Opdekop is de jongste geloof ik, die is 18.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:06 schreef Oksel het volgende:
Is iedereen die komt 18+ ? Hoe is de man/vrouw verhouding?
In het echt ben ik niet zo'n flirt als op FOK! Verder ben ik gewoon hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Oksel het volgende:![]()
Ben benieuwd hoeveel mensen met een grote bek hier overmorgen nog een grote bek hebben..
En wie is de oudste?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opdekop is de jongste geloof ik, die is 18.
Raph is 37. Denk dat hij wel in aanmerking komt voor oudste?quote:
Ja laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph is 37. Denk dat hij wel in aanmerking komt voor oudste?
Jij bent gewoon 18quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar op houden.
Slaapspul en een badlaken is idd wel handig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Geld net overgemaakt
Misschien even in de OP vermelden wat nu wel allemaal handig is om mee te nemen en wat niet(handdoeken bijv?)
geen zin om al die pagina's door te lezen
Je moet niks. Wij hebben wel handdoeken, maar niet genoeg voor een mannetje of 20.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Goed om te weten dat ik ook een badlaken mee moet
Of gewoon 20 min in de zon en je bent ook droogquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet niks. Wij hebben wel handdoeken, maar niet genoeg voor een mannetje of 20.
En bij zwemspullen hoort toch standaard een handdoek of zeg ik nou wat stoms?
Damn zeg het is fucking 30 + graden van het weekend. Denk na ofzo
Weet ik lieverdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet niks. Wij hebben wel handdoeken, maar niet genoeg voor een mannetje of 20.
En bij zwemspullen hoort toch standaard een handdoek of zeg ik nou wat stoms?
Damn zeg het is fucking 30 + graden van het weekend. Denk na ofzo
Of 20 minuten in de zon en je bent zo rood als een kreeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon 20 min in de zon en je bent ook droog
Grote kans vanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of 20 minuten in de zon en je bent zo rood als een kreeft![]()
dus zonnebrand factor 50
dan heb ik nog wel redelijk mazzel opzichquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus zonnebrand factor 50
Ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus zonnebrand factor 50
ja even serieus ik heb auto aids ik moet echt voorin op lange stukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerst een stuk met de trein.En ik zit voorin. Dan kom je maar op schoot.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Opdekop het volgende:
Ehmmm. Er werd over mij gepraat.
En ik heb een blubberbuik dus ik ga niet zwemmen. Ik heb het hele topic doorgelezen, THANKS for waisting my time.
Beter worden er geen foto's gemaakt.![]()
Van mij dan.
Ik heb foto-aids.
No joke.
Dan kun je toch zo'n kuisgordel ofzo kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Opdekop het volgende:
Dat is dus het probleem, ik wil niet dat er iemand over me heen gaat. Ik weet uit ervaring dat mijn blubbertjes jongens aantrekken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Opdekop het volgende:
Dat is dus het probleem, ik wil niet dat er iemand over me heen gaat. Ik weet uit ervaring dat mijn blubbertjes jongens aantrekken.
Niemand is perfect. Alsof wij ons blind gaan staren op een buik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Opdekop het volgende:
Ehmmm. Er werd over mij gepraat.
En ik heb een blubberbuik dus ik ga niet zwemmen. Ik heb het hele topic doorgelezen, THANKS for waisting my time.
Beter worden er geen foto's gemaakt.![]()
Van mij dan.
Ik heb foto-aids.
No joke.
Elmo, oude baas, ik hoorde van Myraela dat je har oppikt vanuit Zwolle, is er nog een plekje vrij in de auto voor Ome Monopoly ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Elmostyle het volgende:
Mar aahm Huppel: Moet ik luchtpomp meenemen?
Herr Monopolyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elmo, oude baas, ik hoorde van Myraela dat je har oppikt vanuit Zwolle, is er nog een plekje vrij in de auto voor Ome Monopoly ?![]()
![]()
En voor Huppelmuts aangezien het laat dag is, en nog niet helemaal zeker is ivm vervoer, kan ik ook cash betalen bij aankomst ? Dan maken we er gewoon 20 van ipv 12,50 omdat ik aardig ben
Thanks baasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Herr MonopolyJe hoort vandaag van me of je kan meerijden, aangezien BMA, Trev en Giertje al meerijden, en de laatste die in de auto zou passen zou dan Myraela zijn, en dat hoor ik dus vrijdag, vandaag dus eigk, zogauw ik iets weet van d'r of ze meegaat ja/nee, dan stuur ik je een pm
quote:
Dat kan. Ik zet wel een zwembadje in de tuinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:49 schreef justmattie het volgende:
Ja wat is dit, zwemmen? Ik kom pas in de na-middag dus dan is het zwemmen al geweest neem ik aan
Oksel is benieuwd naar alles. Of de FOK!kers in het echt net zo'n grote bek hebben als op FOK! bijvoorbeeldquote:
Op je racefiets?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef Oksel het volgende:
Ik rij vanuit Wierden, als er nog mensen mee willen rijden..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oksel is benieuwd naar alles. Of de FOK!kers in het echt net zo'n grote bek hebben als op FOK! bijvoorbeeld
ZwembadJEquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
Naar de mensen. De sfeer. De leeftijd. De orgie. De BBQ. Het zwembad. Het weer. Enzo.
Die kleine dingen van mijquote:
Als je daar niet goed mee kan motorboaten weet ik het ook niet meer.quote:
Yordi deed dat van de weekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je daar niet goed mee kan motorboaten weet ik het ook niet meer.
Zal ik jou in je eentje bij Yordi op de kamer leggen?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik jou in je eentje bij Yordi op de kamer leggen?
Geen seks voor zijn 30stequote:
Heeft LL haar toyboy die ze zo graag wilquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet vooral zo doorgaan jongenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heeft LL haar toyboy die ze zo graag wil
Pak em LLquote:
Mijn partner kreeg 2 dagen na het besluit een BBQ te geven te horen dat er een BBQ zou komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Oksel het volgende:
Heb je trouwens een partner Huppel? Wat vind die ervan?
Wij blijven ws. niet slapen, omdat ik zondag weer wil racefietsen.. als ik blijf slapen weet ik het alweer. Orgy kan gewoon door gaan trouwens.
Daar is de TVP knop dan voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Dalando het volgende:
Ik kom niet... Maar ik zou wel willen weten of er die nacht veel is gebeurd....
De foto's worden via pm doorgestuurd. Komen NIET op FOK!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Dalando het volgende:
Ik kom niet... Maar ik zou wel willen weten of er die nacht veel is gebeurd....
Ik wil bij Yordi!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een billenman, en ik heb epic booty.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Oksel het volgende:
Hij kijkt ook uit naar de orgy, dat is logisch.
Ik stel me trouwens vast vrijwilliger om een linkje voor de foto's te hostenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De foto's worden via pm doorgestuurd. Komen NIET op FOK!
Op je Fatboy?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil bij Yordi!
[..]
Het is een billenman, en ik heb epic booty.
Dat hadden we al min of meer besloten hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stel me trouwens vast vrijwilliger om een linkje voor de foto's te hosten
Ja. Dat ding slaapt zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik: Yordi zaterdag is er hier een BBQ met allemaal mensen van FOK!
Y: Komen er veel mensen?
Ik: Ja er blijven ook veel slapen
Y: Mooi dus er gaan er een paar zwanger naar huis
Ik:![]()
Je mag van mij ook al eerder komen hoor. Dan zit je niet in de volle zon in de auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef Elmostyle het volgende:
Woooesj hebbur zin in, morgen lekker dat takke-eind gaan rijden maar oke:P tis voor t goede doel
Arm eitjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn eisprong al gehad
Wil je mij niet adopteren als kind dan?quote:
Enig idee hoe lastig pubers zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je mij niet adopteren als kind dan?
Ik ga toch met 2 maanden het huis uit.quote:
Niet als kind, wel als vriendinnetjuhquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je mij niet adopteren als kind dan?
Ohja, incest mag niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet als kind, wel als vriendinnetjuh
Ik zou graag willen, maar dan hebben BMA, Trev en Myraela/Monopoly een probleem, dusjquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag van mij ook al eerder komen hoor. Dan zit je niet in de volle zon in de auto.
Vraag het anders even na bij ze.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dan hebben BMA, Trev en Myraela/Monopoly een probleem, dusjIk vertrek morgenochtend om 10 uur, dan ben ik rond 1 uur-half2 in nijmegen, tegen half3-3 uur in Zwolle, en dan iets daarna in Emmen
@ Alle orgie posts hierboven: Blijft er nog wel iets voor mij over
Bij BMA is 't al niet mogelijk, die kan pas vanaf zaterdag minimaal, dusj, wordt gewoon morgen tijden.quote:
Alleen mannen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dan hebben BMA, Trev en Myraela/Monopoly een probleem, dusjIk vertrek morgenochtend om 10 uur, dan ben ik rond 1 uur-half2 in nijmegen, tegen half3-3 uur in Zwolle, en dan iets daarna in Emmen
Ja hoor er zal vast nog wel iets voor jou overblijven jongenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nee moest dat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef Oksel het volgende:
Is de meet al gespammed in het Stad & Streek topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |