abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83762805
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik val op mannen met macht?

Daten?
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_83762837
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:00 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niemand te blokkeren want ik krijg nooit mail, geen interesse en mail met afwijzingen niet meegerekend.

Sarcasme. Herken het.
pi_83762846
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef mister_white het volgende:

[..]

Daten?
Eerst foto-keuren uiteraard
Sarcasme. Herken het.
pi_83762917
Vooruit dan maar:

pi_83762958
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:47 schreef mister_white het volgende:
Vooruit dan maar:

[ afbeelding ]

Humor
Sarcasme. Herken het.
pi_83763127
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:36 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan? Dat zou mij echt mijn eer te na zijn. Als iemand bij het eerste bericht niet de moeite neemt om op mij te reageren dan ben ik blijkbaar niet zo interessant.
Weet ik niet. Is zo gegroeid in de loop van de tijd. Op een andere datingsite leverde me dat nog positieve reacties op. Nu op RP eigenlijk nooit iets blijkbaar toch verspilde moeite maar ach het kost me weinig tijd want het kan gewoon een standaard mail zijn. Ik stuur overigens maar 5 a 10 berichten per maand dus zo veel moeite is het niet
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83763233
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:

[..]

NEXT Ik rook zelf ook, maar zou nooit een foto van mijzelf neerzetten met een sigaret in mijn mond.

Op zo'n profiel als je post, zou ik nooit reageren, teveel tekst, ik houd meer van kort maar krachtig.
Oh, ik wel. Ik vind het ergens wel een leuk en nonchalant statement wat ik wel waardeer. En die teksten hoeven van mij echt niet kort hoor. Met een korte tekst kun je totaal geen hoogte meer krijgen van iemand en heb ik er geen zin meer in.

Maar ach, smaken verschillen en zo. Ik hou wel van dat snobistische of pretentieuze af en toe. Uiteindelijk is het geen reet waard wat voor boeken iemand leest, muziek iemand luistert en welke films iemand kijkt, maar ik betrap mezelf er keer op keer op dat ik op grond daarvan iemand afwijs of niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 14:03:47 ]
pi_83763261
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef Moro het volgende:

[..]

Een vrouw die niet kan koken wat moet je daar dan weer mee.

Sorry kon het niet laten
Eigenlijk was dat ook wat ik dacht toen ik het las.
pi_83763329
quote:
Ik stuur overigens maar 5 a 10 berichten per maand dus zo veel moeite is het niet
En *dat* werkt dus niet. Als je niet minimaal de looks hebt van Chris Zeegers (of beter) geldt op RP de wet van de grote getallen...je zou dit aantal minstens per dag moeten versturen wil je een kansje maken.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 14:10:00 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_83763854
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef mister_white het volgende:

[..]

En *dat* werkt dus niet. Als je niet minimaal de looks hebt van Chris Zeegers (of beter) geldt op RP de wet van de grote getallen...je zou dit aantal minstens per dag moeten versturen wil je een kansje maken.
Klopt, dat is ook de reden denk ik dat je vaak geen reactie terug krijgt, of na 1 keer niets meer hoort: als je reageert op hele leuke mannen/vrouwen, dan kun je er donder op zeggen dat zij heel veel reacties op een dag krijgen.

En iemand die heel veel reacties krijgt, zal denk ik niet aan iedereen een "geen interesse" mailtje sturen.

Mmmm, als ik het zo bekijk kun je dus eigenlijk het best op lelijke, oninteressante mensen reageren, heb je meer kans op succes
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83763901
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:56 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Eigenlijk was dat ook wat ik dacht toen ik het las.
Ik heb dat sowieso erg dat ik dat soort "fouten" zoek, als er maar om te lachen valt. Net als van alle muziek houden betekent dan voor mij dat je gewoon niet naar veel verschillende muziek soorten luistert.

Vrouwen die dan allemaal vrouwen boeken/series invullen en vervolgens een avontuurlijk iemand zoeken ook zoiets (voor de duidelijkheid typische meisjesmeisjes, nog te bang om een perfect gemanicuurde nagel te breken)
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_83764156
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:11 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik heb dat sowieso erg dat ik dat soort "fouten" zoek, als er maar om te lachen valt. Net als van alle muziek houden betekent dan voor mij dat je gewoon niet naar veel verschillende muziek soorten luistert.

Vrouwen die dan allemaal vrouwen boeken/series invullen en vervolgens een avontuurlijk iemand zoeken ook zoiets
In dat laatste zie ik niet direct een tegenspraak, maar ik snap wat je bedoelt. Denk dat zij gewoon met avontuurlijk bedoelen een kerel die niet teveel plant, waarmee ze samen onverwachte dingen doet enzovoort. Niet zozeer dat ze op survival gaan in de jungle of iets.

In dat eerste zie ik dan weer niet zo je probleem. Ik heb eerder een hekel aan vrouwen die invullen dat ze 'een brede muzieksmaak' hebben, maar vervolgens alleen maar de slechtste artiesten van ieder genre denkbaar luisteren. Oftewel: nog popper dan popmuziek. Geef mij maar de verdieping i.p.v. de geclaimde verbreding. Maar ja, met die instelling sluit je nogal wat mensen buiten kan ik je vertellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 14:17:34 ]
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:21:15 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83764379
Ah, hier zijn we weer .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:34:06 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83764935
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef DrMarten het volgende:
Ow en ik ben allergisch voor taalfouten. Een tikfout kan gebeuren, maar regelrechte taalfouten als in "een verzorgt uiterlijk" en dat soort dingen is voor mij een reden om verder te klikken
Ik had ook iemand die zwemwedstrijden floot in het wiekent.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 14:39:37 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_83765176
Invullen dat je hobby "reizen" is vind ik ook redelijk kansloos, dat is toch geen hobby?
niet zo tof doen
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:40:57 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83765227
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef Karina het volgende:
Invullen dat je hobby "reizen" is vind ik ook redelijk kansloos, dat is toch geen hobby?
En vaak zijn het mensen die jaarlijks naar Texel gaan.
pi_83765272
quote:
Voor sommige mensen gaat dat wel degelijk op hoor. Die vinden het reizen an sich gewoon een leuke bezigheid of belevenis.
pi_83765293
Ik heb wel eens als hobby 'jou' gezien. Duurde even voordat ik hem doorhad
pi_83765988
quote:
Ligt er een beetje aan het reizen op zich vind ik niet zoveel aan maar het aantal bestemmingen wat ik bezoek is toch wel een uit de hand gelopen hobby.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:06:39 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83766147
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor sommige mensen gaat dat wel degelijk op hoor. Die vinden het reizen an sich gewoon een leuke bezigheid of belevenis.
Ik reis ook dagelijks. Ik zou mijn boodschappen één keer per week kunnen doen, maar ik vind het veel leuker om dit elke dag te doen daar ik van jongs af aan al gek ben op reizen. Daarom verdeel ik altijd alles in categorieën. 's Maandags haal ik de dranken, op dinsdag neem ik de koolhydraten mee en op woensdag is het vlees in de aanbieding, dus raad maar wat ik dan meeneem
pi_83766238
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik reis ook dagelijks. Ik zou mijn boodschappen één keer per week kunnen doen, maar ik vind het veel leuker om dit elke dag te doen daar ik van jongs af aan al gek ben op reizen. Daarom verdeel ik altijd alles in categorieën. 's Maandags haal ik de dranken, op dinsdag neem ik de koolhydraten mee en op woensdag is het vlees in de aanbieding, dus raad maar wat ik dan meeneem
Een trosje bananen?
Ja, ik generaliseer.
pi_83766403
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Een spannend lingeriesetje om het vlees te bedekken?
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:09:16 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83768482
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik had ook iemand die zwemwedstrijden floot in het wiekent.
Ik had iemand die vroeg hoe ik een ralatsie voor me zag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83768511
Voor het eerst iemand geblokkeerd op RP. Iemand van hier? Tig interesseberichtjes achter elkaar sturen.
Tap tap tap
pi_83768660
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst iemand geblokkeerd op RP. Iemand van hier? Tig interesseberichtjes achter elkaar sturen.
It wasn´t me!!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:13:46 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83768669
Ik ontken ook.
pi_83768683
quote:
Sorry.
Ja, ik generaliseer.
pi_83768924
quote:
Provinciaaltje waarschijnlijk. Nu kan hij gaan zeiken dat iemand 'm geblokkeerd heeft terwijl hij nog wel zo z'n best deed.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:19:17 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83768942
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Provinciaaltje waarschijnlijk. Nu kan hij gaan zeiken dat iemand 'm geblokkeerd heeft terwijl hij nog wel zo z'n best deed.
pi_83769342
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

ik verstuur geen interesseberichtjes dus laat mij er even buiten ja
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83769546
quote:
Beste CherryLips,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!
Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

DonJames

Je speelt natuurlijk "hard to get", maar ik ben niet voor één gat te vangen!

pi_83769752
Ik heb het!! Ze moeten gewoon het interesse berichtje aanpassen!!

Indien ik niks van je hoor, neem ik aan dat je geen interesse hebt.

Sarcasme. Herken het.
pi_83769916
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het!! Ze moeten gewoon het interesse berichtje aanpassen!!

Indien ik niks van je hoor, neem ik aan dat je geen interesse hebt.

Constructies die de luiheid en onfatsoenlijkheid van de mens vergemakkelijken zie ik nooit zo zitten, eerlijk gezegd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 16:42:43 ]
pi_83770136
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Constructies die de luiheid en onfatsoenlijkheid van de mens vergemakkelijken zie ik nooit zo zitten, eerlijk gezegd.
Zoals internet?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:48:30 #85
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83770190
Ik kan nooit zo goed tegen vrouwen die zeggen op zoek te zijn naar 'volwassen' mannen. Ik kan heel serieus zijn als dat nodig is maar ik heb toch wel zo'n hekel aan mensen die alle vormen van lol trappen met een zure blik als infantiel bestempelen.

Welja, tijdens de beoordelingen op school een rol tape als voetbal gebruiken en wedstrijdjes gaan spelen met je klasgenoten is wellicht niet heel volwassen, maar mensen die dan heel afkeurend gaan lopen kijken die mogen van mij echt een spuitje.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zo ongeveer elke uitvinding die ooit gedaan is heeft het vergemakkelijken van de luiheid van de mens als enig nut.
pi_83770645
efficiency is intellectuele luiheid
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:59:09 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83770664
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:58 schreef mister_white het volgende:
efficiency is intellectuele luiheid
Oeh hmm, die gaat heel diep. Moet je op je profiel zetten.
pi_83770824
Laatst een prinses-op-de-erwt uit m'n Paiq-lijst gegooid. Ze verwachtte voor de eerste date nogal wat; een compleet verzorgd avondvullend programma. Alleen even iets drinken (mijn voorstel) was echt niet relaxt, ze wilde per sé een leuke activiteit (de hele avond), en dan ook nog een waarbij je niet de hele tijd met elkaar hoefde te praten, maar ook weer niet een bioscoop ofzo, dat was dan weer te afgezaagd. Een etentje was ook niet goed, want dan moet je de hele tijd met elkaar praten.. Ze wilde ook eerst veel mailen, MSN-en, cammen en bellen voordat ze zou afspreken, want je moet elkaar wel eerst goed kennen voordat je afspreekt. Onzin natuurlijk, na één drankje en 5 minuten praten weet ik al meer dan 3 maanden MSN-en. Ik spreek wél snel af, maar dat duidde er volgens haar op dat ik maar op één ding uit was

Tuurlijk hoor, veel succes met je zoektoch naar een sugar daddy dan maar
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:07:35 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83771019
Ja irritant is dat. "Nee ik wil niet iets waarbij ik de hele tijd moet praten!" WTF.

Of erger nog: "Ja ik ga nu offline, anders hebben we straks niks meer om over te praten". Ja dag, als je daar al voor een eerste date bang voor bent zal een relatie van 50 jaar ook niet echt gaan lukken denk ik.
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:09:09 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83771083
Oh, dan zet ik Paiq wel weer aan.
pi_83771096
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef DonJames het volgende:
Laatst een prinses-op-de-erwt uit m'n Paiq-lijst gegooid. Ze verwachtte voor de eerste date nogal wat; een compleet verzorgd avondvullend programma. Alleen even iets drinken (mijn voorstel) was echt niet relaxt, ze wilde per sé een leuke activiteit (de hele avond), en dan ook nog een waarbij je niet de hele tijd met elkaar hoefde te praten, maar ook weer niet een bioscoop ofzo, dat was dan weer te afgezaagd. Een etentje was ook niet goed, want dan moet je de hele tijd met elkaar praten.. Ze wilde ook eerst veel mailen, MSN-en, cammen en bellen voordat ze zou afspreken, want je moet elkaar wel eerst goed kennen voordat je afspreekt. Onzin natuurlijk, na één drankje en 5 minuten praten weet ik al meer dan 3 maanden MSN-en. Ik spreek wél snel af, maar dat duidde er volgens haar op dat ik maar op één ding uit was

Tuurlijk hoor, veel succes met je zoektoch naar een sugar daddy dan maar
Nou, weet je meteen waarom zij nog single is iig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_83771134
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Northside het volgende:

[..]

Zoals internet?
Die is wel goed. Nee ach, het is toch wel het 'ideaalbeeld' dat als iemand interesse in je heeft, jij laat weten dat je geen interesse hebt d.m.v. een bericht terug? Principieel hoort imo dat gewoon nog steeds zo, al zal de realiteit vast anders in elkaar zitten (welke ik dan ook gewoon accepteer).
pi_83771202
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef Silenus het volgende:
Of erger nog: "Ja ik ga nu offline, anders hebben we straks niks meer om over te praten". Ja dag, als je daar al voor een eerste date bang voor bent zal een relatie van 50 jaar ook niet echt gaan lukken denk ik.
Die snapte ik ook nooit zo. Als het echt met elkaar klikt heb je toch juist een onuitputtelijke bron van gespreksstof?
pi_83771303
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ja irritant is dat. "Nee ik wil niet iets waarbij ik de hele tijd moet praten!" WTF.
Ik wou nog antwoorden "we kunnen ook neuken als je dat liever hebt", maar waarschijnlijk zou ze daar de grap niet van in hebben gezien
quote:
Inderdaad. Daarom is alleen even wat gaan drinken in een kroeg zo relaxt, als je elkaar niks te melden hebt ben je ook zo weer van elkaar af. Voor een eerste date dan, als het klikt wil ik voor een vervolgdate best een origineel uitgebreid avondvullend programma in elkaar draaien, maar voor een eerste date? No way, zonde van m'n tijd en geld.
pi_83771306
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Die snapte ik ook nooit zo. Als het echt met elkaar klikt heb je toch juist een onuitputtelijke bron van gespreksstof?
Ik zal wel autistisch zijn maar ik kan enorm genieten van stil zijn met zijn tweëen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:21:08 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83771518
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zal wel autistisch zijn maar ik kan enorm genieten van stil zijn met zijn tweëen
Een date zit goed als je stil kan zijn zonder dat er één denkt 'oh shit, wat moet ik nou zeggen'.
pi_83771550
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh, ik ook hoor. Ik ben ook totaal niet van het praten om het praten. Iets moet gewoon 'natuurlijk' aanvoelen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:34:25 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83771936
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:14 schreef DonJames het volgende:
Inderdaad. Daarom is alleen even wat gaan drinken in een kroeg zo relaxt, als je elkaar niks te melden hebt ben je ook zo weer van elkaar af. Voor een eerste date dan, als het klikt wil ik voor een vervolgdate best een origineel uitgebreid avondvullend programma in elkaar draaien, maar voor een eerste date? No way, zonde van m'n tijd en geld.
Precies. Anders sta je daar met één of andere geit in Artis...40 euro uitgegeven..sta je dan met je goede gedrag.

Maar uiteindelijk zegt het allemaal niks. M'n allerleukste internetdate begon met een kroeg op de Wallen en eindigde met een potje scrabble bij haar thuis. Als het meisje leuk genoeg is, is niks suf genoeg.
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:58:26 #99
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83772641
Om trouwens even weer iets meer on-topic te komen: ik heb gemerkt dat het hebben van kinderen wat afschrikkend kan werken. Maar sites als alleenstaande-papas en de mamas variant zijn echt om te huilen.
Irritante opzet waarbij je een bericht pas kan lezen als je betaald hebt, je niet makkelijk van een bericht naar het profiel kan gaan en volgens mij stuurt de site zelf ook flink wat(nep) berichten.

En volgens mij is heeft die uitbater een hele sloot aan "thema" dating sites waar hier flink voor geadverteerd wordt volgens mij.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 18:20:41 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_83773205
quote:
Had ik dus ook gisteren, eerste keer kreeg ik een berichtje van hem, "geen interesse" teruggestuurd en daarna kreeg ik nog een stuk of 5 interesseberichten van die persoon. Ook geblokt toen.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')