oh bah, das niet lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Oh my... Ik zit hier met buikkrampen. Ik moet vandaag laxeren voor colonoscopie morgen, brrr.
Cleanprep? Moviprep?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Oh my... Ik zit hier met buikkrampen. Ik moet vandaag laxeren voor colonoscopie morgen, brrr.
niet echt nee. Ik schiet ook bijna in een hypo doordat ik niet mag etenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de klit van je poes af scheren is nooit grappig...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
OMGDie foto...
Maes was hier net met Mini-Maes énnn met Phoebe!
Bink deed zo lief en rustig met haar! En maar kwispelen, die ouwe.
Boor lag op de vensterbank en éven dacht ik 'als Boor haar maar niet als rat ofzo ziet'
Maar die bleef op de vensterbank liggen en toen we aan het kleppen waren zei Mini-Maes ineens 'oh moet je kijken!' en toen stonden Boor en Phoebe neus aan neus op de grond en ging Boor daarna nog drie keer bij de pup kijkenWat een tijgert
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toevallig wel nu.Heb tentamenweken gehad en nu moet ik er nog eentje.. Ben in ieder geval over naar het tweede jaar.
![]()
Vlot het een beetje?
magnesiumsulfaat (bitterzout). Gelukkig hoef ik daar maar 2 glazen van te drinken. Kleanprep had m'n toen en ben zo blij dat ik die zooi niet hoefquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cleanprep? Moviprep?
I wish you luckbeen there, done that, won't do that shit ever again.
prima, alhoewel ik wel een beetje zenuwachtig ben voor m'n laatste examen morgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
niet echt nee. Ik schiet ook bijna in een hypo doordat ik niet mag eten. Maar goed, morgenmiddag is het voorbij
.
Hoe is het met jou?
oeh spannend!! Voor welk vak?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, alhoewel ik wel een beetje zenuwachtig ben voor m'n laatste examen morgen
Dacht dat jullie al hadden gemeet met Fieps erbijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik weet niet of t nog gaat lukken om voor Maes dr vakantie te meeten.
Jeutjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Waar is al die ellende voor nodig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
magnesiumsulfaat (bitterzout). Gelukkig hoef ik daar maar 2 glazen van te drinken. Kleanprep had m'n toen en ben zo blij dat ik die zooi niet hoef
natuurkundequote:
die zwerven op fok toch ergens rond of niet? ze zijn alleen niet officieelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we geen oranje ponponnetje hebben, he!
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Het is snel gegaan vandaag, maar ben nu gestopt. Moe. Tukkie gedaan. Vanaaf na het voebal gelijk naar tedje boe en slapen. Maar het wordt wel mooi. Kleurrijk, met veel oranje luchten en rotspartijen en bomen op de achtergrond.
Twee uur eerder op en zorgen dat je een uur eerder de trein hebt voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
natuurkunde
moeilijkheidsgraad van natuurkunde is een soort van "wiskunde light", en ik ben voor wiskunde b geslaagd dus het moet kunnen, maar ik kan deze niet herkansen, omdat ik door een stomme fout de eerste keer gemist heb![]()
dus als dit fout gaat kan ik een jaar wachten
oh, spannend dus!! Veel succes morgen dan!!quote:volgende:
[..]
natuurkunde
moeilijkheidsgraad van natuurkunde is een soort van "wiskunde light", en ik ben voor wiskunde b geslaagd dus het moet kunnen, maar ik kan deze niet herkansen, omdat ik door een stomme fout de eerste keer gemist heb![]()
Joa iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we geen oranje ponponnetje hebben, he!
Succes dan maar, alvastquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
natuurkunde
En het is de bedoeling dat je dat nog een keer gaat doorstaan, als alles volgens plan verloopt? Tenminste... aannemend dat dat nog steeds het plan is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef Bamba het volgende:
Nok, ik hen al heel lang pijn in m'n buik en nadat de gynaecoloog niks kon vinden ben ik doorgestuurd voor een colonoscopie. Maar waarschijnlijk is het littekenweefsel van de keizersnede
Boh, klote zeg... Sterkte...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef Bamba het volgende:
Nok, ik hen al heel lang pijn in m'n buik en nadat de gynaecoloog niks kon vinden ben ik doorgestuurd voor een colonoscopie. Maar waarschijnlijk is het littekenweefsel van de keizersnede
Het duurt, door de omstandigheden, wat langer dan verwacht en gepland, maar er wordt aan gewerkt en het komt helemaal goed. Het zijn twee prachtige expressieve dieren om te tekenen/schilderen en ik heb er al echt lol in. Dus wanhoop niet... het ligt niet in de hoek.quote:
het op tijd komen is niet het issue deze keer, we kwamen er alleen te laat achter dat mijn eerste natuurkunde examen was terwijl ik in Rome zatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Twee uur eerder op en zorgen dat je een uur eerder de trein hebt voor de zekerheid?![]()
Oh het geeft niet hoor, ik vertrouw er op dat 't goed komt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het duurt, door de omstandigheden, wat langer dan verwacht en gepland, maar er wordt aan gewerkt en het komt helemaal goed. Het zijn twee prachtige expressieve dieren om te tekenen/schilderen en ik heb er al echt lol in. Dus wanhoop niet... het ligt niet in de hoek.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het op tijd komen is niet het issue deze keer, we kwamen er alleen te laat achter dat mijn eerste natuurkunde examen was terwijl ik in Rome zat
dankje (en de rest ook)quote:
nee, eerst drie keer checken voor je boektquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Oh.
Dus het leermoment is: niet op vakantie zijn?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, eerst drie keer checken voor je boekt
Nog niet geupload, en ik kan het kabeltje niet vinden. Het moet in huis zijn, maar ik ben vandaag echt te lam om het te zoeken. Ze liggen iig allebei op een rots met de kopjes naar elkaar toe. Ze kijken wel allebei in de "camera" (als volleerde glamourmodellenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh het geeft niet hoor, ik vertrouw er op dat 't goed komt.
Fijn dat je er lol in hebt!
Heb je misschien iets van een foto ofzo?![]()
omfg, ik hoop dat het echte examen van hetzelfde niveau isquote:Opgave L:
De spanning van een platte batterij is:
24. a. 1,5V b. 3,0V c. 4,5V d. 9,0V
als het littekenweefsel is, dan kan het eventueel bij een volgende keizersnede weggesneden worden. En anders moet ik wachten totdat onze kinderwens vervuld is. Ik ben vooral bang voor veel pijn naarmate het toekomstig kindje gaat groeienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het is de bedoeling dat je dat nog een keer gaat doorstaan, als alles volgens plan verloopt? Tenminste... aannemend dat dat nog steeds het plan is.![]()
Ik wens je meer geluk dan dit, meid.
Klinktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog niet geupload, en ik kan het kabeltje niet vinden. Het moet in huis zijn, maar ik ben vandaag echt te lam om het te zoeken. Ze liggen iig allebei op een rots met de kopjes naar elkaar toe. Ze kijken wel allebei in de "camera" (als volleerde glamourmodellen) Aan weerszijde meer rotspartijen, vrij grillige. Een boom steekt tussen de rotsen uit en naast rinske, op wat afstand in de achtergrond, staan 3 slanke berken. Op de rots achter Rinske loopt een klein hagedisje tegen de rots omhoog. De achtergrond is knaloranje met rozige vegen. En dan dus die twee die allebei vrij zwart/wit zijn. Die springen er straks helemaal uit. De beestjes zijn allebei wel getekend. de achtergrond heb ik er nu voor het grootste deel in zitten (en die is vrij veel werk in dit geval)
dit meen je nietquote:A. De maan is een lichtbron
B. Een snaar is een geluidsbron
Wat kun je zeggen over de beweringen A en B?
a. A is juist en B is juist
b. A is juist en B is onjuist
c. A is onjuist en B is juist.
d. A is onjuist en B is onjuist.
Hoe laat moet je op en pm me je nummer :pquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
natuurkunde
ik heb een moeder-wekker(nood)chauffeur, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op en pm me je nummer :p
oeh, das al helemaal tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Lau. het volgende:
over school en zulks gesproken, ik krijg morgen m'n diploma
ben benieuwd of ik met vlag en wimpel geslaagd ben, of dat het kielekiele was...
Eh. Is het erg dat ik het niet weet?quote:
Cooooooooooolllllquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Lau. het volgende:
ben benieuwd of ik met vlag en wimpel geslaagd ben, of dat het kielekiele was...
dit is eigenlijk geen natuurkunde, dit zijn vragen die je in de brugklas in die halfzachte technieklessen krijgtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Is het erg dat ik het niet weet?Ik haat natuurkunde dan ook
Ja van de maan snapte ik nog wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is eigenlijk geen natuurkunde, dit zijn vragen die je in de brugklas in die halfzachte technieklessen krijgt
de maan is geen lichtbron, het licht dat van de maan komt is een reflectie van het licht van de zon.
die van de snaar is bedriegelijk, omdat het antwoord kan verschillen naar welk niveau je wilt gaan mierenneuken, maar als ik het zo inschat bedoelt hij dat een snaar een geluidsbron is, want een trillende snaar brengt lucht in beweging = geluid
nee, maar een snaar is niet altijd een geluidsbron, die is ook bruikbaar voor bijv. overbrenging (v snaar anyone?)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:00 schreef Barbaaf het volgende:
Maar als een snaar geen geluidsbron zou zijn (hooguit een omzetter van kinetische energie dan), wat is dan wel een geluidsbron? De energie moet ergens vandaan komen. Dat de maan niets meer is dan een reflector in deze is wel duidelijk maar een stuk fluoriet, dat licht absorbeert en op een andere frequentie weer uitstuurt, zou dan wel een lichtbron zijn?
Ik haat dit soort vragen waarbij de vraagsteller een bepaald idee over een begrip heeft waarbij de ondervraagde dan maar net op dezelfde golflengte moet zitten (moet opeens weer denken aan de open vragen bij MCSE, waarbij je bij de vragen moest uitgaan van een wereld waarin alleen Microsoft bestaat en vooral niet moest nadenken over alternatieven)
Vroegâh hadden we van die platte scheermesjes maar die zijn er helemaal uit geloof ik...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
dit zijn de tijden waar op ik baal dat ik geen scalpel en pincet heb
En dat is ook zo, geluid is niets anders dan bewegende luchtquote:en dan kan je wel weer zeggen dat een v snaar ook geluid maakt, maar dan is alles wat beweegt of lucht ombuigt een geluidsbron
ja maar, anders krijg je vragen alsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:00 schreef Barbaaf het volgende:
(moet opeens weer denken aan de open vragen bij MCSE, waarbij je bij de vragen moest uitgaan van een wereld waarin alleen Microsoft bestaat en vooral niet moest nadenken over alternatieven)
ja, en daarom zijn die vragen zo kutquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vroegâh hadden we van die platte scheermesjes maar die zijn er helemaal uit geloof ik...
[..]
En dat is ook zo, geluid is niets anders dan bewegende lucht![]()
quote:Ik ga naar huis en meteen door naar vrienden, voetbal kijkenTot veel later of tot morgen
![]()
die zijn er nog steeds, maar worden alleen nog gebruikt door een kleine groep mensen die echt goed wil scheren, je kan ook nog steeds de bijbehorende houdertjes kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vroegâh hadden we van die platte scheermesjes maar die zijn er helemaal uit geloof ik...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Sterkte en succes morgen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
gelukkig ben ik om hele andere dingen nerveus
Ik ben ook nerveussssss....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Pagan, foei!![]()
Oh ik ben nerveus voor de voetbal, verdorie. Heb een akelig voorgevoel dat iedereen wel even denkt dat we over Uruguay heen walsen en dat het tegen gaat vallen
Oh Greys, wat leuk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
OMGDie foto...
Maes was hier net met Mini-Maes énnn met Phoebe!
Bink deed zo lief en rustig met haar! En maar kwispelen, die ouwe.
Boor lag op de vensterbank en éven dacht ik 'als Boor haar maar niet als rat ofzo ziet'
Maar die bleef op de vensterbank liggen en toen we aan het kleppen waren zei Mini-Maes ineens 'oh moet je kijken!' en toen stonden Boor en Phoebe neus aan neus op de grond en ging Boor daarna nog drie keer bij de pup kijkenWat een tijgert
Bamba....sterkte!quote:
iel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
tis niet bepaald een rotsblok, maar toch nog groter dan ik dacht (hij zat vrij diep)
[ afbeelding ]
opluchting it is
Hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, eerst drie keer checken voor je boekt
Tis maar goed dat van Marwijk en het team niet zo ff-ing arrogant is om dat te denken. Ik vind hun bescheidenheid opvallend, vergeleken bij de diva-teams die we eerder hebben gehad. Ik ga er bijna van van voetbal houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Pagan, foei!![]()
Oh ik ben nerveus voor de voetbal, verdorie. Heb een akelig voorgevoel dat iedereen wel even denkt dat we over Uruguay heen walsen en dat het tegen gaat vallen
Gefeliciteerd en DM natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Lau. het volgende:
Nou, blij dat dat er uit is dunkt me!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
tis niet bepaald een rotsblok, maar toch nog groter dan ik dacht (hij zat vrij diep)
[ afbeelding ]
opluchting it is
Als ik dit zo lees ga je fouten maken omdat wat ze vragen zo simpel is dat het gewoon niet kan. Of zoals dat voorbeeld van de snaar..... zoals jij het uitlegt is de snaar geen geluidsbron, maar in de simpele versie is ie dat wel. Dus dat zal wel bedoelt worden, want als de snaar niet zou trillen zou het geluid er niet zijn. Maar eigenlijk is hetgeen de snaar laat trillen de geluidsbronquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
mocht er een leraar meelurken, dit betekend niet dat ik een moeilijker examen hoef, deze vind ik ook prima
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis maar goed dat van Marwijk en het team niet zo ff-ing arrogant is om dat te denken. Ik vind hun bescheidenheid opvallend, vergeleken bij de diva-teams die we eerder hebben gehad. Ik ga er bijna van van voetbal houden.
Ik ook, en het was terecht geweest, zoals ze speelden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik had alleen zo gehoopt dat Ghana de wedstrijd won, ik vond dat zo sneu!
check, is ongeveer hetzelfde wat ze zeiden toen ik ooit een officiele iq test moest afnemen. in het begin krijg je simpele vragen, en die worden steeds moeilijker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ga je fouten maken omdat wat ze vragen zo simpel is dat het gewoon niet kan. Of zoals dat voorbeeld van de snaar..... zoals jij het uitlegt is de snaar geen geluidsbron, maar in de simpele versie is ie dat wel. Dus dat zal wel bedoelt worden, want als de snaar niet zou trillen zou het geluid er niet zijn. Maar eigenlijk is hetgeen de snaar laat trillen de geluidsbron
Je denkt te ingewikkeld en zij willen duidelijk brugklassimpel.
dankjewel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Bamba....sterkte!![]()
Fijn weer eens van je te horen!
Loch = meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
iel.Is dat glas? Of wat is het? Het lijkt eerder op Loch Ness in het meer van Loch Ness
9 uur begint hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe laat moet je?
Zal op die tijd dan even een kaarsen ritueeltje voor je doen, tegen stress enzo.
beter d'r uit dan d'r in, en ja, heb de boel even uitgespoeld, ik krijg niet zo snel infectiesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, blij dat dat er uit is dunkt me!
Wel ff goed schoonmaken!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beter d'r uit dan d'r in, en ja, heb de boel even uitgespoeld, ik krijg niet zo snel infecties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |