Daar gaat mijn held.quote:Ook Felline verlaat de Tour de France
De rustdag in de Tour de France heeft enkele slachtoffers geëist. Nadat eerder vandaag bekend raakte dat Simon Gerrans, Vladimir Karpets en Roger Kluge morgen niet meer zouden starten, zal ook Fabio Felline morgen niet meer op de fiets stappen. Dat weet Cyclism'Actu.
De amper 20-jarige Italiaan, de benjamin van deze Tour, was één van de ongelukkigen die bij de valpartij het begin van de achtste etappe ten val kwam. Hij wist nog wel de moed op te brengen de etappe te beëindigen, maar stelde vandaag met de medische staff van Footon-Servetto vast dat doorgaan onmogelijk was.
Bron: Wielerflits

.
.

mijn hart weent...quote:Nadat eerder bekend werd dat Fabio Felline niet van start zou gaan is de ploeg Footon-Servetto wederom een renner kwijt. Na vijftien kilometer besloot de Oostenrijker Markus Eibegger het voor gezien te houden.
De 25-jarige Eibegger kwam zondag ten val, maar reed de rit nog wel uit. Door het uitvallen van de kampioen van Oostenrijk zijn er nu nog 180 wielrenners actief in de Tour.

Jouw renner had zelfs de eer om in de rebus van de avondetappe te zitten een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef KoningKlabanus het volgende:
Remi Pauriol eindigde vandaag op een keurige 34e plek.

ik heb zelfs nog de oplossing gemailde (maar niets gewonnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jouw renner had zelfs de eer om in de rebus van de avondetappe te zitten een paar dagen geleden.
 )
)

Zijn ster is duidelijk rijzende. Morgen zie ik hem wel iets proberen. Is het niet tijdens de etappe, dan is het wel met een rondemiss.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jouw renner had zelfs de eer om in de rebus van de avondetappe te zitten een paar dagen geleden.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |