quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
als je 'em in een winkel gaat kopen, opletten dat je een 52 millimeter filter neemt, das de maat van het schroefdraad op je objectief
Nope, nooit geschotenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
heb je trouwens wel eens in .RAW geschoten ooit? want het is het echt waard om over te stappen![]()
alhoewel je nikon de boel als .NEF op zal slaan, maar das gewoon hetzelfde
en de voordelen klikquote:Like a photographic negative, a raw digital image may have a wider dynamic range or color gamut than the eventual final image format, and it preserves most of the information of the captured image. The purpose of raw image formats is to save, with minimum loss of information, data obtained from the sensor, and the conditions surrounding the capturing of the image (the metadata).
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn net letterlijk gecrashed nadat Chico boos werd omdat ie niet kon slapen door ze
Deja vu!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh , ik vond trouwens de prinsesjes zo leuk gisteren
[ afbeelding ]
Meegedaan voor je hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet of ze gaan bellen, je kunt m gewoon invullen op de site haha.
http://www.3fm.nl/actie/8(...)utique-of-TW-Classic
Antwoord is Madonna en ik wil naar Boutique.
Telelens wil ik er idd wel bij ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Pagan het volgende:
Hoi Q, veel plezier met je nieuwe camera. Een UV filter is idd een absolute must.
Houdt bij het bepalen van je compositie ook rekening met de regel van derden
Wij hebben de Canon 1000D met standaard 18-55 kitlens. Een telelens van Sigma of Tamron kost niet te veel en is daar een mooie aanvulling op. Met een 70-300 weet je niet wat je ziet.
En vooral, heeeel veel foto's maken.
Lolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
De schmink is een succes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de haartjes zo nog ff doen en de hooligans zijn dr weer klaar voor
[ afbeelding ]
Ik gisteren ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lol
Mijn man is ook erg van het foto's maken enzo, heeft een digitale spiegelreflex gekocht 2 jaar geleden en is helemaal verslingerd eraan. Maar dan vooral in combinatie met zijn auto![]()
Ik snap er niet veel van, diafragma's en dat soort shit, als ik foto's maak met het ding zet ik 'm op automatisch
![]()
Leuke foto idd! De skatjes. Sjon kijkt ook zo lief.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze moooooi
Hier moet ik trouwens geloof ik mijn poes scheren
Ik mag Donna niet borstelen en ze zit echt onder de klitten. Heb je de ene eruit, zit de volgende er weer in. Misschien een keer kortwieken en dan om de anderste dag bijhouden of zo. Dan gaat het geen pijn doen en gaat ze het lekker vinden. De andere twee langharen gaan ervan spinnen.
Vandaag dus nog een dagje thuis. Morgen ga ik weer werken. Nog wel heeeel erg moe, maar goed genoeg voor werk. Intussen ben ik bezig met de schilderijen voor Dance Macabre (lees je mee? )
Lekker spelen en experimenterenquote:...diafragma, scherpte diepte , sluitertijden en belichting...
Ja precies, das zondequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gisteren ookEn toen las ik vanmorgen een stukje over diafragma, scherpte diepte , sluitertijden en belichting. En toen ging ik het maar zelf proberen
Als ik telkens automatisch blijf had ik net zo goed een normale digi cam kunnen kopen
Oh, raap me op! Deze is echt geweldig!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHA![]()
![]()
![]()
Omg ik ga stuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHA![]()
![]()
![]()
Omg ik ga stuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHA![]()
![]()
![]()
Omg ik ga stuk![]()
![]()
Napoleon komt steeds even kijken als ik een filmpje van je honden aanzetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
En dan ben je megahyper en dan staan al die stomme auto's in de weg ...
de klit van je poes af scheren is nooit grappig...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze moooooi
Ik mag Donna niet borstelen en ze zit echt onder de klitten. Heb je de ene eruit, zit de volgende er weer in. Misschien een keer kortwieken en dan om de anderste dag bijhouden of zo.
het zijn gewoon mooie foto's, en zoals bij alle foto's is er altijd wel wat op aan te merken / van te leren, maar ze zijn nog steeds mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Qwea het volgende:
Thnxiedereen zegt mooie foto's... maar als het geen mooie foto's zijn moet het ook gezegd worden hoor
LOLquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de klit van je poes af scheren is nooit grappig...
de gestoorde wildebras, en de elegante gentleman die vriendjes wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet zo lachen om dat lompe gangwerk van de Sjon.
Billy is echt uitermate elegant en lichtvoetig, die liep net los in de pauze langs drukke wegen en door mensenmenigten, maar die hupst dan zo sierlijk overal tussen door.
En Sjon die loopt aangelijnd nog tegen iedereen aan te botsen en tegen lantaarnpalen en muren aan
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de gestoorde wildebras, en de elegante gentleman die vriendjes worden
tis net Disney
Sure! Tuurlijk. Maar tot nu toe zijn ze erg mooi vind ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Qwea het volgende:
Thnxiedereen zegt mooie foto's... maar als het geen mooie foto's zijn moet het ook gezegd worden hoor
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Napoleon komt steeds even kijken als ik een filmpje van je honden aanzet
dartelende nakies
Toevallig wel nu.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze moooooi
Ik mag Donna niet borstelen en ze zit echt onder de klitten. Heb je de ene eruit, zit de volgende er weer in. Misschien een keer kortwieken en dan om de anderste dag bijhouden of zo. Dan gaat het geen pijn doen en gaat ze het lekker vinden. De andere twee langharen gaan ervan spinnen.
Vandaag dus nog een dagje thuis. Morgen ga ik weer werken. Nog wel heeeel erg moe, maar goed genoeg voor werk. Intussen ben ik bezig met de schilderijen voor Dance Macabre (lees je mee? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |