Ik heb eerlijk gezegd nog nooit GTST gekeken, in al die jaren nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in die serie knoeit iedereen met iedereen, zelf knoeien met je eigen koter, die Jet van der mey had zo een rol ben al zolang geleden afgehaakt, toen mijn kids niet meer wilde kijken ben ik ook in staking gegaan.
Ik had nog wel een reactie trouwens, maar in feite gaat het nergens over, een kloon die gelijk een topic opent en daarbij alleen maar reageert op dat wat haar niet bevalt.... ik denk een relkloon eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het topic dichtgegooit met een lapo geloof ik
een vriendin van mij volgt het al jaren, en als ik wel eens koffie ging drinken bij haar savonds, keek ze eerst ondertussen onderweg naar morgen en hoppa gelijk daarna goeie tijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit GTST gekeken, in al die jaren niet![]()
Ik weet alleen nog dat we zo'n 12 jaar geleden op het werk van die "Het is mij..... Robbert" dingen uit Pittige Tijden deden, maar ook dat "Llllllllllllaura" enz ken ik alleen maar van Pittige Tijden![]()
Sterker nog: het overkomt me wel eens dat er weer een of ander blond ding een BN'er blijkt te zijn en ik geen flauw idee heb wie het is, die speelt dan in GTST.
ja dat zit er dik in.quote:
Omdat ik dat elke avond kijk, krijgt mijn man er ook het eea van mee, die begrijpt daar dus helemaal niks van. Dan komt ie met dingen van 3 jaar terug en dan zegt ie hoe kan dit of dat NU dan??? Ja, eh, dat is gtst. Dat is voor mensen met het geheugen van een goudvis of voor mensen die daar gewoon doorheen kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in die serie knoeit iedereen met iedereen, zelf knoeien met je eigen koter, die Jet van der mey had zo een rol ben al zolang geleden afgehaakt, toen mijn kids niet meer wilde kijken ben ik ook in staking gegaan.
Afblijven van Liekequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk nooit GTST sorry, en ik heb een bloedjehekel aan dat kind, die lieke van lexmond bbbrrrr als ze lacht denk ik oh wat ben jij een gemaakt b actrice
Nou volgens mij heb ik nog niet eens zozeer een mening over die ouder(s) maar meer over dat bemoeierige kind wat denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, en de boel loopt te saboteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij zitten er ook type a en b mensen in dat topic over die vreemdgaande ouder
oh ik heb er heeeel snel ff doorheen gescrolled, OP en wat laatste reacties (half). Maar het maakt nogal emoties losquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik nog niet eens zozeer een mening over die ouder(s) maar meer over dat bemoeierige kind wat denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, en de boel loopt te saboteren.
Het zal je kind maar wezen.... maar goed dan heb je het ook zelf (zo beroerd) opgevoed
onder welk type val ik ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij zitten er ook type a en b mensen in dat topic over die vreemdgaande ouder
Ja, het is moeite waardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Disana het volgende:
Wat is dat dan, type a en type b? Of moet ik dan dat hele topic gaan nalezen.
Meid, het was zulk leuk vermaak vandaag.... tenminste, ik heb me er prima mee vermaaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh ik heb er heeeel snel ff doorheen gescrolled, OP en wat laatste reacties (half). Maar het maakt nogal emoties los
Die eerste reactie van je in dat topic, zo ken ik je nietquote:
Oh, dat strenge en duidelijke??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die eerste reactie van je in dat topic, zo ken ik je niet!
Neuh zo ken ik je wel. Het bijna koude en afstandelijkequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat strenge en duidelijke??
Tsja, soms ben ik ook gewoon een moeder en is een kutpuber ook gewoon een kutpuber.
en over 15 jaar heb je er weer eentjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat strenge en duidelijke??
Tsja, soms ben ik ook gewoon een moeder en is een kutpuber ook gewoon een kutpuber.
Lolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh zo ken ik je wel. Het bijna koude en afstandelijke
Ja, je vindt het een sport of je vindt het geen sport hè, en dan moet je dat een beetje leuk verdelenquote:
Ja da's ook eigenlijk het enige wat ik wil weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
onder welk type val ik ?![]()
en wat houdt dat dan in ?
Hoe durf je te denken dat ik 'kutpuber' vergeten ben, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe durf je te denken dat ik 'kutpuber' vergeten ben, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |