Het was een humanitaire missie, geen vechtmissie. Jij weet hoe "goed" uitgerust we waren? Succes met 400 man tegen 3 Servische brigades (9000 man).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Als men was gaan vechten dan was er wel luchtsteun gekomen, trouwens waar ben je dan soldaat voor
Nee. Als de Dutchbatters hadden gevochten waren ze allemaal afgeslacht en hadden de Fransen hardop gelachen. Ik ben de laatste die het gaat opnemen voor een stel militairen maar dit verdienen ze gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Als men was gaan vechten dan was er wel luchtsteun gekomen, trouwens waar ben je dan soldaat voor
Met wat dan? Die gestripte YPR omdat het kanon toch wel "zeer agressief" overkwam? Ik zou me als ik jou was eerst eens in de feiten verdiepen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Daar sluit ik me dan wel weer geheel bij aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Erwin, gooi dit topic uit je MyAT en laat het lekker links liggen voordat je je helemaal opwindt over een paar toetsenbordhelden. Is het allemaal niet waard jongen, ga lekker een biertje pakken en zo de wedstrijd kijken.
Dat lijkt mij odd het beste Dagonet. Ik hou de eer aan mijzelf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Erwin, gooi dit topic uit je MyAT en laat het lekker links liggen voordat je je helemaal opwindt over een paar toetsenbordhelden. Is het allemaal niet waard jongen, ga lekker een biertje pakken en zo de wedstrijd kijken.
Jezus, wat ben jij dom!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:09 schreef SeculasStatius het volgende:
Iemand aanklagen? Klaag Kok en de rest van de PvdA maar aan voor nederland zwaar onderbewapend in een kansloze positie neer zetten.
Het hele zwamstukje van je. Van de eerste letter tot de laatste punt.quote:
Jezus wat ben jij een achterlijke, smerige domme randdebiel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het hele zwamstukje van je. Van de eerste letter tot de laatste punt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:09 schreef SeculasStatius het volgende:
Iemand aanklagen? Klaag Kok en de rest van de PvdA maar aan voor nederland zwaar onderbewapend in een kansloze positie neer zetten.
Hulde. En ja. Ik zat er.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef motaro het volgende:
Wel tof, praktisch niemand die er geweest is maar wel weten te vertellen dat de Nederlanders schuld hebben eraan.
net je verhaal gelezen, ook wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hulde. En ja. Ik zat er.
Sorry, kon het niet laten. Ondanks de NL overwinning op het WK zit dit mij heel erg dwars.
Kan zijn. Maar daar staan onze soldaten compleet buiten. Ze zijn afgeslacht door hun eigen volk, niet door onze soldaten. Als ze al iemand willen pakken moeten ze het in Engeland en Frankrijk zoeken, niet in Nederland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:17 schreef capricia het volgende:
En toch kan ik de overlevenden het niet kwalijk nemen, dat ze hun 'recht' willen halen.
Ik ben blij met Erwin in dergelijke topics meteen aan het begin. Meer over gelezen en ook gehoord dankzij zijn posten. Ik snap dat hij er moedeloos van wordt, maar ben er wel blij mee dat hij snel reageert in dergelijke topicsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik zal het opslaan en ze er naar verwijzen. Bedanktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij odd het beste Dagonet. Ik hou de eer aan mijzelf.
Ik weet beter dan hen die met droge ogen anders durven te beweren.
Voor de internethelden: Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef waht het volgende:
Genocide is..
[..]
Had Karremans de intentie om moslims te vernietigen?
quote:Zowel het Joegoslavië-tribunaal als het Internationaal Gerechtshof heeft bepaald dat de moord op de moslims van Srebrenica moet worden aangemerkt als genocide. „Voor deelneming aan genocide is niet vereist dat Karremans, Franken en Oosterveen de genocidale intentie van de Bosnische Serviërs deelden”, zegt advocaat Liesbeth Zegveld van Böhler advocaten die Nuhanovic en de familie Mustafic bijstaat. „De Duchtbatters beschikten over kennis dat de genocide aanstaande was.” Zo verklaarde Franken tegen het NIOD dat hij een beslissing had genomen die er op neer kwam „dat ik dat gezin de dood in gestuurd heb”.
Beste reactie in dit topic.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:09 schreef SeculasStatius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |