quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet het nog niet...
Wil wel sushi maken maar we hebben geen toko of i.d. dan moet ik alles weg halen bij de supermarkt, weet niet of het dan wel lekker wordt??
Denk dat ik maar ga voor gevulde paprika's, champignons, courgette en ui
Eet je nog wel eens wat anders dan aardbeien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
3x raden wat er op mn 3 bolletjes zat
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eet je nog wel eens wat anders dan aardbeien?
He das grappig precies wat ik de afgelopen dagen gegeten heb.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game On!
Ik had een goed voorgevoel dus behalve dat er ook nog speklappen warenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanavond bbq... bij iemand anders... ik heb een hekel aan bbq bij iemand anders, bang voor alleen maar van die vieze dikke bleke worsten, kippenvleugeltjes, supermarkt hamburgers en sate, geserveerd met Johma-salades en Calve-partysauzen
quote:
Heel veel stokbrood en pindasaus ook, zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had een goed voorgevoel dus behalve dat er ook nog speklappen warenNu koffie.
Ik heb ook net aardbeien op. Van mijn eigen aardbeienplant.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
laatste punt appeltaart![]()
vanmiddag eens kijken wat ik nog meer kan eten dan brood met aardbeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |