Boh, klote zeg... Sterkte...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef Bamba het volgende:
Nok, ik hen al heel lang pijn in m'n buik en nadat de gynaecoloog niks kon vinden ben ik doorgestuurd voor een colonoscopie. Maar waarschijnlijk is het littekenweefsel van de keizersnede
Het duurt, door de omstandigheden, wat langer dan verwacht en gepland, maar er wordt aan gewerkt en het komt helemaal goed. Het zijn twee prachtige expressieve dieren om te tekenen/schilderen en ik heb er al echt lol in. Dus wanhoop niet... het ligt niet in de hoek.quote:
het op tijd komen is niet het issue deze keer, we kwamen er alleen te laat achter dat mijn eerste natuurkunde examen was terwijl ik in Rome zatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Twee uur eerder op en zorgen dat je een uur eerder de trein hebt voor de zekerheid?![]()
Oh het geeft niet hoor, ik vertrouw er op dat 't goed komt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het duurt, door de omstandigheden, wat langer dan verwacht en gepland, maar er wordt aan gewerkt en het komt helemaal goed. Het zijn twee prachtige expressieve dieren om te tekenen/schilderen en ik heb er al echt lol in. Dus wanhoop niet... het ligt niet in de hoek.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het op tijd komen is niet het issue deze keer, we kwamen er alleen te laat achter dat mijn eerste natuurkunde examen was terwijl ik in Rome zat
dankje (en de rest ook)quote:
nee, eerst drie keer checken voor je boektquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Oh.
Dus het leermoment is: niet op vakantie zijn?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, eerst drie keer checken voor je boekt
Nog niet geupload, en ik kan het kabeltje niet vinden. Het moet in huis zijn, maar ik ben vandaag echt te lam om het te zoeken. Ze liggen iig allebei op een rots met de kopjes naar elkaar toe. Ze kijken wel allebei in de "camera" (als volleerde glamourmodellenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh het geeft niet hoor, ik vertrouw er op dat 't goed komt.
Fijn dat je er lol in hebt!
Heb je misschien iets van een foto ofzo?![]()
omfg, ik hoop dat het echte examen van hetzelfde niveau isquote:Opgave L:
De spanning van een platte batterij is:
24. a. 1,5V b. 3,0V c. 4,5V d. 9,0V
als het littekenweefsel is, dan kan het eventueel bij een volgende keizersnede weggesneden worden. En anders moet ik wachten totdat onze kinderwens vervuld is. Ik ben vooral bang voor veel pijn naarmate het toekomstig kindje gaat groeienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het is de bedoeling dat je dat nog een keer gaat doorstaan, als alles volgens plan verloopt? Tenminste... aannemend dat dat nog steeds het plan is.![]()
Ik wens je meer geluk dan dit, meid.
Klinktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog niet geupload, en ik kan het kabeltje niet vinden. Het moet in huis zijn, maar ik ben vandaag echt te lam om het te zoeken. Ze liggen iig allebei op een rots met de kopjes naar elkaar toe. Ze kijken wel allebei in de "camera" (als volleerde glamourmodellen) Aan weerszijde meer rotspartijen, vrij grillige. Een boom steekt tussen de rotsen uit en naast rinske, op wat afstand in de achtergrond, staan 3 slanke berken. Op de rots achter Rinske loopt een klein hagedisje tegen de rots omhoog. De achtergrond is knaloranje met rozige vegen. En dan dus die twee die allebei vrij zwart/wit zijn. Die springen er straks helemaal uit. De beestjes zijn allebei wel getekend. de achtergrond heb ik er nu voor het grootste deel in zitten (en die is vrij veel werk in dit geval)
dit meen je nietquote:A. De maan is een lichtbron
B. Een snaar is een geluidsbron
Wat kun je zeggen over de beweringen A en B?
a. A is juist en B is juist
b. A is juist en B is onjuist
c. A is onjuist en B is juist.
d. A is onjuist en B is onjuist.
Hoe laat moet je op en pm me je nummer :pquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
natuurkunde
moeilijkheidsgraad van natuurkunde is een soort van "wiskunde light", en ik ben voor wiskunde b geslaagd dus het moet kunnen, maar ik kan deze niet herkansen, omdat ik door een stomme fout de eerste keer gemist heb![]()
dus als dit fout gaat kan ik een jaar wachten
ik heb een moeder-wekker(nood)chauffeur, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op en pm me je nummer :p
oeh, das al helemaal tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Lau. het volgende:
over school en zulks gesproken, ik krijg morgen m'n diploma
ben benieuwd of ik met vlag en wimpel geslaagd ben, of dat het kielekiele was...
Eh. Is het erg dat ik het niet weet?quote:
Cooooooooooolllllquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Lau. het volgende:
over school en zulks gesproken, ik krijg morgen m'n diploma
ben benieuwd of ik met vlag en wimpel geslaagd ben, of dat het kielekiele was...
dit is eigenlijk geen natuurkunde, dit zijn vragen die je in de brugklas in die halfzachte technieklessen krijgtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Is het erg dat ik het niet weet?Ik haat natuurkunde dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |