Dat hadden we al min of meer besloten hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stel me trouwens vast vrijwilliger om een linkje voor de foto's te hosten
Ja. Dat ding slaapt zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik: Yordi zaterdag is er hier een BBQ met allemaal mensen van FOK!
Y: Komen er veel mensen?
Ik: Ja er blijven ook veel slapen
Y: Mooi dus er gaan er een paar zwanger naar huis
Ik:![]()
Je mag van mij ook al eerder komen hoor. Dan zit je niet in de volle zon in de auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef Elmostyle het volgende:
Woooesj hebbur zin in, morgen lekker dat takke-eind gaan rijden maar oke:P tis voor t goede doel
Arm eitjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn eisprong al gehad
Wil je mij niet adopteren als kind dan?quote:
Enig idee hoe lastig pubers zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je mij niet adopteren als kind dan?
Ik ga toch met 2 maanden het huis uit.quote:
Niet als kind, wel als vriendinnetjuhquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je mij niet adopteren als kind dan?
Ohja, incest mag niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet als kind, wel als vriendinnetjuh
Ik zou graag willen, maar dan hebben BMA, Trev en Myraela/Monopoly een probleem, dusjquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag van mij ook al eerder komen hoor. Dan zit je niet in de volle zon in de auto.
Vraag het anders even na bij ze.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dan hebben BMA, Trev en Myraela/Monopoly een probleem, dusjIk vertrek morgenochtend om 10 uur, dan ben ik rond 1 uur-half2 in nijmegen, tegen half3-3 uur in Zwolle, en dan iets daarna in Emmen
@ Alle orgie posts hierboven: Blijft er nog wel iets voor mij over
Bij BMA is 't al niet mogelijk, die kan pas vanaf zaterdag minimaal, dusj, wordt gewoon morgen tijden.quote:
Alleen mannen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dan hebben BMA, Trev en Myraela/Monopoly een probleem, dusjIk vertrek morgenochtend om 10 uur, dan ben ik rond 1 uur-half2 in nijmegen, tegen half3-3 uur in Zwolle, en dan iets daarna in Emmen
Ja hoor er zal vast nog wel iets voor jou overblijven jongenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nee moest dat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef Oksel het volgende:
Is de meet al gespammed in het Stad & Streek topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |