Erik Satiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef Golden_Pauper het volgende:
En dan doorspoelen naar 2:54 het klassieke stuk wat dan begint, welke componist is dat ook alweer?
Jaaaa! Dat is hem! Bedankt mensen!quote:
Bedoel je niet Never Say Never? In And Out Of Love ken ik zo snel geen harde remix vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:19 schreef KNAK het volgende:
morguh
Ben op zoek naar een versie van Armin van Buuren, een (hardere) *techno* mix/mashup van 'In and out of Love' ...als enige voorbeeld kan ik de huldiging van Oranje noemen op Museumplein aantal dagen geleden, daar werd deze gedraaid,... kan iemand mij vertellen hoe deze track/mix heet? heb heel fucking youtube al zitten beluisteren, daar kan ik alleen maar drama-mixjes en het orgineel vinden, waar ik nou niet echt om zit te springen...
Dank:)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:58 schreef amenhörrudu het volgende:
Ik zoek het nummer onder dit filmpje:
alvast reuze bedankt!
Nee, die is het niet..helaasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bedoel je niet Never Say Never? In And Out Of Love ken ik zo snel geen harde remix van
In ieder geval draaide Armin als eerste One van Swedish House Mafiaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
Nee, die is het niet..helaas
Wil niet echt zeggen dat degene die ik bedoel hard is, maar het is wel een stapje hoger dan de orginele.
Balen,..moet denk ik maar gaan zoeken naar de huldiging van Oranje, dat voltallige filmpje want hij werd daar gedraaid en het was toch echt In en Out of Love waarmee ie gemixt was..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Dennehy het volgende:
Iemand enig idee welke artiest dit is? En eventueel welk nummer?
The Phone Housequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef rgras het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit deuntje van is? Volgens mij zat het enkele maanden/jaren terug nog in een telecomreclame.
http://dl.dropbox.com/u/9014224/ti-tu-ti-tu-tu-ti-tu.mp3
Hot Butter - Popcornquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef rgras het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit deuntje van is? Volgens mij zat het enkele maanden/jaren terug nog in een telecomreclame.
http://dl.dropbox.com/u/9014224/ti-tu-ti-tu-tu-ti-tu.mp3
Geen dank.quote:
Via via toch gevonden:quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben weer eens opzoek naar een nummer, hoop dat iemand mij kan helpen.
Het is een nummer wat ik een aantal jaar geleden regelmatig luisterde, maar heb geen idee meer wat de artiest / titel is. Ik kan me herinneren dat het een Trance nummer is en ik herinner mij ook dat ik er twee remixen van had, waarvan ik eentje altijd draaide. Ik kan me nog een beetje de melodie herinneren en heb deze proberen op te nemen met de piano:
http://tinypic.com/player.php?v=am4itu&s=3
Vast niet de goede toonsoort, timing etc. maar ik hoop dat iemand het herkent!
Niet toevallig deze? Kwam hem net tegen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
Nee, die is het niet..helaas
Wil niet echt zeggen dat degene die ik bedoel hard is, maar het is wel een stapje hoger dan de orginele.
Balen,..moet denk ik maar gaan zoeken naar de huldiging van Oranje, dat voltallige filmpje want hij werd daar gedraaid en het was toch echt In en Out of Love waarmee ie gemixt was..
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef mstr het volgende:
Bekend liedje met 'Hey, hey, hey' in de tekst.
Er wordt ook autotune gebruikt in het liedje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef snooger het volgende:
Graag jullie hulp bij deze gevraagd. Ruim 6 en een half jaar geleden voor het laatst gezien. Maar 2x op TV gedurende zo'n nachtelijke MTV underground/alternative dance programma. Sindsdien niet meer tegen gekomen, behalve als .GIF clipjes in een YouTube compilatie. Kom tie dan:
Kent iemand de naam van de muziekvideo waar de volgende stukjes bij horen?
Zie het YTfilmpje op 1:29 en 1:32, verders ook van de zelfde clip waar ik naar op zoek ben.
Zie het stukje tussen 2.35 to 2.37? Iemand... ? Heb me urenlang suf gezocht in lijsten en fora rondom desbetreffende periode. Zelfs de maker van het YouTube filmpje heeft ze willekeurig gevonden
Hier een screenshot:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |