Zoals een willekeurige jas al waterafstotend is, zijn regenjassen waterdichtquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt waterafstotend te zijn, niet waterdicht. Nu nog kijken wat het verschil ook alweer was
Zolang je niet te diep gaat niet, voor extreem diepere duiken gebruiken ze ander materiaalquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?
Als ie het maar doet toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, op zoek naar een nieuwe monitor maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?
Dit dus. Dat zie je ook op het strand altijd, die duikpakken zijn dan duidelijk nat ipv waterdicht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij is het niet waterdicht maar het houd je op lichaamstemperatuur
En heeel groot!quote:
Ik heb natuurlijk wel wat noten op mijn zangquote:
Bedankt voor de technische specsquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zoals een willekeurige jas al waterafstotend is, zijn regenjassen waterdicht![]()
Iets technischer, Volgens DIN 61539 mag een stof waterdicht genoemd worden als het de druk in een waterkolom van 1300mm weerstaat. Maar bij zitten of knielen, ontstaat een druk die aanmerkelijk hoger is.
De verhouding van de druk die het water op de stof aankan bepaald waterdicht of waterafstotend is.
Vuige homo!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel wat noten op mijn zang![]()
Meer tips, minder gescheldquote:
iPhone 4G?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef CherryLips het volgende:
ik heb weer een gave telefoon op het oog
Mja, met LED bedoel je Edge lit schermen hoop ik?quote:
Die ligt een honderdje of 5 boven het budgetquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, met LED bedoel je Edge lit schermen hoop ik?. Anders gaat het niet werken voor < 300 denk ik.
Wat een lelijk designquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dit niets voor je Grrrrrrrrrrrr:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=393449
Ah, fuck. Dan is het niet dezelfde monitor als dat ik heb. Ik heb 1tje met HDMI (en dezelfde specs min of meer; 24" etc) gekocht voor toendertijd 330 euro. Aanbieding van Dellquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik houd hem in gedachten. Maar eigenlijk is ie te duur (ik wil niet metéén al over mijn budget heen gaan zitten) en geen HDMI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |