein beetje zeurderig. Lastig dit, in het Spaans, kan het niet goed verklaren... Volgens mij gaat het ook over de liefde.
Julio was ook het eerste wat in mij opkwam , alleen met het nummer El Amorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje: Julio Iglesias - 'Un Canto A Galicia'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Unglaublich het volgende:
Niet een individueel nummer maar een genre als het er van bestaat.
Vooral vanaf 0:58
Ik vind het een lekker ontspannen nummer, doet me een beetje denken aan film muziek. Zijn er hier mensen bekend met een genre wat hier op lijkt?
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Oh pardon.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:43 schreef Wisheh het volgende:
http://z0r.de/179
Wie weet welk nummer het is?
quote:Op zondag 18 juli 2010 05:10 schreef ia het volgende:
Iemand die weet welke dit is?
Kon niet op de lyrics zoeken, ding dang ding do...
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek een nummer dat volgens mij malagahesca heette, maar kan niks vindeniemand een idee waar de spelling fout gaat?
Mahalageasca (Bucovina Dub) van Mahala Rai Banda Vs. Shantelquote:Op zondag 18 juli 2010 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek een nummer dat volgens mij malagahesca heette, maar kan niks vindeniemand een idee waar de spelling fout gaat?
dat was mquote:Op zondag 18 juli 2010 15:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mahalageasca (Bucovina Dub) van Mahala Rai Banda Vs. Shantel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |