Die ontbraken bij hem ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is beter dan een vakidioot zonder leidinggevende skills. Stukken zelfs.
Precies, vakkennis is niet noodzakelijk om te leidinggeven. Vakinteresse is een vereiste om te kunnen leidinggeven.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Litpho het volgende:
Ik heb zo iemand gehad als leidinggevende, die was weggepromoveerd naar ons omdat hij daar het minste schade kon doenquote:
Een operationeel manager moet natuurlijk wel eens en ander weten. Een tactisch manager al wat minder en een strategisch manager nog minderquote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beslissingen kunnen nemen naar aanleiding van de grote lijnen die je aangedragen worden door je ondergeschikten ook. Laat hun de fijne details en zeker de uitvoering maar regelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, vakkennis is niet noodzakelijk om te leidinggeven. Vakinteresse is een vereiste om te kunnen leidinggeven.
Ik werk bij een Frans bedrijf, bij ons heeft de receptioniste nog net de tittel manager erachter staan. Maar in de grote bouwen is het vaak één en de zelfde persoon. Bouw heeft een andere soort hiërarchie dan de meeste kantoren etc hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat niet (alleen) om ego. Het gaat om o.a. het tweede stuk wat je noemt. Managers behoren andere kwaliteiten te bezitten dan een uitvoerende
Duh, maar je gaat een operationeel manager normaliter niet van buitenaf binnenhalen. Daar is een opgewaardeerde technicus nu net weer prima voorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een operationeel manager moet natuurlijk wel eens en ander weten. Een tactisch manager al wat minder en een strategisch manager nog minder
Hij was daar gekomen om een aantal projecten te overzien. Alleen uiteindelijk heeft hij daarin gefaald en is ergens anders neergezet. Hij was opzich best goed in sales. Maar in leiding geven totaal niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb zo iemand gehad als leidinggevende, die was weggepromoveerd naar ons omdat hij daar het minste schade kon doen.
Ah, Frankrijk, waar de bazen nog baas zijn en de arbeiders nog staken!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik werk bij een Frans bedrijf, bij ons heeft de receptioniste nog net de tittel manager erachter staan. Maar in de grote bouwen is het vaak één en de zelfde persoon. Bouw heeft een andere soort hiërarchie dan de meeste kantoren etc hebben.
Een leidinggevende die één-op-één al de adviezen van zijn ondergeschikten overneemt is net zo min een goede leidinggevende.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Litpho het volgende:
Beslissingen kunnen nemen naar aanleiding van de grote lijnen die je aangedragen worden door je ondergeschikten ook. Laat hun de fijne details en zeker de uitvoering maar regelen.
Hadden we "kan niet delegeren" al gehad?.
Dat is niet wat ik zei. Alhoewel dat een betere leidinggevende is over het algemeen dan het ego op pootjes wat overal zijn eigen stempel op moet drukken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leidinggevende die één-op-één al de adviezen van zijn ondergeschikten overneemt is net zo min een goede leidinggevende.
dat doet niets af aan de kwaliteiten die voor bepaalde functies noodzakelijk zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik werk bij een Frans bedrijf, bij ons heeft de receptioniste nog net de tittel manager erachter staan. Maar in de grote bouwen is het vaak één en de zelfde persoon. Bouw heeft een andere soort hiërarchie dan de meeste kantoren etc hebben.
Ik bedoelde alleen maar dat ik de frustratie wel kan begrijpen over een manager die van de inhoud niets afweet. Maar ook dat het afhangt over wel niveau manager je het hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh, maar je gaat een operationeel manager normaliter niet van buitenaf binnenhalen. Daar is een opgewaardeerde technicus nu net weer prima voor.
Back in the Eighties...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)niet-downloaden.html
Wat een gek.
laat ik daar maar niet over beginnen vanavond. beetje chaotisch bij dit bedrijf wat voor welke functie nodig is. Iets wat wel meer gebeurt bij grote bedrijven teveel functies gecreëerd dat de overzicht een beetje kwijt is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat doet niets af aan de kwaliteiten die voor bepaalde functies noodzakelijk zijn.
Zo te lezen is hij daar nooit uit gekomen.quote:
quote:'Internet zal verdwijnen'
“Ik snap niet waarom ik mijn muziek aan iTunes of wie dan ook zou moeten geven. Ze willen me niet van te voren betalen en worden boos als ze het niet kunnen krijgen”, aldus Prince in het interview met de krant
“Het tijdperk van internet is voorbij. Het is net als MTV: ooit was het hip, maar plotseling werd het ouderwets”, gaat de zanger verder. Bovendien vindt Prince dat internet slecht voor je is. “Computer en digitale gadgets stoppen je hoofd vol met cijfers; dat kan nooit goed voor je zijn.”
Omdat hij tegen iTunes ageert?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
Wat een gek.
“Computer en digitale gadgets stoppen je hoofd vol met cijfers; dat kan nooit goed voor je zijn.”quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
Wat een gek.
Ik heb ik niet over functieomschrijvingen. Maar gewoon puur over wat er nodig is om een bedrijf goed te laten draaien. Bij welke 'functie' je dat onderbrengt is niet relevantquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
laat ik daar maar niet over beginnen vanavond. beetje chaotisch bij dit bedrijf wat voor welke functie nodig is. Iets wat wel meer gebeurt bij grote bedrijven teveel functies gecreëerd dat de overzicht een beetje kwijt is.
Iemand heeft zijn lengte opgeschreven in cijfers en nu is het allemaal een complot.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
“Computer en digitale gadgets stoppen je hoofd vol met cijfers; dat kan nooit goed voor je zijn.”
Nee, want met cijfers kom je nergens in de wereld?
Uiteindelijk dat er maar één ding echt van belang is en dat is communicatie. Ik zie een werkrelatie net als een liefdesrelatie zodra er niet goed gecommuniceerd word dan krijg je al snel narigheid.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ik niet over functieomschrijvingen. Maar gewoon puur over wat er nodig is om een bedrijf goed te laten draaien. Bij welke 'functie' je dat onderbrengt is niet relevant
Uit het stukje lijkt hij eerder tegen digitale verkoopkanalen met iTunes als primaire voorbeeld. Dat mensen daar direkt een Apple-bash van willen maken, tja...quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Uiteindelijk dat er maar één ding echt van belang is en dat is communicatie. Ik zie een werkrelatie net als een liefdesrelatie zodra er niet goed gecommuniceerd word dan krijg je al snel narigheid.
Met al die enge berichten stop ik ook maar met internet... voor vanavond, slaaplekker mensen
Direktquote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit het stukje lijkt hij eerder tegen digitale verkoopkanalen met iTunes als primaire voorbeeld. Dat mensen daar direkt een Apple-bash van willen maken, tja...
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Giertje het volgende:
lijken in het water?
You are one of them now?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef Litpho het volgende:
Uit het stukje lijkt hij eerder tegen digitale verkoopkanalen met iTunes als primaire voorbeeld. Dat mensen daar direkt een Apple-bash van willen maken, tja...
vet waarquote:
Hij moet wel. Enig idee wat plateauzolen wel niet kosten?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You are one of them now?
Het mooie aan Prince vind ik dat 'ie alle partijen die geld aan zijn muziek verdienen in de loop van tijd gewoon heeft uitgeschakeld. Al zijn muziek maakt en distribueert hij in eigen beheer en op zijn eigen manier. Wat dat betreft is dit oud nieuws.
Hier in Den Haag regelmatigquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij moet wel. Enig idee wat plateauzolen wel niet kosten?
sorry gevoelig snaartje?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag regelmatig
Thanks for bringing that up...
Iig in elke stad met grachten.quote:
wij hebben hier wel een kanaal zover ik weet zonder lijkenquote:
Nou, er loopt hier wel een soort van seriemoordenaarachtig iemand rond. De laatste jaren al wat lijken in de sloot gevonden. Brrrrr.... eng ideequote:
mja dan komt het wel heel dichtbij ineensquote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, er loopt hier wel een soort van seriemoordenaarachtig iemand rond. De laatste jaren al wat lijken in de sloot gevonden. Brrrrr.... eng idee
Waarom wil jij eigenlijk iedereen naar Den Haag lokken? Heb je er iets mee te maken soms? Nou?!?!?!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, er loopt hier wel een soort van seriemoordenaarachtig iemand rond. De laatste jaren al wat lijken in de sloot gevonden. Brrrrr.... eng idee
Ja, zeker, omdat het hier echt een paar honderd meter vandaan gebeurd is o.a.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dan komt het wel heel dichtbij ineens
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk iedereen naar Den Haag lokken? Heb je er iets mee te maken soms? Nou?!?!?!
Je gaat me niet vertellen dat je uit dat stukje niet op kan maken dat hij het op alle digitale verkoopkanalen (en publicatiemogelijkheden als YouTube) heeft voorzien.quote:
dat lijkt me een klus voor de cock met c-o-c-kquote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeker, omdat het hier echt een paar honderd meter vandaan gebeurt is o.a.
En nog niemand opgepakt voor elk van die moorden
Dat ga ik je inderdaad niet vertellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef Litpho het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je uit dat stukje niet op kan maken dat hij het op alle digitale verkoopkanalen (en publicatiemogelijkheden als YouTube) heeft voorzien.
CSI: The Haguequote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Dexter gaat op vakantie in Den Haag?
Denk je dat er tussen het Evy luisteren ook nog een audiocursus lezen op je non-Apple mp3-speler past?quote:
Touché.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Litpho het volgende:
Denk je dat er tussen het Evy luisteren ook nog een audiocursus lezen op je non-Apple mp3-speler past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |