quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet het nog niet...
Wil wel sushi maken maar we hebben geen toko of i.d. dan moet ik alles weg halen bij de supermarkt, weet niet of het dan wel lekker wordt??
Denk dat ik maar ga voor gevulde paprika's, champignons, courgette en ui
Eet je nog wel eens wat anders dan aardbeien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
3x raden wat er op mn 3 bolletjes zat
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eet je nog wel eens wat anders dan aardbeien?
He das grappig precies wat ik de afgelopen dagen gegeten heb.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game On!
Ik had een goed voorgevoel dus behalve dat er ook nog speklappen warenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanavond bbq... bij iemand anders... ik heb een hekel aan bbq bij iemand anders, bang voor alleen maar van die vieze dikke bleke worsten, kippenvleugeltjes, supermarkt hamburgers en sate, geserveerd met Johma-salades en Calve-partysauzen
quote:
Heel veel stokbrood en pindasaus ook, zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had een goed voorgevoel dus behalve dat er ook nog speklappen warenNu koffie.
Ik heb ook net aardbeien op. Van mijn eigen aardbeienplant.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
laatste punt appeltaart![]()
vanmiddag eens kijken wat ik nog meer kan eten dan brood met aardbeien
Vroeg me toevallig van de week al af of jij nog iets anders at dan brood met aardbeien en appeltaartquote:
Zeker in deze tijd van het jaar is het geweldig.Op brood,in toetjes,op taart,zo los 'uit het handje'!quote:
vroeg ik me ook af, het antwoord is neequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vroeg me toevallig van de week al af of jij nog iets anders at dan brood met aardbeien en appeltaart
Overigens zit ik nu zelf ook aan de aardbeien,vers van de markt!
Jij hoeft alleen maar te 'Copy-pasten' elke dagquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af, het antwoord is nee![]()
maar de appeltaart is nu ff op. er is nu pittige kroepoek dus ga ik zo maar eten. en heb nog reuze bollen en doos aardbeien over voor morgen, dus dan weet ik weer wat ik lunch
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar te 'Copy-pasten' elke dagZonde dat de appeltaart op is,zal ik een nieuwe voor je bakken?
En waar moet de taart heen,dan stuur ik de duif alvast de lucht inquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat lief! daar zeg ik geen nee tegen
(wanneer wel?
)
Ahhh das meer my kind of BBQ ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel veel stokbrood en pindasaus ook, zekerWij hebben laatst eens vis geBBQ'd: spiezen tonijnsteak, sardientjes, scampi's... Lekker joh
Afijn, nu koffie met een snickerdoodle
Alphen a/d Rijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
En waar moet de taart heen,dan stuur ik de duif alvast de lucht in
Anyway,ik at 'nieuwe' aardappeltjes,witlofsalade met appel,rozijntjes en honing-mosterddressing met een Valess Milner kaasburger
Same here! Hoewel iets lichts met zalmsnippers ofzo er af en toe nog wel in gaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff, ben ik de enige die met dit weer totaal geen zin heeft in vlees&vis? Volgens mij eet ik al twee weken vegetarisch
Afijn: koffie en lekkere dikke volle bioyoghurt.
och, wat heerlijk Bluezz!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Brunch : Gebakken eitjes & tomaten op mosterdkaas & italiaanse kaas erbovenop
je houdt wel vol jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
En dit keer niks met de eitjes gebeurd
volgens mij hou je meer van Turks eten dan van Hollandsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:56 schreef Windigo het volgende:
Turks platbrood van de moeder van een vriendin van mij, met griekse feta, wat gehakte dadels, citroenolijfolie en gemalen zwarte peperNu nog een stuk watermeloen en Turkse thee
Lekker zo'n lunch!
Ik heb in een jaar pas 2 keer echt Turks eten gehadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij hou je meer van Turks eten dan van Hollands
quote:
Het is salade met nectarine, honinggeitenkaas, vinaigrette en geroosterde pijnboompitjes gewordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanavond eet ik spaghetti met tomatensaus, buffelmozarella en basilicum
Doet het hier nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:16 schreef rubje het volgende:
biefstukje met champions en aardappelgratin en brocoli/sla en rood wijntje
Er zijn ook heel veel light sapjes en natuurlijk kan je ook nog aan de thee, al dan niet omgetoverd tot ice-tea.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Light drinken word ik echt gek van.
Rivella.
Water.
Cola
Fanta
Dat is het qua drinken echt irritant word het. Ik heb diabetes en mag wel andere dingen maar meestal is het 'e'en van dees.:(
Ah, toch aardbeien erbij!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
voor: salade caprese (tomaat/mozzarella)
hoofd: pizza "nuraghe" (tom.-kaas-champig.-kappertjes-oregano-knoflook)
toe: primavera (ijs met aardbeien en slagroom)
nu: limonade
Vertel! Ik vind gewone gazpacho altijd net een beetje... saaiquote:Op zondag 11 juli 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
Straks gazpacho, zelfgemaakt. Wel beetje anders, meer naar mijn zinen afbakbroodje + beleg erbij enzo. Misschien nog wat veldsla met komkommer, tomaat, feta en avocado.
Hahaquote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel! Ik vind gewone gazpacho altijd net een beetje... saai
Het is soms net tomatensap uit pak inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel! Ik vind gewone gazpacho altijd net een beetje... saai
XD Nou, het smaakte bij mij gelukkig niet naar eentje uit pak, bahquote:Op maandag 12 juli 2010 09:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is soms net tomatensap uit pak inderdaad.
Vorige week had ik een rode paprika geroosterd en er door gedaan. Verder als basis biologische tomaten die super rijp waren en de soep afgemaakt met goede sherry azijn.
oehquote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
had net een grote vette hamburger met bacon en kaas. omdat NL heeft verloren
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:39 schreef Windigo het volgende:
Gebakken aardappels, appelmoes en mayo, visburger. Totaal niet CUL verantwoord, maar ik heb even troost nodig
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had eerst een kop vermicellisoep, daarna burritos![]()
toe aardbeien met slagroom
je hebt dus een straks een pizza met bodem uit een pakje met zoveel ansjovis dat je de rest niet meer proeft, ik zou er nog wat ananas op doen dan kan je het pizza hawaii noemen... ontopic: watermeloenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:52 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Zelfgemaakte pizza vanavond. Echt zelfgemaakt, inclusief pizzadeeg (van Koopmans) met extra veel ansjovis, uien en champignons... Lekker!!!
[KSC #1839] smsen of bellen tijdens de koffiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeten we nu gaan raden wat je gegeten hebt ofzo?
post hier dan lekker niet, als je te beroerd bent om te posten wát je gegeten hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
[KSC #1839] smsen of bellen tijdens de koffie
En nu ben je meteen drie kilo zwaarder?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
voor het eerst een kapsalon gegeten![]()
smaakte best ok, alleen ik had de sambalsaus onderschat
nee hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En nu ben je meteen drie kilo zwaarder?
auquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef Purdey het volgende:
En stiekem net een bonbon die mij aanviel
Hij kan het niet meer na vertellen, en zijn zusje/broertje ook nietquote:
lekker he, Swirls! ik had er zondag 1 met vanilleijs, 1 schepje aardbei, 1 schepje kiwi en 2 schepjes gemixt fruit, 2 schepjes witte chocoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef Mixende_match het volgende:
Okee... Komtie:
een swirl met:
chocolade ijs
1 schepje aardbeien
1 schepje kiiwi
1 schepje melk chocolade
1 schepje witte
1schepje mm's
1 schepje nootjes
heeeeeeeeeerlijk!!! Ckr als je het verdiend heb
aaaahquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:
Patatjes, met veel mayo. Ik ben heel zielig
smaakte wel goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:
Patatjes, met veel mayo. Ik ben heel zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |