ja even serieus ik heb auto aids ik moet echt voorin op lange stukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerst een stuk met de trein.En ik zit voorin. Dan kom je maar op schoot.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Opdekop het volgende:
Ehmmm. Er werd over mij gepraat.
En ik heb een blubberbuik dus ik ga niet zwemmen. Ik heb het hele topic doorgelezen, THANKS for waisting my time.
Beter worden er geen foto's gemaakt.![]()
Van mij dan.
Ik heb foto-aids.
No joke.
Dan kun je toch zo'n kuisgordel ofzo kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Opdekop het volgende:
Dat is dus het probleem, ik wil niet dat er iemand over me heen gaat. Ik weet uit ervaring dat mijn blubbertjes jongens aantrekken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Opdekop het volgende:
Dat is dus het probleem, ik wil niet dat er iemand over me heen gaat. Ik weet uit ervaring dat mijn blubbertjes jongens aantrekken.
Niemand is perfect. Alsof wij ons blind gaan staren op een buik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Opdekop het volgende:
Ehmmm. Er werd over mij gepraat.
En ik heb een blubberbuik dus ik ga niet zwemmen. Ik heb het hele topic doorgelezen, THANKS for waisting my time.
Beter worden er geen foto's gemaakt.![]()
Van mij dan.
Ik heb foto-aids.
No joke.
Elmo, oude baas, ik hoorde van Myraela dat je har oppikt vanuit Zwolle, is er nog een plekje vrij in de auto voor Ome Monopoly ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Elmostyle het volgende:
Mar aahm Huppel: Moet ik luchtpomp meenemen?
Herr Monopolyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elmo, oude baas, ik hoorde van Myraela dat je har oppikt vanuit Zwolle, is er nog een plekje vrij in de auto voor Ome Monopoly ?![]()
![]()
En voor Huppelmuts aangezien het laat dag is, en nog niet helemaal zeker is ivm vervoer, kan ik ook cash betalen bij aankomst ? Dan maken we er gewoon 20 van ipv 12,50 omdat ik aardig ben
Thanks baasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Herr MonopolyJe hoort vandaag van me of je kan meerijden, aangezien BMA, Trev en Giertje al meerijden, en de laatste die in de auto zou passen zou dan Myraela zijn, en dat hoor ik dus vrijdag, vandaag dus eigk, zogauw ik iets weet van d'r of ze meegaat ja/nee, dan stuur ik je een pm
quote:
Dat kan. Ik zet wel een zwembadje in de tuinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:49 schreef justmattie het volgende:
Ja wat is dit, zwemmen? Ik kom pas in de na-middag dus dan is het zwemmen al geweest neem ik aan
Oksel is benieuwd naar alles. Of de FOK!kers in het echt net zo'n grote bek hebben als op FOK! bijvoorbeeldquote:
Op je racefiets?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef Oksel het volgende:
Ik rij vanuit Wierden, als er nog mensen mee willen rijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |