Ja, mijn schoolexamen bedoel ik daarmeequote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is dan een ander examen dan je rijexamen?
Je pa is een lulquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Zegt m'n pa doodleuk: 'Nee hoor, ben je nou helemaal.Weer in een vreemde auto? Voorlopig doe jij heel voorzichtig met rijden, en liever alleen als ik ernaast zit.'
Haha, dat is het irritante, ik rijd in zijn auto voorlopig tot ik zelf iets heb om mee te rijden.Ongelofelijk, ik kan begrijpen dat het 'eng' is om bij een nieuweling in de auto te zitten, maar zo ver zou ik nooit gaan.Hij denkt dat ik de auto niet onder controle heb, maar voorlopig is hij niet een keer afgeslagen en heb ik keurig overal voor geremdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je pa is een lul
Laat 'm lekker, en neem 'm zeker nooit mee in de auto.
Gelukkig gaat hij er niet over. Jij hebt je rijbewijs, dus je kunt er helemaal zelf over beslissen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Oeh Kikoo,mooie auto's!!![]()
Volgens mij heb ik vandaag het dieptepunt bereikt qua het vertrouwen in mij als chauffeur![]()
Het vriendinnetje van mijn broer heeft d'r arm in het gips en moet dinsdag voor controle naar het ziekenhuis.Hij vroeg of ik met haar wilde gaan omdat hij zelf moet werken.Mocht met zijn auto, voelde heel fijn dat hij zo'n vertrouwen in me hadZegt m'n pa doodleuk: 'Nee hoor, ben je nou helemaal.Weer in een vreemde auto? Voorlopig doe jij heel voorzichtig met rijden, en liever alleen als ik ernaast zit.'
Blegh, hoe win je in godsnaam het vertrouwen van iemand om in een auto te mogen rijden?![]()
Het is echt niet leuk om min of meer te horen dat je niet wordt vertrouwd als chauffeur![]()
Iemand van het CBR heeft beoordeelt of ik capabel ben om een auto te besturen, en nu gaat m'n pa een soort poging doen tot herkeuring
Nee, dat weet ik ook wel.Maar het is best frustrerend als er zo over je rijkunsten gedacht wordtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij er niet over. Jij hebt je rijbewijs, dus je kunt er helemaal zelf over beslissen.
Lijkt me logischquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel.Maar het is best frustrerend als er zo over je rijkunsten gedacht wordt![]()
Denk dat ik dinsdag gewoon lekker de auto van m'n broer meeneem, die vind het wel goed
Sorry dat ik je weer quote, ik begin op een stalker te lijken maar je hebt zulke leuke verhalen waar ik wat mee kan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag het dieptepunt bereikt qua het vertrouwen in mij als chauffeur![]()
Het vriendinnetje van mijn broer heeft d'r arm in het gips en moet dinsdag voor controle naar het ziekenhuis.Hij vroeg of ik met haar wilde gaan omdat hij zelf moet werken.Mocht met zijn auto, voelde heel fijn dat hij zo'n vertrouwen in me hadZegt m'n pa doodleuk: 'Nee hoor, ben je nou helemaal.Weer in een vreemde auto? Voorlopig doe jij heel voorzichtig met rijden, en liever alleen als ik ernaast zit.'
Blegh, hoe win je in godsnaam het vertrouwen van iemand om in een auto te mogen rijden?![]()
Het is echt niet leuk om min of meer te horen dat je niet wordt vertrouwd als chauffeur![]()
Iemand van het CBR heeft beoordeelt of ik capabel ben om een auto te besturen, en nu gaat m'n pa een soort poging doen tot herkeuring
De 1 heeft meer geluk dan de ander....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb nooit echt weerstand van mijn ouders gehad. Maar heb ook wel hele makkelijke ouders
Wat is er zo vreemd aan een auto? De meesten hebben een stuur en 3 pedalen waarmee je het hele ding bedient. Gewoon lekker rijden, liefst in zoveel mogelijk verschillende auto's. Daar leer je alleen maar vanquote:
Lol mijn moeder zat in het begin met haar handen vastgeklemd om de gordel als ik ging rijden met haar. Na een aantal keer is dat veranderd. Nu heeft ze er vertrouwen in. Mijn vader is een ander verhaal. Ik krijg nog steeds allerlei ongevraagde adviezen, maar het is mijn auto, dus hij heeft er niet echt wat over te vertellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Daar kan je best van schrikken ja!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En bijna een aanrijding vandaag op de parkeerplaats, beetje schuld van beiden. Wel op tijd kunnen remmen gelukkig
Ik hoorde van een vriend van me dat die een acute noodstop gemaakt heeft toen zn moeder een opmerking maakte over een fietser... Daarna heel onschuldig: "oh, maar díe zag ik wel..."quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Empathologica het volgende:
Vervelend als je ouders je niet vertrouwen, want inderdaad, als je niet kan rijden had je echt je roze kaartje niet gekregen. En ik zeg elke keer; de volgende keer dat 's mam zo doet dan gooi ik er uit. Of ik zeg van; ik rij dus jij houdt je mond. Maar dat durf ik nietgelukkig wordt ze al wat makklijker
Ja inderdaad! Zichtbare schrikreacties maar het is goed afgelopen gelukkig.quote:
Bloedirritant was dat op een gegeven moment.Zelfs op het parkeerterrein van het CBR nog kritiek op me hebben, woest was ik.Ik heb donderdag examen gedaan en de maandag en dinsdag ervoor nog les gehad.Maandag een proefexamen gereden waarin ik volgens hem 12 fouten maakten, 12! En die dinsdag heb ik hem halverwege de les compleet verrot gescholden omdat ik hem tijdens de les nog dingen wilde vragen, waar hij antwoord op weigerde te geven omdat ik 'dat nu weleens moest weten'.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Empathologica het volgende:
@ Purdey; Inderdaad. Gewoon lekker auto rijden.
Wat jouw instructeur deed, deed de mijne dus tegen het examen aan. En toen was ik zo pissig op hem dat ik zoveel motivatie had om te slagen dat ik het ook in 1 keer haalde
Hmm, dit klink eng bekend.Toch niet toevallig in Rotterdam gereden hé? Ik heb ook zeker de laatste lessen echt niet meer zo'n leuke tijd gehad, ergerde me dood aan hem.Hij ging over een op een soort van 'zucht-techniek'.Als ik iets fout deed, heel diep en veelbetekend zuchttenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef Empathologica het volgende:
Ik had naderhand wel het vermoeden dat het opzet was, me tot het uiterste drijven dat ik wel móest slagen, om van hem af te zijn. Was een goeie kerel, flink mee gelachen en geouwehoerd maar die laatste lessen kon ik hem wel wurgen. Zal ook wel aan mezelf hebben gelegen grotendeels, maar het botste gewoon een beetje..Kan me wel goed voorstellen dat je zo pissig werd, vlak voor je examen, zou lullig zijn als je daardoor juist de moed verloor en zou zakken.
En ik liep m'n autowassen al bekant een week uit te stellen, dankzij die hoosbui van gisteren hoeft het niet meer!
Aircoquote:Op zondag 11 juli 2010 17:31 schreef CherryLips het volgende:
het is verder wel veel te heet om te rijden, getver![]()
Net alsof ze je vertrouwen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Empathologica het volgende:
En het is trouwens wel een ontzettend relaxt gevoel als je merkt dat je ouders je wat meer je eigen ding laten doen ipv heel beschermend over alles!
Zoiets heeft vaak met een indruk van iemand te maken. Je geeft aan dat je ontzettend graag wilt rijden, maar tegelijkertijd ben je niet al te zeker van jezelf. Dat merken mensen natuurlijk aan je en dan maakt ze huiverig hun auto aan je uit te lenen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Compleet belachelijk, die kosten! Een beetje onderhoudsbeurt kost stukken minder dan dat, maargoed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dat slikken.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef Purdey het volgende:
Net bij een officiële Ford dealer een auto zien staan, vragen ze 495,- voor rijklaarmaakkosten![]()
En later in de advertentie staat er 'De prijs is excl. 695,- rijklaarmaakkosten.Dit is inclusief een onderhoudsbeurt en 24 maanden sterngarant garantie.'
Ten eerste, vage advertentie, maar 495,- of 695,- rijklaarmaakkosten
Dat dusquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Compleet belachelijk, die kosten! Een beetje onderhoudsbeurt kost stukken minder dan dat, maargoed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dat slikken.
Het klinkt leuk dat je daar 2 jaar garantie op krijgt, maar als je in de voorwaarden ziet wat er allemaal uitgesloten wordt...
Die voorwaarden had ik nog niet eens gelezenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Compleet belachelijk, die kosten! Een beetje onderhoudsbeurt kost stukken minder dan dat, maargoed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dat slikken.
Het klinkt leuk dat je daar 2 jaar garantie op krijgt, maar als je in de voorwaarden ziet wat er allemaal uitgesloten wordt...
Oeh, die is goed! En qua prijs ook wel goedquote:
Purdey, laat die auto ajb staan.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die voorwaarden had ik nog niet eens gelezen![]()
Is er technisch nog iets anders wat niet in die lijst staatWat een stelletje oplichters zeg.Wat vooral vaag is, is dat ze twee bedragen voor de rijklaarmaakkosten stellen, en twee soorten garanties.6 maanden Bovag en 24 maanden Stern.En dit allemaal voor een auto van 1950,- trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |