quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me een klus voor de cock met c-o-c-k
maar hoeveel hebben ze er al gevonden dan?
het is een samenzwering van de regeringquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]Even bellen dan maar
In de afgelopen drie jaar volgens mij een stuk of 5. Kan alleen ff de krantenberichten niet vinden. Doofpotje?
Ik vind 'm ok!quote:
Jezusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]Even bellen dan maar
In de afgelopen drie jaar volgens mij een stuk of 5. Kan alleen ff de krantenberichten niet vinden. Doofpotje?
Haha, ze hebben wel een bepaald verband hequote:
O ja, dat heb ik al eens eerder gelezenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef MissMSX het volgende:
http://www.peterrdevries.nl/oproepen/de-parnassia-doden/
Goede vraagquote:
Wanneer kom je weer es langs? In je eentje bij voorkeur.quote:
Schopje KLB.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het dagelijkse Apple bash topic?
Als je nou de goede treinen stalkt...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer es langs? In je eentje bij voorkeur.
Ik kan zwemmen! CL: Avoiding your chatting senior citizens since 1982quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer es langs? In je eentje bij voorkeur.
Ja, jij doet het tenminste goed. Je weet precies welke trein je moet hebben. Niet dat je veel keuze hadquote:
Daar heb je veel aan als ik je eerst wurg en je daarna in de sloot dump.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan zwemmen! CL: Avoiding your chatting senior citizens since 1982
Ik doe gewoon alsof ik dood ben. Ik kan een minuut m'n adem inhouden. Al had ik dat beter niet moeten zeggen nu he?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan als ik je eerst wurg en je daarna in de sloot dump.
dan word je 2 min onder water gehoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik dood ben. Ik kan een minuut m'n adem inhouden. Al had ik dat beter niet moeten zeggen nu he?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo prettig om over een moord op mij te praten.
Ik weet niet of Air en Miss ook te huur zijn of dat ze het alleen als hobby doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
Een serie? Wie kan je huren?
Volgens mij doen ze het sowieso als hobby.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of Air en Miss ook te huur zijn of dat ze het alleen als hobby doen.
Tenzij ze er goed voor betaald krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het sowieso als hobby.
Ik heb altijd al vermoed dat ze wel wat geheimen hebben voor ons. Tijd om Cyberstalkerman in te schakelen!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef DrMarten het volgende:
Stiekem zijn het Russische spionnen die wat mensen die hun tegenwerken uit de weg ruimen
ja ik ben James Bond aan het kijken
Moeten we al onderduiken?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Had ik al verteld dat we een Joegoslaaf kennen?
ik heb er een door et lint zien gaan en dat was geen fraai gezichtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Kon hij goed schieten?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een door et lint zien gaan en dat was geen fraai gezicht
zijquote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij
en nee maar ze wou wel mij en mijn vrienden neersteken
er waren 4 agenten voor nodig om haar op te pakkenquote:
Ik zal het eens overleggen met la famiglia.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een goed restaurant?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef MissMSX het volgende:
vet waar gaat het boek over dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
goedemorgen!
ik ga misschien helpen een echt boek te schrijven voor leerlingen
dan staat zo mijn naam er ook in
alleen ff denken of ik me niet te veel werk op mijn hals ga halen
gewoon een lesboekquote:
aah okee vet hoorquote:
hand voor je mondquote:
En zo blijkt wel weer dat voetbal meer kapot maak dan drank goed kan maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2285875/doden-ruzie-wk-voetbal.html
Die Duitser was pissig omdat Italië het zo slecht deed?
Drank alleen kan al veel kapot maken, drank en voetbal....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef Techno het volgende:
En zo blijkt wel weer dat voetbal meer kapot maak dan drank goed kan maken.
Bier en voetbal zijn een wereldcombo!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drank alleen kan al veel kapot maken, drank en voetbal....
vanavond weerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bier en voetbal zijn een wereldcombo!
Als Oranje dan ook nog wint is het helemaalquote:
Toen hadden we brute seksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Miss en Air waren wel een tijd afwezig gisteravond ja
Moorddadig goede seks ja!quote:
Een trio, in een restaurant!quote:
dat is gaafquote:
ach wel nee als je weet wat je doet is het echt leukquote:
Niet met mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef Giertje het volgende:
ach wel nee als je weet wat je doet is het echt leuk
Niet te stevig he.quote:
oew spank me babyquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet met mij.Ik ga slaan.
[..]
Niet te stevig he.
pff ik heb een hoge pijngrens wat dat betreftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als, dan moet je niet gaan huilen he.
Ja dat zeg je nu.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
pff ik heb een hoge pijngrens wat dat betreft
whahahah kom maar hier testen we het wel uitquote:
Dacht het niet, moet naar de keuken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
whahahah kom maar hier testen we het wel uit
aah de plek waar je thuis hoortquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht het niet, moet naar de keuken.
Ze of we?quote:
Jij niet dan?quote:
Je kan ze ook voor andere dingen gebruikenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Natuurlijk niet, dan verlies ik mijn recht om over die dingen te klagen.
Ohja, jij wilde er graag een rectaal bij iemand inbrengen als straf.quote:
Brede kant eerstquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja, jij wilde er graag een rectaal bij iemand inbrengen als straf.
Hier vuurwerk, toeters èn auto's.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
Hier hoor je weer het getoeter van de auto's. Bij die vuvuz raken ze tenminste nog eens buiten adem.
Nog maar eens dan!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja, jij wilde er graag een rectaal bij iemand inbrengen als straf.
quote:
quote:
Je bent juffrouw Mier?quote:
Neuh, er was in Utrecht toch nergens bier te krijgen door de drukte en doordat er buiten de cafe's niets mocht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Niemand een kater na gisteravond?
zo zat ik gisteren ook in licht beschonken toestand voor de bushalte waar geen bus meer wou komenquote:
toestantquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo zat ik gisteren ook in licht beschonken toestant voor de bushalte waar geen bus meer wou komen
Wel een lekker geluidje om te maken dat tuututututtttutuuut
Lekker zwemmen en dan daar op het gras of in een lekkere hangstoel zonnen drogen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen zwemmen
Alhoewel, ik kan ook vanavond gaan.... maar dat is niet handig met eten.
Het is een binnenbad, ze doen niet aan grasquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker zwemmen en dan daar op het gras of in een lekkere hangstoel zonnen drogen.
quote:
zuuperdquote:
ik drink nooit!!!quote:
Dit zwembad begint volgende week met groot onderhoud en gaat dus een maand dicht, dan moet ik wel naar het buitenbad tussen de kindersquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Geen gras, wat flauw.Hier is ook alleen maar een binnenbad. Dan ga ik liever een stuk verder naar een zwembad die binnen en buiten baden heeft.
ik kijk de wedstrijd wel van uit italiequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik drink nooit!!!
ik heb ook gewoon mn roes niet echt uitgeslapen geloof ik
ik werd steeds wakker met het idee dat de finale al begonnen was
We gaan in amsterdam kijken
misschien als er een huldiging komt ook beetje bootje varen
maar eerst maar eens winnen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, m'n computer slaat helemaal op hol omdat er een verdieping lager iemand op de mobiel gebeld wordt
Is dat schattig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
omg nu vind ik afellay nog schattiger
hij heeft ooit dit getweet:
Vet om met zo'n grote groep om te gaan en eens niet bang hoeven te zijn voor een samenscholingsverbod!
heerlijke stadquote:
Zaterdagochtend tot een paar uur geleden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
heerlijke stad
hoelang ben je er geweest?
Pff, later verhalen okquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
was het leuk?
wat heb je gedaan en shopt?
ben je bij monsoon geweest?
Prachtig weer, eerste dag was veel te warm, de rest viel mee, gewoon lekker zonnetje. Vanmorgen erg koud, maar toen kwamen we weer in het warme Nederland aanquote:
oooh oke dat word eerst een douche en een dutje danquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pff, later verhalen ok. Ik ben serieus nog geen 30 minuten thuis, en ik heb sinds gisteren 7:00 niet geslapen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh oke dat word eerst een douche en een dutje dan
maar datwinnen we niet!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
nederland duitsland zou wel de ultieme finale zijn
dat weet ik zo net nog nietquote:
we zien het wel na vanavond dacht ik zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Er zit wel wat extra drive in als het duitsland is gok ik
Maar Spanje is de makkelijkere tegenstander (niet makkelijk, maar makkelijker)
Ik hoopte steeds op Duitsland maar na gisteren zie ik toch ook liever Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Er zit wel wat extra drive in als het duitsland is gok ik
Maar Spanje is de makkelijkere tegenstander (niet makkelijk, maar makkelijker)
Klinkt tofquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoopte steeds op Duitsland maar na gisteren zie ik toch ook liever Spanje.
En zondag doen we een finale BBQGezellige mensen, BBQ, bier en een WK-finale waar Nederland in staat.
Risico van het drinken en voetbal kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik baal nu al dat ik volgende week geen vakantie meer heb, dat betekent waarschijnlijk dat ik maandagochtend met een ontzettend brak hoofd op werk zit
Woningruil klinkt best als een goed ideequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ruilen?Of toeristje spelen in Valkenburg.
Wrijf het er maar inquote:
Goed om te horenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik ben er al.![]()
Ben zo happy, niet normaal. Even van genieten.
Zou niet weten hoe dat te doen met de dieren.quote:
Nee, soms heb je gewoon opeens een heel gelukkig gevoel.quote:
Goed punt...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat te doen met de dieren.
[..]
Nee, soms heb je gewoon opeens een heel gelukkig gevoel.![]()
Voelt wel naar meer..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Nou mn opa ligt nu ook in het ziekenhuis
maar een ander ziekenhuis als oma?
vet onhandig
kakziekenhuizen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
geen idee
ik kreeg een smsje maar mn vader is nu niet bereikbaar dus ik weet het eigenlijk niet
Google is niet je vriend?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
ik moet uitzoeken of neopreen waterdicht is of niet, maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden
Kan je dat zo zien?quote:
Bo is nu 2. Heb haar net weer naar binnen gedaan, madam moest zo nodig heel snel naar het hek rennen. Kan ze zo onderdoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:58 schreef Murmeli het volgende:
owh bengel wat een leuke kat heb jehoe oud is ze nu?
zo schattig, dat nieuwschierige koppie
en bije bengel![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bo is nu 2. Heb haar net weer naar binnen gedaan, madam moest zo nodig heel snel naar het hek rennen. Kan ze zo onderdoor.Mijn plantenspuit was sneller.
Misschien bij sport neer zetten, duikers hebben toch van die pakken, misschien weten die dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef CherryLips het volgende:
google geeft geen eenduidig antwoord nee
Nee, mijn hond is 3, die ligt nu in shirtje buiten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]lief! ik dacht ff dat je een kitten had maar dat was inderdaad je hondje die jong was
![]()
hmmmz ontsnappende kattendie van mij ook, die heb ik ook opgesloten vandaag!
Als je het onder water houdt dan wordt het toch zeiknat, maar het kan best spatwater tegenhouden, zoals regen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt waterafstotend te zijn, niet waterdicht. Nu nog kijken wat het verschil ook alweer was
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je het onder water houdt dan wordt het toch zeiknat, maar het kan best spatwater tegenhouden, zoals regen.
Volgens mij werkt het dan meer isolerend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?
volgens mij is het niet waterdicht maar het houd je op lichaamstemperatuurquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
ik moet uitzoeken of neopreen waterdicht is of niet, maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden
Zoals een willekeurige jas al waterafstotend is, zijn regenjassen waterdichtquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt waterafstotend te zijn, niet waterdicht. Nu nog kijken wat het verschil ook alweer was
Zolang je niet te diep gaat niet, voor extreem diepere duiken gebruiken ze ander materiaalquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?
Als ie het maar doet toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, op zoek naar een nieuwe monitor maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit dus. Dat zie je ook op het strand altijd, die duikpakken zijn dan duidelijk nat ipv waterdicht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij is het niet waterdicht maar het houd je op lichaamstemperatuur
En heeel groot!quote:
Ik heb natuurlijk wel wat noten op mijn zangquote:
Bedankt voor de technische specsquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zoals een willekeurige jas al waterafstotend is, zijn regenjassen waterdicht![]()
Iets technischer, Volgens DIN 61539 mag een stof waterdicht genoemd worden als het de druk in een waterkolom van 1300mm weerstaat. Maar bij zitten of knielen, ontstaat een druk die aanmerkelijk hoger is.
De verhouding van de druk die het water op de stof aankan bepaald waterdicht of waterafstotend is.
Vuige homo!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel wat noten op mijn zang![]()
Meer tips, minder gescheldquote:
iPhone 4G?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef CherryLips het volgende:
ik heb weer een gave telefoon op het oog
Mja, met LED bedoel je Edge lit schermen hoop ik?quote:
Die ligt een honderdje of 5 boven het budgetquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, met LED bedoel je Edge lit schermen hoop ik?. Anders gaat het niet werken voor < 300 denk ik.
Wat een lelijk designquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dit niets voor je Grrrrrrrrrrrr:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=393449
Ah, fuck. Dan is het niet dezelfde monitor als dat ik heb. Ik heb 1tje met HDMI (en dezelfde specs min of meer; 24" etc) gekocht voor toendertijd 330 euro. Aanbieding van Dellquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik houd hem in gedachten. Maar eigenlijk is ie te duur (ik wil niet metéén al over mijn budget heen gaan zitten) en geen HDMI.
Appeltje vind ik vaak niet eens zo mooi, veel van dat wit glimmende spul.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor 700 euro meer heb je een mooi design en dezelfde monitor (intern) van Apple.
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look. Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Appeltje vind ik vaak niet eens zo mooi, veel van dat wit glimmende spul.![]()
Miste meer de hdmi aansluiting, iets wat je toch op veel videokaarten tegenkomt. Ik ga er gemakshalve van uit dat een scherm meerder computers mee moet gaan. Dus zoveel mogelijk uitgerust op de toekomst.
Gelukkig wel. Het was natuurlijk van den zotte dat je 200 euro extra betaalde voor zwart.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look.
Helaas loopt de Time Capsule nog achter op deze trendquote:Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.
Ik weet het, maar ik ben HDMI fanquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Je weet trouwens dat je HDMI naar DVI kan converteren met een simpel verloopje? Signalen zijn namelijk identiek.
Je wordt oud!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef Tegan het volgende:
Bah, ik ben echt een mietje geworden. Gisteren 7:00 opgestaan, en hele dag redelijk rustig aangedaan met een museum en een monument bezocht, verder alleen in het park gezeten, 's avonds tot 23:00 voetbal gekeken in een kroeg en toen naar het vliegveld, waren er rond 1:00 en dan tot 4:00 daar half geslapen, en toen ingecheckt enzo. Rond 9:00 in Nederland en dan nog naar huis reizen. Maar ik was echt misselijk een beetje net. Terwijl ik dit ook eerder heb gedaan en nergens last van had na wat slapen. En natuurlijk kan ik het nu niet weigeren als een collega vraagt of ik niet misschien voor haar wil werken morgen.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over twee jaar moet je aan de HDBaseT
Ik heb het niet zo op verloopjes sluit liever apparatuur rechtstreeks aan. Minder storing gevoelig en ten alle tijde een zuiverder signaal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look. Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.
Maar waarom 100 euro meer voor een HDMI aansluiting terwijl DVI identiek is, op de connector na? Dan liever een verloopje van 5 euro.
Het is een digitaal signaal. Als er al ruis op zit dan wordt dat toch weer teniet gedaan door zowel de foutcorrectie (bij zeer verstoorde signalen) of gewoon de elektronica zelf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op verloopjes sluit liever apparatuur rechtstreeks aan. Minder storing gevoelig en ten alle tijde een zuiverder signaal.
Mja, qua schermen doen ze er nog wel eens raar mee. Zo kun je soms de meest goedkope schermen krijgen met een VGA aansluting en een HDMIquote:Prijsverschil is ook niet zo hoog ongeveer 3tientjes, dat bedrag op een scherm die 5/8jaar mee gaat. Dan stelt het niet zoveel meer voor.
En als je gewoon een HDMI-DVI-kabel koopt is er niet eens sprake van verloopstukjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een digitaal signaal. Als er al ruis op zit dan wordt dat toch weer teniet gedaan door zowel de foutcorrectie (bij zeer verstoorde signalen) of gewoon de elektronica zelf.
Samsung al gechecked? Kwalitatief goede schermen voor scherpe prijzenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als je gewoon een HDMI-DVI-kabel koopt is er niet eens sprake van verloopstukjes
Desalniettemin: het kreng moet en zal een HDMI aansluiting hebben!
Wat dat nog steeds is met dat VGA ontgaat mij ook compleetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
24", Edge Lit LED, 2x HDMI, 50 euro onder je prijs: http://tweakers.net/price(...)ncmaster-bx2450.html
Maar ze falen wel met een VGA, geen DVI en 2x HDMI connectie![]()
Of bv Iiyama die waren in het crt tijdperk beste goede scherm makers.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Samsung al gechecked? Kwalitatief goede schermen voor scherpe prijzen.
Nou ja, ik heb nog steeds een VGA connector, maar ook een DVI en HDMI. Geef mij de keus. Ik heb soms ook wat oudere hardware zonder DVI moeten aansluiten. En die 50 cent voor die extra connector zal ze de kop niet kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat nog steeds is met dat VGA ontgaat mij ook compleet
Klopt. Ze zijn nog steeds erg goed. Maar Iiyama's zijn meestal wel erg prijzigquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
Of bv Iiyama die waren in het crt tijdperk beste goede scherm makers.
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ja hoor, ik zit al weer naar een 27" model te kijken"370 eu is best betaalbaar voor zo'n mooi scherm"
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"
Een reden waarom ik voorlopig nog ff niks upgradequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ja hoor, ik zit al weer naar een 27" model te kijken"370 eu is best betaalbaar voor zo'n mooi scherm"
Jou aankopen doen het ook altijd zo goedquote:
Als ik dan toch geld uitgeef dan koop ik een compleet LED scherm. Alleen aan de edge LED hebben lijkt mij ook niks. Op eens weer een dikkere bobbel in het midden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
Voor 200 euro meer heb ik een Samsung 32" TV gekocht met Edge LED en maar 3 cm dik.
De week daarna was het zelfde model overal in de aanbieding voor maar 500 euro.
Dat dacht ik ook. Tot ik de prijzen van Full LED TVs zag op dit formaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik dan toch geld uitgeef dan koop ik een compleet LED scherm. Alleen aan de edge LED hebben lijkt mij ook niks. Op eens weer een dikkere bobbel in het midden.
De gedachte alleen al om een TV als monitor te gebruiken waar ik minstens de helft van mijn vrije tijd achter doorbrengquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"
nou ja als oma dood gaat eet ie zich dus waarschijnlijk doodquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef Tegan het volgende:
Stoute opa. Maar wel fijn dat het nu allemaal duidelijk is, en niets ernstigs met opa
.
Het verklaart een hoop iigquote:
we houden idd allemaal van veel te veel slecht etenquote:
Verse sinaasappelsap met bevroren frambozenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik las trouwens iets over een sapje CL?
gebruik je de machine veel? en wat maak je dan?
en dan een scheutje passoa bij doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap met bevroren frambozenDie frambozen moesten dan wel weer in de blender.
Geen drank plz vandaag....quote:
gisteren teveel gehad?quote:
het zijn net voetballers, krijgen ze een tikje, liggen ze meteen op de grond.quote:
In mijn euforie vergat ik mezelf te matigen idd.quote:
Dat doen ze pas een jaartje of 10 op die manier. Je dient hem nog te activeren.. Welkom in 2010quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
wtf? Ik ontvang gewoon een nieuwe pinpas met de reguliere post en je kon al voelen dat het om een pasje ging door de envelop heen.
Mijn vorige pasjes kreeg ik per legitimatiezending en dat zal een paar jaar geleden zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat doen ze pas een jaartje of 10 op die manier. Je dient hem nog te activeren.. Welkom in 2010
whehehe had ik ook wel hoor mooi feestje gehad gisterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn euforie vergat ik mezelf te matigen idd.![]()
AlweerNa dit WK zou ik eigenlijk een maand lang geheelonthouder moeten worden
![]()
Normaal gesproken vervalt je huidige pas geleidelijk en/of direct bij gebruik van de nieuwe pas.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik ook en je hoeft hem idd niet te activeren
heb hem trouwens ergens op een stapel gelegd en niet gebruikt
wat moet ik ookkmet dat ding? ik heb er toch nog een? ik had er toch niet om gevraagd?
Wel doen want anders sta je straks met je oude pas en is die niet meer geldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik ook en je hoeft hem idd niet te activeren
heb hem trouwens ergens op een stapel gelegd en niet gebruikt
wat moet ik ookkmet dat ding? ik heb er toch nog een? ik had er toch niet om gevraagd?
Er zit een stukje verbeterde veiligheid in wat langzaam gefaseerd word. Voor de rest een standaard wisseling met oog op slijtage e.d.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb hem al maaaanden liggen
en nog niks gemerkt
en anders heb ik altijd nog de pas van de gezamelijke rekening als ik echt in de knoei kom
je mag haar niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
gatverdamme trouwens
ik kan de onderbuurvrouw gewoon hier domme baby geluiden horen maken
ik hoop dat ze haar huis snel kan verkopen! dat gun ik haar enorm!
Rhu gunt het die arme vrouw gewoon dat ze haar flat snel verkocht heeft!quote:
als dat mens naast mij dat ook es zou doen zou fijn zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu gunt het die arme vrouw gewoon dat ze haar flat snel verkocht heeft!
ben je eerlijk is het nog niet goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou niet van babys en de geluiden daarbij
koetiekoetsiekroel en gejank en zo
bah
ze vroeg me laatst of ik hem hoorde
dus ik ja
keek ze me ook echt zo aan van ik ga zometeen je luchtpijp er gewoon uit rukken!!
nou ja kan ik er wat aan doen dat ie jankt... ik gaf alleen antwoord op haar vraag
Wat is er nu leuk aan baby's?quote:
Slaap is heiligquote:
dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap is heiligWie aan mijn slaap komt heeft een probleem
Ze ruiken lekker, heerlijk zacht huidje, meestal heel lief.quote:
Weegt dat ook op tegen alle slapenloze nachten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze ruiken lekker, heerlijk zacht huidje, meestal heel lief.Knuffelen, kroelen, eten geven en in slaap wiegen. Baby's.
Welke slapeloze nachtenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weegt dat ook op tegen alle slapenloze nachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |