Nah, dan slaat je OPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:42 schreef Disana het volgende:
Nou verander maar dan hoor. Ik haakte alleen maar in op de laatste posts van het vorige topic.
Doe normaal, ik liep maar te geinenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zet mijn naam daar wel neer. De lol is er toch af.
YEP !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
Fann!
Het is ook wel eens goed om dit hier te zeggen.
Ik wilde je een pm sturen maar dat kan ik zelfs als mod niet, of misschien kan het wel maar weet ik niet hoe het werkt.
Bedankt voor je 2 cents in dat topic, deed mij goed om te lezen en kon mij verder helemaal vinden in je verhaal.
Zijn we het weer eens eens.
Ahhhh goed te horenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:allemaal een kus van Laysa, ze klonk helemaal top, verwachte eerst een hoopje en een zielig stemmetje, D-K is lekker bij haar, ze gaan vanavond voetballen samen kijken.
Het viel haar allemaal mee, behalve de 3 verdovingen deden wel zeer.
Morgen ga ik naar haar toe, vanavond mag ze nog even bijkomen samen met D-K, morgen ga ik haar lastig vallen![]()
ben zo blij haar even gesproken te hebben, ach deze dag duurde mij te lang.
Aaahw wat fijn om te horenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
allemaal een kus van Laysa, ze klonk helemaal top, verwachte eerst een hoopje en een zielig stemmetje, D-K is lekker bij haar, ze gaan vanavond voetballen samen kijken.
Morgen ga ik naar haar toe, vanavond mag ze nog even bijkomen samen met D-K, morgen ga ik haar lastig vallen![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
allemaal een kus van Laysa, ze klonk helemaal top, verwachte eerst een hoopje en een zielig stemmetje, D-K is lekker bij haar, ze gaan vanavond voetballen samen kijken.
quote:
Ik was namelijk wel benieuwd als iemand hier wist als het kindje van Sjors van Bing of van Danny is/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik in ieder geval niet, hoezo?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jack is zo ongeveer de grootste slijm- kwijlbal van de publieke omroep
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik was namelijk wel benieuwd als iemand hier wist als het kindje van Sjors van Bing of van Danny is/
Danny de jong hequote:
quote:
mooi op tijd dus !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
DK: Zo nu bij Laysa! Straks gaan we samen voetbal kijken!Tot morgen Hekje! FANN de kaart was er al voordat Laysa er zelf was!
Verdwaald niet, KLB is geen zak meer aan, VKZ is louter links geleuter, dus ik ben op zoek naar een nieuw stukje FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je verdwaald Php?:P
En nee, ik hou niet van GTST, jij?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verdwaald niet, KLB is geen zak meer aan, VKZ is louter links geleuter, dus ik ben op zoek naar een nieuw stukje FOK!
Ik vind GTST wel leuk ja.
Ik laat me daar ook zeker niet wegpesten hoor, maar Duke KV en etherisabeth ofzo post daar alleen nog maar. Bijna niemand die ik echt interessant vindt zoals Bolkestijn lyrebird en dat soort figuren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, Toverheks gaat al voor je googelen, dus binnenkort weet je van wie het kind is.Van Bing of van die andere
Gewoon doorposten joh, op VKZ, laat je niet gek maken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat me daar ook zeker niet wegpesten hoor, maar Duke KV en etherisabeth ofzo post daar alleen nog maar. Bijna niemand die ik echt interessant vindt zoals Bolkestijn lyrebird en dat soort figuren.
En wat is er met toverheks?
D-K kusje terug en niet te hard juigen als er een doelpunt in gaat, dan springen Laysa der hechtingen er uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
DK: Zo nu bij Laysa! Straks gaan we samen voetbal kijken!Tot morgen Hekje! FANN de kaart was er al voordat Laysa er zelf was!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Toverheks voor je gaat opzoeken van wie het kind is.
Maar kan het mis hebben hoor, weet het nu ook niet meer.
Film, Tv & Radio
Misschien staat daar meer over gtst.
Ja ook dat nog.... maar dat zou makkelijker zijn als het een tweeling was eigenlijk.... misschien wordt de evil (or nice) twin later het programma ingeschrevenquote:
in die serie knoeit iedereen met iedereen, zelf knoeien met je eigen koter, die Jet van der mey had zo een rol ben al zolang geleden afgehaakt, toen mijn kids niet meer wilde kijken ben ik ook in staking gegaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat Laysa zo lekker helder was na de operatie![]()
Oh en dat GTST kind, kan dat niet eerst van de een en dan van de ander blijken te zijn??
is nu een nieuwe serie begonnen, zo een regiosoap, daar speelt bas muis een dubbelrol, gisteren was 1e aflevering was wel leuk, maar vandaag dus vergeten. alleen maar den haag en hagenaars.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ook dat nog.... maar dat zou makkelijker zijn als het een tweeling was eigenlijk.... misschien wordt de evil (or nice) twin later het programma ingeschreven
bronquote:Voetbal is maar een spelletje. De Nederlandse Hartstichting raadt aan om mensen die zich dinsdagavond tijdens de WK-wedstrijd Nederland-Uruguay te druk maken, met dergelijke relativerende opmerkingen te kalmeren. Dat kan hartproblemen helpen voorkomen.
Ik post ḿ gewoon nog een keer:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vet nummer van Guus Meeuwis & van 't hek.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Leandra het volgende:
Overigens Liesje; ik doe ook wel eens een beetje rellen om het rellen... maar op mijn manier valt het kennelijk minder op
Het scheelt wel dat ik me gelijk al zat te ergeren aan de streek van TS, dat relt wat makkelijker
Maar ik ben op dit moment over het algemeen fysiek zo bleghdat ik er verder ook niet vrolijk van word, dus liever hier een beetje onschuldig rellen dan met een van mijn mannen een hoop hormonster heibel om niets maken
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Leandra het volgende:
Overigens Liesje; ik doe ook wel eens een beetje rellen om het rellen... maar op mijn manier valt het kennelijk minder op
Het scheelt wel dat ik me gelijk al zat te ergeren aan de streek van TS, dat relt wat makkelijker
Maar ik ben op dit moment over het algemeen fysiek zo bleghdat ik er verder ook niet vrolijk van word, dus liever hier een beetje onschuldig rellen dan met een van mijn mannen een hoop hormonster heibel om niets maken
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit GTST gekeken, in al die jaren nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in die serie knoeit iedereen met iedereen, zelf knoeien met je eigen koter, die Jet van der mey had zo een rol ben al zolang geleden afgehaakt, toen mijn kids niet meer wilde kijken ben ik ook in staking gegaan.
Ik had nog wel een reactie trouwens, maar in feite gaat het nergens over, een kloon die gelijk een topic opent en daarbij alleen maar reageert op dat wat haar niet bevalt.... ik denk een relkloon eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het topic dichtgegooit met een lapo geloof ik
een vriendin van mij volgt het al jaren, en als ik wel eens koffie ging drinken bij haar savonds, keek ze eerst ondertussen onderweg naar morgen en hoppa gelijk daarna goeie tijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit GTST gekeken, in al die jaren niet![]()
Ik weet alleen nog dat we zo'n 12 jaar geleden op het werk van die "Het is mij..... Robbert" dingen uit Pittige Tijden deden, maar ook dat "Llllllllllllaura" enz ken ik alleen maar van Pittige Tijden![]()
Sterker nog: het overkomt me wel eens dat er weer een of ander blond ding een BN'er blijkt te zijn en ik geen flauw idee heb wie het is, die speelt dan in GTST.
ja dat zit er dik in.quote:
Omdat ik dat elke avond kijk, krijgt mijn man er ook het eea van mee, die begrijpt daar dus helemaal niks van. Dan komt ie met dingen van 3 jaar terug en dan zegt ie hoe kan dit of dat NU dan??? Ja, eh, dat is gtst. Dat is voor mensen met het geheugen van een goudvis of voor mensen die daar gewoon doorheen kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in die serie knoeit iedereen met iedereen, zelf knoeien met je eigen koter, die Jet van der mey had zo een rol ben al zolang geleden afgehaakt, toen mijn kids niet meer wilde kijken ben ik ook in staking gegaan.
Afblijven van Liekequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk nooit GTST sorry, en ik heb een bloedjehekel aan dat kind, die lieke van lexmond bbbrrrr als ze lacht denk ik oh wat ben jij een gemaakt b actrice
Nou volgens mij heb ik nog niet eens zozeer een mening over die ouder(s) maar meer over dat bemoeierige kind wat denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, en de boel loopt te saboteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij zitten er ook type a en b mensen in dat topic over die vreemdgaande ouder
oh ik heb er heeeel snel ff doorheen gescrolled, OP en wat laatste reacties (half). Maar het maakt nogal emoties losquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik nog niet eens zozeer een mening over die ouder(s) maar meer over dat bemoeierige kind wat denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, en de boel loopt te saboteren.
Het zal je kind maar wezen.... maar goed dan heb je het ook zelf (zo beroerd) opgevoed
onder welk type val ik ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij zitten er ook type a en b mensen in dat topic over die vreemdgaande ouder
Ja, het is moeite waardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
Wat is dat dan, type a en type b? Of moet ik dan dat hele topic gaan nalezen.
Meid, het was zulk leuk vermaak vandaag.... tenminste, ik heb me er prima mee vermaaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh ik heb er heeeel snel ff doorheen gescrolled, OP en wat laatste reacties (half). Maar het maakt nogal emoties los
Die eerste reactie van je in dat topic, zo ken ik je nietquote:
Oh, dat strenge en duidelijke??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die eerste reactie van je in dat topic, zo ken ik je niet!
Neuh zo ken ik je wel. Het bijna koude en afstandelijkequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat strenge en duidelijke??
Tsja, soms ben ik ook gewoon een moeder en is een kutpuber ook gewoon een kutpuber.
en over 15 jaar heb je er weer eentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat strenge en duidelijke??
Tsja, soms ben ik ook gewoon een moeder en is een kutpuber ook gewoon een kutpuber.
Lolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh zo ken ik je wel. Het bijna koude en afstandelijke
Ja, je vindt het een sport of je vindt het geen sport hè, en dan moet je dat een beetje leuk verdelenquote:
Ja da's ook eigenlijk het enige wat ik wil weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
onder welk type val ik ?![]()
en wat houdt dat dan in ?
Hoe durf je te denken dat ik 'kutpuber' vergeten ben, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe durf je te denken dat ik 'kutpuber' vergeten ben, trouwens.
quote:
Bezittelijk voornaamwoord?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het woord kutpuber door mij meestal bijna liefkozend gebruikt wordt
Het wordt pas vervelend als ik er dingen voor ga zetten
En nou ben ik het woord kwijt, geen aanwijzend voornaamwoord maar een... whateverpregnant brain.
huh volgens mij loopt er in dit topic nu van alles door mekaar.quote:
pas jij een beetje op Liesje, je hebt net een gezellige buikgriep op visite gehad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee morgen weer werken.
Gister ziek en ik schenk ter ere van het voetbal net een wijntje in en voel me na 2 slokken al lam, Ik laat hem maar staan gok ik
Lekker makkelijk alles op je hormonen afschuivenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
onder welk type val ik ?![]()
en wat houdt dat dan in ?
type a en bquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's ook eigenlijk het enige wat ik wil weten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en sorry over Lieke, maar vind haar gewoon een niemanddalletje
Wat zijn BB's?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:00 schreef Toverheks het volgende:
phpmystyle
ga eens lezen in de COS hier, daar volgen sommige van het RLS topic de BB`s enzo, ook leuk om te volgen. Mooie cap`s en leuk kommentaar.
Dankjewel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
En ik vond deze nog
GTST #294: Waar de uitkijken naar de cliffhanger
Daar moeten ze toch alles weten over GTST-baby's
Jij bent gewoon een typetje, daarna stopt hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik heb van allebei wel ''iets'' denk ik dus ik val onder C type
Duidelijk type aquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
een hartverzakking verdernou we gooien in de 2e helft er heus nog wel 2ballen in hoor
ik val onder het type NATDMAHV nietsaantedoenmeeralleshopeloosverlorenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik heb van allebei wel ''iets'' denk ik dus ik val onder C type
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, we zijn er weer bij en dat is prima.
ViVa Hollandiaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, we zijn er weer bij en dat is prima.
heb je ff hutsefluts gedaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ViVa Hollandia![]()
zullen we wel in *onze jongens* blijven geloven, ik dank jullie wel.
Zo'n iemand met wie je ruzie wilt zoeken gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Die Piet visser vind ik een erg betweterig mannetje, kan er niks aan doen, maar dat lijkt me echt een vent die gewoon gelijk wilt hebben met alles.
Hij doet mij altijd denken aan "Het beste jongetje uit de klas' van vroeger. Zo'n typetje F die altijd erg gepest werd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Die Piet visser vind ik een erg betweterig mannetje, kan er niks aan doen, maar dat lijkt me echt een vent die gewoon gelijk wilt hebben met alles.
nou hier was de partij nog niet eens 5 min. aan de gang en ja hoor sirene 2 politie autotjes en hoppa 3 brandweerwagens er achter aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens vertrok er hier bij het ziekenhuis in de straat 5 minuten na het tegendoelpunt een ambulance met zwaailicht en sirene. Het zal toch niet, hè?
Ik mot em ook niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Iemand moet de AED bedienen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hier was de partij nog niet eens 5 min. aan de gang en ja hoor sirene 2 politie autotjes en hoppa 3 brandweerwagens er achter aan.
dacht nog, ook lullig, zit je gezellig in de kazerne en moet je uitrukken.
ja he, en ook wat Teun zegt, oh arme Pietje Visser, maar echt zo iemand krijg ik jeuk van, en niet op de bekende plek maar gewoon, uitslag plus bultjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n iemand met wie je ruzie wilt zoeken gewoon omdat het kan
quote:
Als Amalia het kan.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nog veel meer, heb zelf mijn spreukenboek uit de kast getrokken, hoop zo dat het helpt.
( en heb voor het eerst op mijn oranje Vuvuzela getoetert en ik kan het
Dat denk ik eik ook welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Nederland er na de rust 2 in schiet.
2-1 moet het volgens mij wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik eik ook wel![]()
Maar dan moeten ze wel anders gaan voetballen
Dat heeft oma zeker uitgezocht?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja zag het, wel leuk 3 prinsesjes maar wat een trutigge jurkjes droegen ze weer, is toch geen drieling waarom dan alle3 hetzelfde en zo outbollig.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Maar eigenlijk ben ik het oranje geneuzel helemaal zat.
quote:
Dat vind ik zo'n onzin, nog spelen om de 3e en 4e plek.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het meezit is het zondag afgelopen.
Als het tegenzit zaterdag al.
Voor de commercie wel hèquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin, nog spelen om de 3e en 4e plek.
Daar heeft toch niemand zin in?
Als ik niet in de finale zou zitten zou ik zaterdag een vrije dag nemen en de Tafelberg beklimmen.
Jij moppert al de hele tijd over het slechte spel van NL, maar ze spelen vanavond wel in de halve finale.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met dit spel hebben we trouwens ook helemaal niets in de finale te zoeken
Maar dan zonder hemdquote:
Uh ja, niet in z'n hempiequote:
Analoog is 7 sec snellerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Kut UPC, de buren zaten al te juichen voordat wij het doelpunt zagen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
En weer begonnen de buren te juichen voordat hier iets te zien wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
En ik merk net ook dat HD 2 seconden sneller is dan SD![]()
Dan is de verrassing er wel afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En weer begonnen de buren te juichen voordat hier iets te zien was
Vind je het gek? Die gast kreeg me een pegel op zijn voorhoofdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Robben lijkt het een beetje kwijt te zijn zo af en toe
Als je het opneemt ook nietquote:
Jou toverformulie werkt goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha ik krijg gelijk, 1 punt in de 1e helft en 2 doelpuntjes in de 2e helft![]()
heb nu al buikpijn er van, wat moet dat met de finale worden
Ik ken iemand die dat van plan was met 1 van de poulewedstrijden die 's middags gespeeld werd, hij zou de wedstrijd 's avonds wel kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je het opneemt ook niet![]()
Zeg je gewoon tegen heel Nederland; 'niet zeggen, ik heb nog niet gekeken'
Jij met je gehutselflutsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha ik krijg gelijk, 1 punt in de 1e helft en 2 doelpuntjes in de 2e helft![]()
heb nu al buikpijn er van, wat moet dat met de finale worden
Zelfs in een isoleercel weet je hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat van plan was met 1 van de poulewedstrijden die 's middags gespeeld werd, hij zou de wedstrijd 's avonds wel kijken.
Het is het niet geworden
Oepsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ach, die Frankie de Boer, hij staat helemaal stijf van stress en opwinding.
/carequote:
afgelopenquote:
Jaquote:
Ja, tegen Spanje of Duitsland. . . ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Wel mooi hè, staan die klompendansers uit Nederland gewoon in de finale van het WK
quote:
geef Laysa nog maar extra kusje, zie je buiten iets want volgens mij staat Amsterdam op zijn kop.quote:
Met jou worden we wereldkampioenquote:
Vuurwerk en toeterende autosquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef Laysa nog maar extra kusje, zie je buiten iets want volgens mij staat Amsterdam op zijn kop.
zit nu al bijna te janken en echt heb buikpijn ervan hashhshaha pppffttttt wat een kutspelletje dat voetballen.quote:
Je moet die beessies straks weer terugbrengen heh...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
Ik hou niet van voetbal, maar dit is wel leuk zo....
[ afbeelding ]
Met Maxima, hoop niet dat de jongens al onder de dousche staanquote:
je moet vooral het kommentaar eronder lezen, ze hebben zoveel geld die AH schenk geld en pak niet die beessie`s terug.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet die beessies straks weer terugbrengen heh...![]()
daar mogen de arme negerkindertjes straks mee spelen![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)landen__.html?p=11,1
stuur ze dan een paar kilo rijst denk ik dan, maar jah... wie ben ik?
Schaken ofzo, ik zal ff voor je kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nu al bijna te janken en echt heb buikpijn ervan hashhshaha pppffttttt wat een kutspelletje dat voetballen.
Wanneer is het WK Sjoelen, kan ik beter gaan volgen, veel beter voor mijn gezondheid
Ja ze lijken mij ook niet echt lekker smaken ...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet vooral het kommentaar eronder lezen, ze hebben zoveel geld die AH schenk geld en pak niet die beessie`s terug.
wat heeft zo een arm kindje in een sloppenwijk nou aan zo een harig beessie.
Buitenechtelijke relaties is traditie in het koningklijk huisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Maxima, hoop niet dat de jongens al onder de dousche staan
Dat is de meest debiele actie... Er zit ijzerdraad in. Daar laat je je kind echt niet mee spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet die beessies straks weer terugbrengen heh...![]()
daar mogen de arme negerkindertjes straks mee spelen![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)landen__.html?p=11,1
stuur ze dan een paar kilo rijst denk ik dan, maar jah... wie ben ik?
Maxima is een beetje stout geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Maxima, hoop niet dat de jongens al onder de dousche staan
Maar niet domquote:
De evt. oogst krijgen ze zeker nietquote:
ook dat nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de meest debiele actie... Er zit ijzerdraad in. Daar laat je je kind echt niet mee spelen
Ja hoor moeten ze nu nog in een potje pissenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
En nu maar hopen dat ze door de dopingcontrole komen![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor moeten ze nu nog in een potje pissen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Laten ze blij zijn dat het Alex is en niet prins Friso
Zoooooooooooo dom zijn ze nietquote:
De titel is een beetje overdreven, maar zo zie je maar weer, zelfs stoeien met een leeuw in gevangenschap kan pijn doenquote:
Titel is juist goed, want je blijft in spanningquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De titel is een beetje overdreven, maar zo zie je maar weer, zelfs stoeien met een leeuw in gevangenschap kan pijn doen
Bij mij weten wordt er geen dope gebruikt, maar dat dachten ze ook altijd bij de tour de francequote:
Mijn held Pluisje was al aardig aan de coke hoor toen hij nog een balletje trapte.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten wordt er geen dope gebruikt, maar dat dachten ze ook altijd bij de tour de france
ik vind alles goed vanavondquote:
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind alles goed vanavondben gelukkig vandaag.
Laysa haar stem weer gehoord, alles ging goed, vanavond mooie voetbalavond was een rare vreemde dag.
ja had je kutdag vandaag Disanaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bed
IIk ga ervan uit dat de cllubs zelf nu ook controlerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn held Pluisje was al aardig aan de coke hoor toen hij nog een balletje trapte.
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?quote:
Ja, of de politie houd open dag, hoor in de verte alleen maar sirene`s tussen het vuurwerk door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is er carnaval in de stad of zo
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbijquote:
niets is zeker, dat zag je maar aan Youri van Gelder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
IIk ga ervan uit dat de cllubs zelf nu ook controleren
Waarom was het voor jou een kutdag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bed
kelere... aan de ene kant denk ik domkop ga die kooi dan uit !quote:
je krijgt ff knuffel van mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbij![]()
Liep er hier iemand met vuurwerk door de straat, hop, meteen alle katten onder de stoelen
Zeg dat wel, tot op het eind staat die reporter nog lacherig en stoer te doen. Maar als die oppasser niet rustig was gebleven en niet had geweten hoe te handelen, dan was dat knulletje leeuwenvoer geweest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?
Maar hij is wel de enige bij die dokter die gebeten is door een leeuwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?
volgens mij had de schat niet eens door dat ie ECHT in gevaar wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, tot op het eind staat die reporter nog lacherig en stoer te doen. Maar als die oppasser niet rustig was gebleven en niet had geweten hoe te handelen, dan was dat knulletje leeuwenvoer geweest.
Gewoon, dingen des levensquote:
Ja, dat is dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij is wel de enige bij die dokter die gebeten is door een leeuw![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbij![]()
Daarom, zou lullig zijn als ze nu gedisqualificeert wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zag je maar aan Youri van Gelder.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, dingen des levens![]()
Wanneer houden de fans trouwens op met die vuvuzela's? Er zit hier zo'n roedel verspreid over de buurt naar elkaar te loeien.
Nou en of ie in gevaar was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij had de schat niet eens door dat ie ECHT in gevaar was![]()
maar dat was ie ECHT WEL !!!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.![]()
Ben wel blij dat we gewonnen hebben.![]()
doe maar nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of ie in gevaar was.
Even zoeken naar dat filmpje van die vader is die voor de ogen van zijn gezin wordt verscheurd?
ik heb vanavond voor het eerst steeds op mijn oranje Vuvuzela geblazen, en er blies steeds iemand terug hahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen al die vuvuzela's ontploffen.
Ik moet ook niet aan zondag denken
Dees, zondag gaan we gewoon hier met z'n tweeën zitten mopperenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen al die vuvuzela's ontploffen.
Ik moet ook niet aan zondag denken
Klopt ik heb geen hormoon meer overquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo dacht dat jullie al een beetje te oud waren om die dagen te hebben
Raar hèquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.![]()
Ben wel blij dat we gewonnen hebben.![]()
Ik ben niet van ijsjes, but do enjoy.![]()
Er waren er een paar die dat beter niet hadden kunnen doen. Robben stond overigens overtuigend te playback-en.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
viel het jullie ook op, dat het merendeel van de voetballershet volkslied meezongen.
Blijf maar jezelf ff Meer kan je niet doen...quote:
Ja dat bedoel ik, dat is hier dus ook aan de gang. Hebben we satellieten en mobieltjes, gaan mensen via de toeter met elkaar communicerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb vanavond voor het eerst steeds op mijn oranje Vuvuzela geblazen, en er blies steeds iemand terug hahaha
Heb ik een paar uur geleden op euronieuws gezien maar toen moest dat beest een doos openmaken,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoorde net een verhaaltje van mijn zus, die beweert dat er in Duitsland een octopus is die de wedstrijden voorspelt.
Hij gaat in het schaaltje liggen van de club waarvan hij denkt dat die wint.
Voor zondag heeft hij ook al voorspeld, en daar zijn de Duitsers niet blij mee, want hij ging in het schaaltje van Nederland liggen.
Tot nu toe heeft hij alles goed voorspeld.
Als het niet waar is, ik heb het ook maar gehoord.
Vrijdag is de grote dag en aan daarna wil ik nog even niet denken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dees, zondag gaan we gewoon hier met z'n tweeën zitten mopperen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik een paar uur geleden op euronieuws gezien maar toen moest dat beest een doos openmaken,
Duitsland of Spanje...
en hij maakte de doos open van Spanje..
was echt op TV geen trucage volgens mij
Dat zei ik vanavond nog, als we er iets aan hadden kunnen doen hadden we allang gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar jezelf ff Meer kan je niet doen...
Ik zal aan jullie denken. En wat daarna komt, komt daarna.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrijdag is de grote dag en aan daarna wil ik nog even niet denken.
Maar als ik wil mopperen doen we het samen
neh...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of ie in gevaar was.
Even zoeken naar dat filmpje van die vader is die voor de ogen van zijn gezin wordt verscheurd?
Spanje is ook goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik een paar uur geleden op euronieuws gezien maar toen moest dat beest een doos openmaken,
Duitsland of Spanje...
en hij maakte de doos open van Spanje..
was echt op TV geen trucage volgens mij
Lang leven de oestrogeenquote:
Doe ik.quote:[b]Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef liesje1979 het volgende:[/b
Als je zondag je oranje lippestift maar op doet
slaap lekker BQquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
En nu mijn mand in.
Don't let the bedbugs bite you.
De zeeman??? je venzint het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
Weer een helicopter hier over me, vanmiddag was de Zeeman in de kinkerstraat overvallen. Hoe verzin je hetIk word gek van dat ding
ja was net gebeurd toen puberkind er langs liep.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
Weer een helicopter hier over me, vanmiddag was de Zeeman in de kinkerstraat overvallen. Hoe verzin je hetIk word gek van dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |