Ik zei toch dat 't niet door zou gaan maar puur gezegd was om te kijken hoe de community er op reageerd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:57 schreef Junglebeast het volgende:
Nou laat dat opzoeken van Real ID maar achterwege. Is net gecanceled voor op de forums.
Oneens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zei toch dat 't niet door zou gaan maar puur gezegd was om te kijken hoe de community er op reageerd!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:57 schreef Junglebeast het volgende:
Nou laat dat opzoeken van Real ID maar achterwege. Is net gecanceled voor op de forums.
kom er ook niet meer inquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Damn kom er niet meer in, login server busy
Btw, net wg gedaan, we verliezen 98% maar we hebben een deff game gewonnen hahaha :d hadden ook maar 3 tenacity stack deze keeris eens wat anders dan die 20 stack
Priest!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:26 schreef Junglebeast het volgende:
Zo ding 80 (nr 7)
Wat zou ik nu een gaan levelen.. de 72 warlock of de 61 priest. hmm
priest!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:26 schreef Junglebeast het volgende:
Zo ding 80 (nr 7)
Wat zou ik nu een gaan levelen.. de 72 warlock of de 61 priest. hmm
Hey je speelt weer?quote:
duurde voor mij echt belachelijk lang vanochtend om in te loggen. duurde meerdere minuten nadat ik mijn wachtwoord had ingevoerd. dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar dus nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:57 schreef CraniuM het volgende:
Man, ben ik weer thuis na een ongeluk kan ik weer wowen login server down
Dat had ik ook inderdaad..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:59 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
duurde voor mij echt belachelijk lang vanochtend om in te loggen. duurde meerdere minuten nadat ik mijn wachtwoord had ingevoerd. dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |