Rijklaar maken van een 2e hands auto? Kan dat ding nu niet rijden dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:04 schreef Purdey het volgende:
Is het trouwens niet wat veel dat een autodealer/handelaar 295,- rekent voor rijklaarmaakkosten?!
Je bent niet verzekerd zonder rijbewijs.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Nass het volgende:
[..]
Ja, want je rijdt slechter zonder rijbewijs?
Het was een flitspaar verder.
Slipcursus is leuk!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag heb ik een slipcursus gedaan. Hoewel het warm was, is dat wel een aanrader, zeker als je al wat ervaring hebt.
Het is zeker iets unieks om mee te maken.
Ik vind het ook best veel.Wat doen ze nu helemaal? Misschien wassen, stofzuigen, tank benzine.Als je met zo'n auto naar de wasstraat/tankstation gaat ben je 1/5 minder kwijt..Zeker met mijn budget, zo'n 2000/2500,- is het een aanslag :}quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rijklaar maken van een 2e hands auto? Kan dat ding nu niet rijden dan?
Voor een nieuwe kan ik het me voorstellen, was er afhalen, op kenteken zetten enz......
Maar een 2e hands is toch gewoon gebruiksklaar?
Dus ja, ik vind het veel.
Welicht wat reperaties nog? Ik zou trouwens niet 2000 euro betalen voor een micra uit 94 hoor! Of gaat het om een andere auto nu?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind het ook best veel.Wat doen ze nu helemaal? Misschien wassen, stofzuigen, tank benzine.Als je met zo'n auto naar de wasstraat/tankstation gaat ben je 1/5 minder kwijt..Zeker met mijn budget, zo'n 2000/2500,- is het een aanslag :}
Word vaak wel gerekend hoor. Even snel een klein beurtje beetje verse olie enzo, beetje benzine en even geheel nalopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rijklaar maken van een 2e hands auto? Kan dat ding nu niet rijden dan?
Voor een nieuwe kan ik het me voorstellen, was er afhalen, op kenteken zetten enz......
Maar een 2e hands is toch gewoon gebruiksklaar?
Dus ja, ik vind het veel.
740 of 940? Met de 2.3 liter?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
Ow ja, ik rijd zo'n zeecontainer.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze de auto al schoon hebben gemaakt vóór ie de verkoop in ging, dat hoeft dan toch niet meer?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind het ook best veel.Wat doen ze nu helemaal? Misschien wassen, stofzuigen, tank benzine.Als je met zo'n auto naar de wasstraat/tankstation gaat ben je 1/5 minder kwijt..Zeker met mijn budget, zo'n 2000/2500,- is het een aanslag :}
Klein beurtje (als het al gebeurt) en een beetje benzine zijn de kosten niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Word vaak wel gerekend hoor. Even snel een klein beurtje beetje verse olie enzo, beetje benzine en even geheel nalopen.
Overschrijivingskosten zitten er ook vaak bij in.
940, met de 2,3 liter. Lekker onverwoestbaar die oude 'rooie' blokken.quote:
Dan zeg je bij de koop er bij dat je hem zonder afleverbeurtje wilt. Simpelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de auto al schoon hebben gemaakt vóór ie de verkoop in ging, dat hoeft dan toch niet meer?
En wedden dat de tank niet vol zit bij aflevering?
[..]
Klein beurtje (als het al gebeurt) en een beetje benzine zijn de kosten niet.
En hoezo de auto geheel nalopen? Ze verkopen toch een goede auto? Of twijfelen ze aan hun eigen handel?
Lijkt mij niet het risico van de klant.
Die gaan echt lang mee jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
940, met de 2,3 liter. Lekker onverwoestbaar die oude 'rooie' blokken.
Precies, scheelt een hoop geld. Voor veel minder doe je het zelf of laat je het doen door een kennis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:32 schreef JJH het volgende:Dan zeg je bij de koop er bij dat je hem zonder afleverbeurtje wilt. Simpel
Dat denk je verkeerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
Ik denk trouwens dat als de handelaar 300,- meer zou vragen zonder beurtje ik je niet zou horen.
En het geeft een beetje ruimte om te onderhandelen.
Een Nissan Note is een soort slagschipquote:
Nissan Note is niet zo groot.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Een Nissan Note is een soort slagschipKun je daar een beetje mee overweg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nissan Note is niet zo groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, jij zult geen problemen ondervinden met de sint dit jaar
Vond 'm op de plaatjes op google best groot aandoen, maar dat kan schijn zijn
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Hij is 4,1 meter. Dat is net iets korter dan een Opel Astra uit 2000quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, jij zult geen problemen ondervinden met de sint dit jaar
Vond 'm op de plaatjes op google best groot aandoen, maar dat kan schijn zijn
Je lijkt wel een wandelende wikiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij is 4,1 meter. Dat is net iets korter dan een Opel Astra uit 2000. Dus vrij gemiddeld formaat auto.
Heb zo mijn databasesquote:
Nergens last van, hij is niet veel groter dan de Toyota Auris waarin ik leste. Denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Een Nissan Note is een soort slagschipKun je daar een beetje mee overweg?
Rij je 50 in z'n 3 danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef Empathologica het volgende:
'Rijd bij 80 kilometer per uur in de vijfde versnelling, en rijd bij 50 kilometer per uur in z'n 4'
Dit vind ik wel weer zoiets, 50 in z'n 4 mocht ik van m'n rijinstructeur niet omdat dan de kans groot was dat ik geneigd was 60 te rijden ipv 50. In mijn auto zou het wel kunnen, draait ie wel weinig toeren maar trekt ie wel. In 's pap z'n auto zal het denk ik kut worden, daar rij ik 80 in z'n 4.
Als 50 max is denk ik dat ik wel in z'n 3 wil rijden aangezien je meestal toch niet constant 50 kan rijden. Stel je rijdt minimaal 50, dan doe ik automatisch naar z'n 4.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef Empathologica het volgende:
'Rijd bij 80 kilometer per uur in de vijfde versnelling, en rijd bij 50 kilometer per uur in z'n 4'
Dit vind ik wel weer zoiets, 50 in z'n 4 mocht ik van m'n rijinstructeur niet omdat dan de kans groot was dat ik geneigd was 60 te rijden ipv 50. In mijn auto zou het wel kunnen, draait ie wel weinig toeren maar trekt ie wel. In 's pap z'n auto zal het denk ik kut worden, daar rij ik 80 in z'n 4.
Je wil toch ook beetje snel kunnen optrekken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Rij je 50 in z'n 3 dan
Ik rij 60 in z'n 5
Ja, bij optrekken naar 80 of 100+ schakel ik niet bij 60 naar 5 nee, maar als ik een eind 60 moet rijden, doe ik dat in z'n 5 (als de motor warm is)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:28 schreef FastFox91 het volgende:
Je wil toch ook beetje snel kunnen optrekken?Maar opzich is het wel goed zo snel mogelijk omhoog schakelen, maar 60 is wel beetje overdreven imo.
Tussen 1000 en 1500 ofzo gok ik. Lekker rustigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:52 schreef Empathologica het volgende:
Maakt ie dan niet erg weinig toeren?
Kan mijn AX ook wel hebben hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:52 schreef Empathologica het volgende:
Maakt ie dan niet erg weinig toeren?
Bij mij ligt het aan mijn buiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Snel doorschakelen doe ik ook, lekker zuinig! Tenzij er momenten zijn dat er snelheid gemaakt moet worden, dan gebruik ik ook wel wat meer toeren
Dat rijdt toch voor geen meter man? In geen enkele auto imo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Rij je 50 in z'n 3 dan
Ik rij 60 in z'n 5
Jawel hoor, anders zou ik het niet doen hè.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat rijdt toch voor geen meter man? In geen enkele auto imo.
Dat is dan een ander examen dan je rijexamen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Puala het volgende:
Eind januari mijn rijbewijs gehaald, in juni geslaagd voor mijn examen
Ja, mijn schoolexamen bedoel ik daarmeequote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is dan een ander examen dan je rijexamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |