oh bah, das niet lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Oh my... Ik zit hier met buikkrampen. Ik moet vandaag laxeren voor colonoscopie morgen, brrr.
Cleanprep? Moviprep?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Oh my... Ik zit hier met buikkrampen. Ik moet vandaag laxeren voor colonoscopie morgen, brrr.
niet echt nee. Ik schiet ook bijna in een hypo doordat ik niet mag etenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de klit van je poes af scheren is nooit grappig...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
OMGDie foto...
Maes was hier net met Mini-Maes énnn met Phoebe!
Bink deed zo lief en rustig met haar! En maar kwispelen, die ouwe.
Boor lag op de vensterbank en éven dacht ik 'als Boor haar maar niet als rat ofzo ziet'
Maar die bleef op de vensterbank liggen en toen we aan het kleppen waren zei Mini-Maes ineens 'oh moet je kijken!' en toen stonden Boor en Phoebe neus aan neus op de grond en ging Boor daarna nog drie keer bij de pup kijkenWat een tijgert
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toevallig wel nu.Heb tentamenweken gehad en nu moet ik er nog eentje.. Ben in ieder geval over naar het tweede jaar.
![]()
Vlot het een beetje?
magnesiumsulfaat (bitterzout). Gelukkig hoef ik daar maar 2 glazen van te drinken. Kleanprep had m'n toen en ben zo blij dat ik die zooi niet hoefquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cleanprep? Moviprep?
I wish you luckbeen there, done that, won't do that shit ever again.
prima, alhoewel ik wel een beetje zenuwachtig ben voor m'n laatste examen morgenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
niet echt nee. Ik schiet ook bijna in een hypo doordat ik niet mag eten. Maar goed, morgenmiddag is het voorbij
.
Hoe is het met jou?
oeh spannend!! Voor welk vak?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, alhoewel ik wel een beetje zenuwachtig ben voor m'n laatste examen morgen
Dacht dat jullie al hadden gemeet met Fieps erbijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik weet niet of t nog gaat lukken om voor Maes dr vakantie te meeten.
Jeutjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Waar is al die ellende voor nodig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
magnesiumsulfaat (bitterzout). Gelukkig hoef ik daar maar 2 glazen van te drinken. Kleanprep had m'n toen en ben zo blij dat ik die zooi niet hoef
natuurkundequote:
die zwerven op fok toch ergens rond of niet? ze zijn alleen niet officieelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we geen oranje ponponnetje hebben, he!
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Het is snel gegaan vandaag, maar ben nu gestopt. Moe. Tukkie gedaan. Vanaaf na het voebal gelijk naar tedje boe en slapen. Maar het wordt wel mooi. Kleurrijk, met veel oranje luchten en rotspartijen en bomen op de achtergrond.
Twee uur eerder op en zorgen dat je een uur eerder de trein hebt voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
natuurkunde
moeilijkheidsgraad van natuurkunde is een soort van "wiskunde light", en ik ben voor wiskunde b geslaagd dus het moet kunnen, maar ik kan deze niet herkansen, omdat ik door een stomme fout de eerste keer gemist heb![]()
dus als dit fout gaat kan ik een jaar wachten
oh, spannend dus!! Veel succes morgen dan!!quote:volgende:
[..]
natuurkunde
moeilijkheidsgraad van natuurkunde is een soort van "wiskunde light", en ik ben voor wiskunde b geslaagd dus het moet kunnen, maar ik kan deze niet herkansen, omdat ik door een stomme fout de eerste keer gemist heb![]()
Joa iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat we geen oranje ponponnetje hebben, he!
Succes dan maar, alvastquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
natuurkunde
En het is de bedoeling dat je dat nog een keer gaat doorstaan, als alles volgens plan verloopt? Tenminste... aannemend dat dat nog steeds het plan is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef Bamba het volgende:
Nok, ik hen al heel lang pijn in m'n buik en nadat de gynaecoloog niks kon vinden ben ik doorgestuurd voor een colonoscopie. Maar waarschijnlijk is het littekenweefsel van de keizersnede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |