Hij blijft idd nog net Johannes voor, maar die komt er aan! Hij staat na gisteren in ieder geval dichter bij het podium dan bij de rode lantaarnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef Felagund het volgende:
El Fares is gisteren bij mijn weten ongeschonden doorgekomen, hij is zelfs gestegen naar de 70e plaats van het algemene klassement.
quote:156. LANCASTER Brett Daniel + 09' 49"
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Ericr het volgende:
Geraint Thomas, witte trui, tweede in het AK, tweede in puntenklassement, tweede in rituitslag.
binnen op plek 163 toch netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:48 schreef franklop het volgende:
Velasco is als echte kasseienvreter nog maar even door het bos gaan fietsen en is nog niet binnen
Dit wordt de opvolger van Joop Zoetemelk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Ericr het volgende:
Geraint Thomas, witte trui, tweede in het AK, tweede in puntenklassement, tweede in rituitslag.
Ja Sivtsov is een aardige jongen, hij finishte inderdaad als 112e vandaag:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
120e is een mooie klassering voor Eibegger. Lekker in 't gezelschap van andere adoptierenners als Rohregger en Sioutsou. 't was gezellig onderweg smste hij net
Hij zat wel in een vroege ontsnapping. Dat wist ik niet omdat ik de etappe niet gezien heb.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:05 schreef Leatherface het volgende:
Kluge had gisteren een zware dag op de Noord-Franse kasseien.
Hij kwam moederziel alleen aan als 140ste, op 7.03 van winnaar Hushovd.
Contador had toch problemen en werd niet gelost?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Sterke prestatie van Nicolas Roche.Keurig binnengekomen in de groep met Menchov, Vino en Wiggins, en dus loste hij Contador! Toch wel iets om trots op te zijn.
11e nu in het algemeen klassement!
Details, details.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:58 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Contador had toch problemen en werd niet gelost?
quote:84. LANCASTER Brett Daniel 98 CERVELO TEST TEAM 3h 34' 55" + 00' 00"
quote:162. LANCASTER Brett Daniel 98 CERVELO TEST TEAM 18h 49' 14" + 20' 19"
Een sleutelbeen helaasquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:04 schreef Momo... het volgende:
Txurruka is hard gevallen vandaag, ik hoop dat er niets gebroken is dan komt het wel goed.
Want Txurruka is natuurlijk een sterke beer.
veels te laat en veels te bekendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:56 schreef Dzjonka het volgende:
Ik adopteer bij deze de Zuid-Afrikaan Robbie Hunter van Garmin. Enthousiaste twitteraar, met pics en met slaapgebrek, dat staat mij wel aan http://twitter.com/RobbieHunter Staat momenteel op plaats 105![]()
[ afbeelding ]veels tw
Rast, die werd nog getipt als outsider in de bergetappe's door iemand bij Radio Tour de Francequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef Aalbers het volgende:
Mijn renner gaat waarschijnlijk totaal niet opvallen. Nu niet, en in de toekomst niet.
- niet in een vrijbuitersploeg (RadioShack)
- al oud, dus ook geen talentje
- totaal in dienst van de grote baas: Armstrong
- geen bijzondere klimmer
Arme Gregory Rast, maar ik ben fan.
Mijn Taaramae moest vroeg lossen, helaasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Leatherface het volgende:
Kluge werd 184ste. Hij kwam binnen in een grote bus met onder meer Cavendish en Farrar.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:05 schreef Leatherface het volgende:
Ik vrees dat Kluge nog binnen moet komen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een behoorlijk roemloze tour gaat worden voor een renner als Brett Lancaster. Ook vandaag weer de laatste bus naar huis
Gelukkig heb ik hem geadopteerd, want anders zou zo'n renner helemaal ongemerkt aankomen in Parijs. Maar mensen hij rijdt er toch maar even!!
Zeker niet, hij is een kanjer!!quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lancaster is toch geen slecht renner, hoor. Won nog ooit de proloog in de Giro.
Daar gaat mijn held.quote:Ook Felline verlaat de Tour de France
De rustdag in de Tour de France heeft enkele slachtoffers geëist. Nadat eerder vandaag bekend raakte dat Simon Gerrans, Vladimir Karpets en Roger Kluge morgen niet meer zouden starten, zal ook Fabio Felline morgen niet meer op de fiets stappen. Dat weet Cyclism'Actu.
De amper 20-jarige Italiaan, de benjamin van deze Tour, was één van de ongelukkigen die bij de valpartij het begin van de achtste etappe ten val kwam. Hij wist nog wel de moed op te brengen de etappe te beëindigen, maar stelde vandaag met de medische staff van Footon-Servetto vast dat doorgaan onmogelijk was.
Bron: Wielerflits
mijn hart weent...quote:Nadat eerder bekend werd dat Fabio Felline niet van start zou gaan is de ploeg Footon-Servetto wederom een renner kwijt. Na vijftien kilometer besloot de Oostenrijker Markus Eibegger het voor gezien te houden.
De 25-jarige Eibegger kwam zondag ten val, maar reed de rit nog wel uit. Door het uitvallen van de kampioen van Oostenrijk zijn er nu nog 180 wielrenners actief in de Tour.
Jouw renner had zelfs de eer om in de rebus van de avondetappe te zitten een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef KoningKlabanus het volgende:
Remi Pauriol eindigde vandaag op een keurige 34e plek.
ik heb zelfs nog de oplossing gemailde (maar niets gewonnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jouw renner had zelfs de eer om in de rebus van de avondetappe te zitten een paar dagen geleden.
Zijn ster is duidelijk rijzende. Morgen zie ik hem wel iets proberen. Is het niet tijdens de etappe, dan is het wel met een rondemiss.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jouw renner had zelfs de eer om in de rebus van de avondetappe te zitten een paar dagen geleden.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat hij morgen mee op avontuur gaat. Hij staat al in m'n TourCoach.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Felagund het volgende:
El Fares heeft zijn klassement vandaag uitstekend verdedigd, hij is zelfs een plekje gestegen naar de 43e plaats. Vandaag kwam hij met "klimgeit" Pineau binnen en je zag duidelijk dat hij zijn krachten heeft gespaard. Wie weet wat hij morgen op de nationale feestdag kan gaan doen.
nee, je had een ONBEKENDE renner moet adopteren voor de Tourstart. Olympisch wegkampioen Samuel Sanchez is natuurlijk veel te bekend en je bent veel te laat.....helaasquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kan ik nog meedoen? Zo ja, dan adopteer ik Samuel Sanchez.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:23 schreef franklop het volgende:
Een exclusief interview met Ivan 'Anti-winnaar' Velasco.
[...]
uiteraard, op de Sportredactie zitten genoeg mensen die mijn teksten uit kunnen schrijvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Nee, hij heeft iemand die dit soort dingen voor hem schrijft.
Nou, Pierre heeft geluisterd en is ook zowaar weer een beetje terug in het klassement gekomen. Helaas kwam hij te kort om mee te gaan met de twee eersten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef DutchSL het volgende:
167. ROLLAND Pierre 156 BBOX BOUYGUES TELECOM 6h 13' 07" + 34' 57"
Jezus, en dan nog steeds 59e in het klassement staan.![]()
Gewoon in de groep Tankink zitten en hij stond nu 33e. Je ne suis pas amusée.
Hij kan maar beter zorgen dat hij de komende dagen in een goede vlucht zit
quote:.That went straight into top 3 of worst days on a bike in my life. Had to turn myself inside out to finish. Feel a bit sorry for myself now.
Even in de gaten houden, ik ruik een Frans complot.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Mijn renner Damien Monier heeft direct na zijn finish in Mende het computersysteem van de TDF gehackt en hij heeft zijn achterstand verkleind, terwijl hij op plaats 33 eindigde.
25. LE MEVEL Christophe 61 FDJ 4h 59' 19" + 00' 53"
26. GADRET John 85 AG2R LA MONDIALE 4h 59' 19" + 00' 53"
27. GAUTIER Cyril 155 BBOX BOUYGUES TELECOM 4h 59' 19" + 00' 53"
28. CHAVANEL Sylvain 131 QUICK STEP 4h 59' 37" + 01' 11"
29. DE WEERT Kevin 133 QUICK STEP 4h 59' 37" + 01' 11"
30. CAPECCHI Eros 211 FOOTON-SERVETTO 4h 59' 37" + 01' 11"
31. MOREAU Christophe 166 CAISSE D’EPARGNE 4h 59' 37" + 01' 11"
32. VELASCO Ivan 188 EUSKALTEL - EUSKADI 4h 59' 46" + 01' 20"
33. MONIER Damien 178 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 59' 19" + 00' 53"
34. ROHREGGER Thomas 147 TEAM MILRAM 4h 59' 52" + 01' 26"
35. VAN SUMMEREN Johan 58 GARMIN - TRANSITIONS 5h 00' 05" + 01' 39"
quote:115. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 64h 41' 49" + 1h 33' 09"
quote:51. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 5h 04' 30" + 11' 48"
quote:93. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 69h 46' 19" + 1h 43' 49"
Die had ik in 2007 geadopteerd met zijn eerste tour.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:30 schreef Rucebo het volgende:
23. SIUTSOU Kanstantsin THR 00:02:51
Goed bezig!
Hij is een keer best hoog geëindigd in de Giro, dus daar kende ik hem voornamelijk van...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die had ik in 2007 geadopteerd met zijn eerste tour.![]()
Adopteer *hier* een tourrenner #1: The return
Julien is vandaag gestegen naar een 28e plaats, hij heeft nog steeds hoop op een top 20 klassering. Aanstaande donderdag zal hij strijden met Velasco om de bloemen op de Tourmalet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:44 schreef Felagund het volgende:
El Fares heeft de hoop op een top 20 klassering nog niet opgegeven, vandaag steeg hij weer twee plaatjes naar de 32e plaats, hoewel hij Armstrong aan zich voorbij heeft moeten gaan. Al sinds de derde etappe is hij niet meer gezakt in het klassement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |