abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:54:53 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83758312
Hier verder .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:56:01 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83758373
een schaamteloze tvp
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_83758385
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
Ja natuurlijk. Maar daar kom je later achter. Een uiterlijk zegt binnen enkele secondes heel erg veel.

Al vind ik dit al te offtopic aangezien het niet over sites gaat. Ik ben dus wel weer weg.
pi_83758626
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Maar daar kom je later achter. Een uiterlijk zegt binnen enkele secondes heel erg veel.

Al vind ik dit al te offtopic aangezien het niet over sites gaat. Ik ben dus wel weer weg.
Maar het is net zo gezellig hier met je

Wat betekent tvp overigens?!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:03:04 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83758681
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Terugvindpost, zodat dit topic in je My AT belandt, maar dat mag niet meer sinds de volg topic-knop .
Niet meer actief op Fok!
pi_83758696
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is geen SC. Anders is dit topic volgende week dicht.

Alle afkortingen:
Het Officiële FOK!woordenboek
pi_83758865
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is geen SC. Anders is dit topic volgende week dicht.

Alle afkortingen:
Het Officiële FOK!woordenboek
ik maak van alle topics SC

Overigens blijft deze gast het flink volhouden zeg...
quote:
Hey XXX

Ik had je toegevoegd als favoriet maar dat kan jij niet zien natuurlijk, of wel?!!

Als je een interesse stuurt krijg je van mij iets leuks mijn hotmail...deal or no deal?

Ok mon ami??

Daarna vertel ik wat over mezelf.

gr.

XXX.
Sarcasme. Herken het.
pi_83759000
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen? Het enige dat ik van vriendinnen op die sites hoor is dat ze zo moe worden van die onpersoonlijke algemene berichten. Maar werkt dat dan wel, uitgebreide persoonlijke reacties?

Waar moet de gemiddelde man het van hebben? (let wel, de gemiddelde man, ik begrijp dat een knappe man bij hobby's neer kan zetten dat hij graag poep vreet en alsnog reacties binnen zal krijgen)
Ja, ik generaliseer.
pi_83759166
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

Geen interesse knop of bericht en dan blokkeren opgelost !
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83759215
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Northside het volgende:
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen? Het enige dat ik van vriendinnen op die sites hoor is dat ze zo moe worden van die onpersoonlijke algemene berichten. Maar werkt dat dan wel, uitgebreide persoonlijke reacties?

Waar moet de gemiddelde man het van hebben? (let wel, de gemiddelde man, ik begrijp dat een knappe man bij hobby's neer kan zetten dat hij graag poep vreet en alsnog reacties binnen zal krijgen)
Mijn persoonlijke advies (kan dus goed zijn dat anderen er heel anders over denken)

Zorgen dat je een leuke foto neer zet (let wel: leuk, dus niet een suffe pasfoto of een foto met een graspol op je hoofd of een megazonnebril of een foto waar je ex nog half op staat). Iemand beoordeelt je toch eerst op je foto.

Geen heel lulverhaal in je profiel, maar meer dan 2 regels is een pré.

Berichtjes doen het beter dan "winks", maar 1 standaard berichtje naar 100 vrouwen sturen is not done. Stuur een persoonlijk berichtje van een paar regels en stuur dat naar vrouwen die je interessant vindt. Waarom zou je met iemand willen daten die je niet eens leuk vindt, puur omdat ze toevallig "je doelgroep" is?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83759249
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Geen interesse knop of bericht en dan blokkeren opgelost !

Ik doe uit principe niet aan "geen interesse"
Sarcasme. Herken het.
pi_83759256
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, die lezen niet goed .
Goed punt. Snap niet dat ik überhaupt verwachtte dat ze je profiel lezen
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 12:17:00 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_83759346
@Viking84: ik snap niet helemaal hoe mannen op jouw profiel terechtkomen. Jij hebt toch ingevuld "ik ben een vrouw en zoek een vrouw"? Dan komen mannen toch automatisch niet bij jou uit?

En jij automatisch niet bij mannen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83759660
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik doe uit principe niet aan "geen interesse"
Dan alleen blokkeren, krijg jij geen berichten meer van hem en hij kan zien dat je hem geblokkeerd hebt.

Oh nee ik was even vergeten dat je natuurlijk wel materiaal nodig hebt om hier te kunnen plaatsen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83759759
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dan alleen blokkeren, krijg jij geen berichten meer van hem en hij kan zien dat je hem geblokkeerd hebt.

Oh nee ik was even vergeten dat je natuurlijk wel materiaal nodig hebt om hier te kunnen plaatsen
Precies, want anders wordt het weer slowchat en dat schijnt niet te mogen

Nah, ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb er een hekel aan om mensen te blokkeren dus doe het alleen als ze echt heel irritant worden... Blokkeer jij altijd meteen iedereen in wie je geen interesse hebt?
Sarcasme. Herken het.
pi_83759781
quote:

Ongetwijfeld in het kader van "de aanhouder wint..."
pi_83760102
quote:
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen?
Zelf zit ik alleen op datingsites met hoger opgeleiden (al kun je overige datingsites zo instellen dat enkel hoger opgeleiden uit de bus komen), dus een standaardberichtje zou bij mij bij voorbaat kansloos zijn. Daarnaast wil ik ook alleen maar interessante dames ontmoeten, niet willekeurig elke vrouw. En voor die vrouwen doe ik maar al te graag even wat moeite voor.

Als je puur voor het neuken gaat (wat ik dus niet doe) is een andere strategie vast succesvoller.
pi_83760126
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef Karina het volgende:
@Viking84: ik snap niet helemaal hoe mannen op jouw profiel terechtkomen. Jij hebt toch ingevuld "ik ben een vrouw en zoek een vrouw"? Dan komen mannen toch automatisch niet bij jou uit?

En jij automatisch niet bij mannen?
Ik benhet wel eens tegen gekomen dat er een tussendoor glipt
A mind with a heart of it's own
pi_83760282
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik benhet wel eens tegen gekomen dat er een tussendoor glipt
Heb je daar al aangifte van gedaan?
pi_83760457
foto = qualifier
tekst = orderwinner

.

'k Date nog maar nauwelijks via internet... Heb er op de een of andere manier steeds minder zin in om in de trein te springen etc. Laat ze maar naar mij toe komen .
pi_83761024
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Heb je daar al aangifte van gedaan?
Uiteraard als rechtgeaarde RP NSB'er is dat volk direct aangegeven en voor eeuwig geblokkeerd van het internet

Heb overigens ooit gereageerd op een meid die in het profiel had staan dat ze op zoek was naar een man of vrouw. Kreeg ik een kwaaie reactie terug dat ze echt niet op zoek was naar een man. Pas dan je profiel aan denk ik dan
pi_83761106
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nah, ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb er een hekel aan om mensen te blokkeren dus doe het alleen als ze echt heel irritant worden... Blokkeer jij altijd meteen iedereen in wie je geen interesse hebt?
Ik hoef helemaal niemand te blokkeren want ik krijg nooit mail, geen interesse en mail met afwijzingen niet meegerekend.

Je wil geen "geen interesse"berichten sturen en ook niet blokkeren dus vindt je het volgens mij wel leuk om berichten te blijven ontvangen ook al weet jij dat het niets wordt. Moet ook wel een heerlijk gevoel zijn steeds berichten te krijgen van mannen waarvan je kunt denken "de sukkel, hij blijft het proberen"

Ik stuur overigens na een week als ik niets gehoord heb ook nog een mail. Hoor ik daarna ook niets dan denk ik gewoon jammer. Voor haar een gemiste kans
pi_83761107
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
foto = qualifier
tekst = orderwinner
Ik kijk ook altijd eerst naar de foto, dan scroll ik naar beneden naar de muzieksmaak. Alsdaar iets staat van hardstyle ofzo dan haak ik alsnog af, als er dan bij sport/hobby's iets van paardrijden staat dan valt ze in de meeste gevallen ook af. Dan ga ik eens lezen wat er als profieltekst staat
pi_83761115
quote:

Ben het grotendeels met Spirit82 eens. Wat mij persoonlijk in een profiel aanspreekt zijn humor die bij mij past, brede interesse en iemand die redelijk zeker overkomt. Maar dat zal voor iedereen verschillen.

Waar ik op afknap bij profielen:
- Mannen die op zoek zijn naar een vrouw die "lekker spontaan" is. Het woord 'spontaan' heb ik nu zó vaak voorbij zien komen dat het voor mij alle betekenis verloren heeft.
- Mannen die houden van leuke dingen doen (écht, dat vind je leuk?!).
- Foto's waarbij ook maar enigzins te zien is dat er een vrouw van afgeknipt is.
- Profielen waarin staat "ik kan hier wel een heel verhaal schrijven, maar als je iets wilt weten dan vraag je maar gewoon"
- Mannen die "niet echt op zoek" zijn. Volgens mij vindt iedereen het leuk om iemand tegen te komen waarmee het klikt (tenzij je écht niet op zoek bent, maar dan sta je er niet op) en hoef je daar niet zo krampachtig over te doen.

Als je bovenstaande niet doet dan ben je wat mij betreft al een heel eind

Een berichtje hoeft niet lang te zijn, als het maar echt voor haar geschreven is. Sommige mannen kunnen door één zin of vraag mijn interesse al wekken. Maar ook daarbij geldt dat de foto veel bepaalt.
pi_83761312
En dan lekker in een chat aftastend en intelligentie prikkelend met wat humor om elkaar heen draaien .

Interviews zijn zóó kansloos .
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:09:04 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_83761432
quote:
ik maak van alle topics SC
ik dacht het niet... anders is dit topic zo dicht namelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_83761533
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
En dan lekker in een chat aftastend en intelligentie prikkelend met wat humor om elkaar heen draaien .

Juist
pi_83761568
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik kijk ook altijd eerst naar de foto, dan scroll ik naar beneden naar de muzieksmaak. Alsdaar iets staat van hardstyle ofzo dan haak ik alsnog af, als er dan bij sport/hobby's iets van paardrijden staat dan valt ze in de meeste gevallen ook af. Dan ga ik eens lezen wat er als profieltekst staat
Verschrikkelijk genoeg heb ik zelf ook nog steeds dat tikje. Gelijk naar beneden scrollen zodat je weet wat voor high fidelity troep ze inslikt. Als ik dan iets van Harry Potter of Dan Brown tussen de boeken, romantische kutkomedies bij de films of 'van alles' bij de muziek zie staan, dan is het al een bekeken zaak. Dan lees ik het profiel geeneens meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 13:29:56 ]
pi_83761615
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

Hier wordt meer inhoudelijk over zaken gesproken dan in de SC en Singles-reeks. Maar goed, als hier alleen maar zinloos gepost wordt mag hij wel zo snel mogelijk dicht ja.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 13:16:03 ]
pi_83761846
Ow en ik ben allergisch voor taalfouten. Een tikfout kan gebeuren, maar regelrechte taalfouten als in "een verzorgt uiterlijk" en dat soort dingen is voor mij een reden om verder te klikken
pi_83761919
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef DrMarten het volgende:
Ow en ik ben allergisch voor taalfouten. Een tikfout kan gebeuren, maar regelrechte taalfouten als in "een verzorgt uiterlijk" en dat soort dingen is voor mij een reden om verder te klikken
'Nieuwschierig'.
pi_83761981
Ik hou van lekker gek doen, maar ook wel van een rustig avondje op de bank.
Verder hou ik van muziek en film kijken. Ik hou niet van oneerlijkheid of arrogantie.
Nou, wil je verder nog wat weten, dan vraag maar.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 13:24:07 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_83762000
Lolaatje en DrMarten: ik let op dezelfde dingen als door jullie genoemd. Spontaan en leuk meteeen afvoeren, domme taalfouten, ook meteen afgelopen.

Waar ik ook meteen op afknap (of in ieder geval, waar ik niet aan begin) is iemand met een hond, ik ben bang voor honden

Mannen die met blote borst op de foto staan, hoe leuk ze er verder ook uitzien, ook gelijk, volgende. Hetzelfde geldt voor mannen die met een fles drank of een sigaret in hun mond op de foto staan. Niet dat ik iets tegen roken of drinken heb, maar op de foto komt dat zo tokkie over.
niet zo tof doen
pi_83762112
Nu we het toch over profielen hebben, dit is wel een mooi voorbeeldje van wat mij aansprak.
quote:
"Wie ben ik?

Welkom.

Ik ben een ambitieuze, francofiele, jonge vrouw die haar weg zoekt in de wereld van filosofie, management en cosmetica. Het lijken wat tegenstijdige woorden, maar ze zijn echter perfect verweven.

Naast het waarmaken van mijn ambitieuze dromen en gedachten hou ik mij bezig met het lezen van boeken uit de wereldliteratuur, de weekendkaternen van het NRC en non-fictie. Ik schrijf ook zelf graag.

Afgezien van al deze gulzigheid naar letters sta ik midden op de dansvloer, beluister ik het liefst muziek uit Frankrijk, bezoek ik vrienden en kijk ik graag arthousefilms.

En ik drink ook erg veel koffie. Geen keukenprinses, maar kan erg van culinaire kunsten van anderen genieten.

Nog enkele steekwoorden: ijskoningin, passie, doorzettingsvermogen, serieus, uitbunding, hartelijk maar vooral nieuwsgierig...
quote:
Wat voor iemand zoek ik?

Trefwoorden: zelfstandig, eigen ontwikkeling maar vooral volwassen. Iemand die open staat voor nieuwe avonturen, intense gesprekken, ouwehoeren en affiniteit heeft met cultuur. Qua uiterlijk ben ik niet heel specifiek. Maar een krachtige uitstraling, een verzorgd uiterlijk en langer zijn is wel een pre.

En als je alleen date voor het verhogen van je eigen zelfvertrouwen... Dan kun je de moeite besparen om te reageren. Want met je zelfvertrouwen moet het goed zitten....
quote:
Smaak en vrije tijd

Muziekvoorkeur: Pop, Rock/Grunge, Klassiek, Wereldmuziek
Favoriete boeken: Madame Bovary, Een schitterend gebrek, De geheime Newton, De kabbalist, De donkere kamer van Damocles
Favoriete films: Choses secretes, Amelie, Bienvenue chez les ch`tis, Paris, Coco Avant Chanel
Vrijetijdsbesteding: Lezen, Schrijven, Dansen, Cultuur, Reizen
Nu heb ik zelf nogal een schijthekel aan Frankrijk en alles wat ermee te maken heeft en vond ik die puntjes aan de einde van de zinnen soms wat onnodige interessant doenerij, maar toch blijft ze één van de weinige vrouwen waarvoor ik de moeite nam om een bericht te schrijven.
pi_83762201
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:24 schreef Karina het volgende:
Mannen die met blote borst op de foto staan, hoe leuk ze er verder ook uitzien, ook gelijk, volgende. Hetzelfde geldt voor mannen die met een fles drank of een sigaret in hun mond op de foto staan. Niet dat ik iets tegen roken of drinken heb, maar op de foto komt dat zo tokkie over.
Ik sta zelfs er bij één met een joint in m'n bek op. Zie m'n fotoboek.
pi_83762220
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:26 schreef Friek_ het volgende:
Nu we het toch over profielen hebben, dit is wel een mooi voorbeeldje van wat mij aansprak.
[..]

[..]

[..]

Nu heb ik zelf nogal een schijthekel aan Frankrijk en alles wat ermee te maken heeft en vond ik die puntjes aan de einde van de zinnen soms wat onnodige interessant doenerij, maar toch blijft ze één van de weinige vrouwen waarvoor ik de moeite nam om een bericht te schrijven.
Mijn eerste gedachte bij dat profiel is "zweefteef" oftewel NEXT
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 13:31:49 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_83762326
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik sta zelfs er bij één met een joint in m'n bek op. Zie m'n fotoboek.
NEXT Ik rook zelf ook, maar zou nooit een foto van mijzelf neerzetten met een sigaret in mijn mond.

Op zo'n profiel als je post, zou ik nooit reageren, teveel tekst, ik houd meer van kort maar krachtig.
niet zo tof doen
pi_83762358
In de categorie golddiggers kwam ik deze tegen:
quote:
Nu nog samenwonend, maar wil hier weg, dus op zoek naar een nieuwe liefde (geen flirt/ geen getrouwde vent) ik heb geen eigen inkomen, dus zal niet eerder hier alles achter laten voordat ik zeker ben van iemand.
Ik zoek iemand die welgesteld is en het liefst met een eigen zaak.
Je weet wel waar je aan toe bent met deze dame....dikke portemonnee lijkt mij wel een vereiste, waarbij zij alle moeite zal doen om deze dunner te maken
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_83762520
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:00 schreef Provinciaaltje het volgende:

Ik stuur overigens na een week als ik niets gehoord heb ook nog een mail. Hoor ik daarna ook niets dan denk ik gewoon jammer.
Waarom doe je dat dan? Dat zou mij echt mijn eer te na zijn. Als iemand bij het eerste bericht niet de moeite neemt om op mij te reageren dan ben ik blijkbaar niet zo interessant.
pi_83762574
quote:
- Mannen die "niet echt op zoek" zijn. Volgens mij vindt iedereen het leuk om iemand tegen te komen waarmee het klikt (tenzij je écht niet op zoek bent, maar dan sta je er niet op) en hoef je daar niet zo krampachtig over te doen.
Dat zie je ook vaak bij vrouwen staan. Dat is om niet desperate over te komen, volgens mij.
pi_83762577
quote:
[..]

[..]

[..]

Pretentieus hoogdravend gemekker Next!
Tap tap tap
pi_83762583
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:32 schreef mister_white het volgende:
In de categorie golddiggers kwam ik deze tegen:
[..]

Je weet wel waar je aan toe bent met deze dame....dikke portemonnee lijkt mij wel een vereiste, waarbij zij alle moeite zal doen om deze dunner te maken
Alle mensen! Wat denkt zo'n iemand wel niet?
Zag ze er nog een beetje leuk uit?
pi_83762595
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte bij dat profiel is "zweefteef" oftewel NEXT
daten?
Tap tap tap
pi_83762600
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik val op mannen met macht?

Uiteraard screen ik daarop via internet datingsites
Sarcasme. Herken het.
pi_83762674
Waar je vervolgens nooit meer iets op hoorde?
Ja, ik generaliseer.
pi_83762700
quote:
[..]

[..]

[..]

Als ik zo´n profiel van een man zou zien dan denk ik:

NEXT!
Sarcasme. Herken het.
pi_83762717
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

daten?
Zeg maar wanneer
pi_83762737
quote:
Waarom doe je dat dan? Dat zou mij echt mijn eer te na zijn. Als iemand bij het eerste bericht niet de moeite neemt om op mij te reageren dan ben ik blijkbaar niet zo interessant.
Dat zou je zeggen. Toch loont dat wel eens de moeite bij vrouwen omdat deze vaak zoveel mailtjes krijgen dat je reactie ondergesneeuwd raakt. Ik heb al een paar keer gehoord 'oww had ik je geen-interesse gestuurd dan? Dat wist ik helemaal niet.' Vaak weten ze niet eens meer dat je een reactie gestuurd hebt.
pi_83762797
quote:
En ik drink ook erg veel koffie. Geen keukenprinses, maar kan erg van culinaire kunsten van anderen genieten.
Een vrouw die niet kan koken wat moet je daar dan weer mee.

Sorry kon het niet laten
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_83762801
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef mister_white het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen. Toch loont dat wel eens de moeite bij vrouwen omdat deze vaak zoveel mailtjes krijgen dat je reactie ondergesneeuwd raakt. Ik heb al een paar keer gehoord 'oww had ik je geen-interesse gestuurd dan? Dat wist ik helemaal niet.' Vaak weten ze niet eens meer dat je een reactie gestuurd hebt.
'oww had ik je nog geen geen-interesse gestuurd dan? Dat wist ik helemaal niet. Bedankt voor de reminder!'
Sarcasme. Herken het.
pi_83762805
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik val op mannen met macht?

Daten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')