abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83883615
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is dan een ander examen dan je rijexamen?
Ja, mijn schoolexamen bedoel ik daarmee
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:49:02 #202
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83885724
Hier rijd ik in de auto van mij ouders :

Moest wel even wennen in het begin met de stationwagen qua lengte.
In de auto van mij pa van het werk rijd ik niet in
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83887852
Ik rij in deze 2 (Golf en Ibiza)

zaterdag 10 juli 2010 @ 18:55:38 #204
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83889604
Oeh Kikoo,mooie auto's!!

Volgens mij heb ik vandaag het dieptepunt bereikt qua het vertrouwen in mij als chauffeur
Het vriendinnetje van mijn broer heeft d'r arm in het gips en moet dinsdag voor controle naar het ziekenhuis.Hij vroeg of ik met haar wilde gaan omdat hij zelf moet werken.Mocht met zijn auto, voelde heel fijn dat hij zo'n vertrouwen in me had Zegt m'n pa doodleuk: 'Nee hoor, ben je nou helemaal.Weer in een vreemde auto? Voorlopig doe jij heel voorzichtig met rijden, en liever alleen als ik ernaast zit.'

Blegh, hoe win je in godsnaam het vertrouwen van iemand om in een auto te mogen rijden?
Het is echt niet leuk om min of meer te horen dat je niet wordt vertrouwd als chauffeur
Iemand van het CBR heeft beoordeelt of ik capabel ben om een auto te besturen, en nu gaat m'n pa een soort poging doen tot herkeuring
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83890043
Ik rij in een peugeuot 206 (benzine), Citroen Xsara (diesel) of een Volkswaren polo (benzine) en als het goed is komt binnenkort de Xsara op mijn naam te staan en neem ik de auto over
pi_83890087
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Zegt m'n pa doodleuk: 'Nee hoor, ben je nou helemaal.Weer in een vreemde auto? Voorlopig doe jij heel voorzichtig met rijden, en liever alleen als ik ernaast zit.'
Je pa is een lul

Laat 'm lekker, en neem 'm zeker nooit mee in de auto.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:19:08 #207
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83890224
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef Piles het volgende:

[..]

Je pa is een lul

Laat 'm lekker, en neem 'm zeker nooit mee in de auto.
Haha, dat is het irritante, ik rijd in zijn auto voorlopig tot ik zelf iets heb om mee te rijden.Ongelofelijk, ik kan begrijpen dat het 'eng' is om bij een nieuweling in de auto te zitten, maar zo ver zou ik nooit gaan.Hij denkt dat ik de auto niet onder controle heb, maar voorlopig is hij niet een keer afgeslagen en heb ik keurig overal voor geremd Vind het 'vreemde' van de auto reuze meevallen
  Admin zaterdag 10 juli 2010 @ 19:22:46 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83890316
quote:
Oeh Kikoo,mooie auto's!!

Volgens mij heb ik vandaag het dieptepunt bereikt qua het vertrouwen in mij als chauffeur
Het vriendinnetje van mijn broer heeft d'r arm in het gips en moet dinsdag voor controle naar het ziekenhuis.Hij vroeg of ik met haar wilde gaan omdat hij zelf moet werken.Mocht met zijn auto, voelde heel fijn dat hij zo'n vertrouwen in me had Zegt m'n pa doodleuk: 'Nee hoor, ben je nou helemaal.Weer in een vreemde auto? Voorlopig doe jij heel voorzichtig met rijden, en liever alleen als ik ernaast zit.'

Blegh, hoe win je in godsnaam het vertrouwen van iemand om in een auto te mogen rijden?
Het is echt niet leuk om min of meer te horen dat je niet wordt vertrouwd als chauffeur
Iemand van het CBR heeft beoordeelt of ik capabel ben om een auto te besturen, en nu gaat m'n pa een soort poging doen tot herkeuring
Gelukkig gaat hij er niet over. Jij hebt je rijbewijs, dus je kunt er helemaal zelf over beslissen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:25:24 #209
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83890384
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Gelukkig gaat hij er niet over. Jij hebt je rijbewijs, dus je kunt er helemaal zelf over beslissen.
Nee, dat weet ik ook wel.Maar het is best frustrerend als er zo over je rijkunsten gedacht wordt
Denk dat ik dinsdag gewoon lekker de auto van m'n broer meeneem, die vind het wel goed
  Admin zaterdag 10 juli 2010 @ 19:26:41 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83890424
En dan ga je gewoon rijden zoals je weet dat je het kunt. Jij hebt immers al die lessen gevolgd, en daar was je vader niet bij. Weet hij veel, lekker laten lullen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:31:59 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83890584
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik ook wel.Maar het is best frustrerend als er zo over je rijkunsten gedacht wordt
Denk dat ik dinsdag gewoon lekker de auto van m'n broer meeneem, die vind het wel goed
Lijkt me logisch

Al is het alleen maar om je pa duidelijk te maken dat je het niet eens bent met zijn standpunt En als het allemaal goed gaat, kun je achteraf nog 'zie je nou wel ?' roepen ook
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_83890634
quote:
Oeh Kikoo,mooie auto's!!

Sorry dat ik je weer quote, ik begin op een stalker te lijken maar je hebt zulke leuke verhalen waar ik wat mee kan.

Het kan erger.
Iemand die ik via inet heb leren kennen mocht niet eens lessen, zoveel vertrouwen had men in die persoon.
Toen was ik nog actief instructeur en had ook nog een auto met dubbele bediening en zag er wel een uitdaging in.
Bovendien was er een gebrek aan zelfvertrouwen dus dubbele uitdaging.

Ik ben een aantal uur met die persoon onderweg geweest (belangeloos) en de angst was iig weg. Mooi.
Nu de weerstand van de familie nog.
Persoon heeft zelf een brief geschreven waarin ik weinig hoefde te veranderen want alle motivatie stond er gewoon in.
Ik als instructeur zijnde was wel ondergetekende maar de argumenten kwamen van de persoon zelf.
Ik heb pa nog aan de foon gehad en gevraagd wat nou precies de bezwaren zijn want de (stiekeme) lessen gingen gewoon goed.

Na een aantal uren lessen was het zo ver dat de angst weg was en raadde ik de persoon aan een rijschool in de buurt te zoeken, mijn auto loopt ook niet op water.
Eind van het liedje: persoon kon gewoon naar een rijschool, werd nog betaald ook door familie.

Resumé: Ouders proberen je te beschermen en het onbekende is eng.
Jij achter het stuur is onbekend dus eng.
Ze zullen toch echt moeten leren je wat losser te laten en wat minder beschermend te doen, hier kun jij weinig aan doen want ZIJ vormen het probleem.
pi_83890743
Ik heb nooit echt weerstand van mijn ouders gehad. Maar heb ook wel hele makkelijke ouders
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_83891002
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb nooit echt weerstand van mijn ouders gehad. Maar heb ook wel hele makkelijke ouders
De 1 heeft meer geluk dan de ander....
pi_83891287
quote:
... Weer in een vreemde auto? ...
Wat is er zo vreemd aan een auto? De meesten hebben een stuur en 3 pedalen waarmee je het hele ding bedient. Gewoon lekker rijden, liefst in zoveel mogelijk verschillende auto's. Daar leer je alleen maar van
pi_83892823
En bijna een aanrijding vandaag op de parkeerplaats, beetje schuld van beiden. Wel op tijd kunnen remmen gelukkig
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83893376
quote:
Oeh Kikoo,mooie auto's!!

Lol mijn moeder zat in het begin met haar handen vastgeklemd om de gordel als ik ging rijden met haar. Na een aantal keer is dat veranderd. Nu heeft ze er vertrouwen in. Mijn vader is een ander verhaal. Ik krijg nog steeds allerlei ongevraagde adviezen, maar het is mijn auto, dus hij heeft er niet echt wat over te vertellen.

Je kan altijd proberen te vragen aan je vader waarom hij je niet vertrouwd. Waar is hij het bangst voor? Dat je schade rijdt?
pi_83893435
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En bijna een aanrijding vandaag op de parkeerplaats, beetje schuld van beiden. Wel op tijd kunnen remmen gelukkig
Daar kan je best van schrikken ja!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:01:44 #219
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83899313
@VanNelle: Geeft helemaal niet dat je me quote Het verhaal wat je verteld is mooi, volgens mij ben jij best geschikt als instructeur.Je begrijpt iets van de psyche van een leerling.Iets waar mijn instr. Moeite mee had.Type 'ongevoelige maar ozo leuke instructeur'. Loslaten zal best moeilijk zijn, en mn pa heeft me pas twee keer zien rijden.Maar terwijl ik dus vind dat het prima gaat, voor zover mogelijk na twee weken je rijbewijs hebben, probeert hij te suggereren dat ik nog een hoop te leren heb.Mn instructeur heeft mij een half jaar lang laten geloven dat ik slecht reed, om met mn examen in 1 keer te slagen.Dat zelfvertrouwen wat hij een half jaar geprobeerd heeft plat te trappen moet weer groeien..En dat gaat goedkomen door lekker auto te rijden!
pi_83899359
Vervelend als je ouders je niet vertrouwen, want inderdaad, als je niet kan rijden had je echt je roze kaartje niet gekregen. En ik zeg elke keer; de volgende keer dat 's mam zo doet dan gooi ik er uit. Of ik zeg van; ik rij dus jij houdt je mond. Maar dat durf ik niet gelukkig wordt ze al wat makklijker
pi_83899407
@ Purdey; Inderdaad. Gewoon lekker auto rijden.
Wat jouw instructeur deed, deed de mijne dus tegen het examen aan. En toen was ik zo pissig op hem dat ik zoveel motivatie had om te slagen dat ik het ook in 1 keer haalde
pi_83899577
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Empathologica het volgende:
Vervelend als je ouders je niet vertrouwen, want inderdaad, als je niet kan rijden had je echt je roze kaartje niet gekregen. En ik zeg elke keer; de volgende keer dat 's mam zo doet dan gooi ik er uit. Of ik zeg van; ik rij dus jij houdt je mond. Maar dat durf ik niet gelukkig wordt ze al wat makklijker
Ik hoorde van een vriend van me dat die een acute noodstop gemaakt heeft toen zn moeder een opmerking maakte over een fietser... Daarna heel onschuldig: "oh, maar díe zag ik wel..."
pi_83901216
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef L0we het volgende:

[..]

Daar kan je best van schrikken ja!
Ja inderdaad! Zichtbare schrikreacties maar het is goed afgelopen gelukkig.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 11 juli 2010 @ 10:04:28 #224
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83907896
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Empathologica het volgende:
@ Purdey; Inderdaad. Gewoon lekker auto rijden.
Wat jouw instructeur deed, deed de mijne dus tegen het examen aan. En toen was ik zo pissig op hem dat ik zoveel motivatie had om te slagen dat ik het ook in 1 keer haalde
Bloedirritant was dat op een gegeven moment.Zelfs op het parkeerterrein van het CBR nog kritiek op me hebben, woest was ik.Ik heb donderdag examen gedaan en de maandag en dinsdag ervoor nog les gehad.Maandag een proefexamen gereden waarin ik volgens hem 12 fouten maakten, 12! En die dinsdag heb ik hem halverwege de les compleet verrot gescholden omdat ik hem tijdens de les nog dingen wilde vragen, waar hij antwoord op weigerde te geven omdat ik 'dat nu weleens moest weten'.
Als persoon was het een ontzettend gezellige gozer, maar als instructeur zou ik hem adviseren iets anders te gaan doen
pi_83908703
Ik had naderhand wel het vermoeden dat het opzet was, me tot het uiterste drijven dat ik wel móest slagen, om van hem af te zijn. Was een goeie kerel, flink mee gelachen en geouwehoerd maar die laatste lessen kon ik hem wel wurgen. Zal ook wel aan mezelf hebben gelegen grotendeels, maar het botste gewoon een beetje.. Kan me wel goed voorstellen dat je zo pissig werd, vlak voor je examen, zou lullig zijn als je daardoor juist de moed verloor en zou zakken.

En ik liep m'n autowassen al bekant een week uit te stellen, dankzij die hoosbui van gisteren hoeft het niet meer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')