Jij niet dan?quote:
Je kan ze ook voor andere dingen gebruikenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Natuurlijk niet, dan verlies ik mijn recht om over die dingen te klagen.
Ohja, jij wilde er graag een rectaal bij iemand inbrengen als straf.quote:
Brede kant eerstquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja, jij wilde er graag een rectaal bij iemand inbrengen als straf.
Hier vuurwerk, toeters èn auto's.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
Hier hoor je weer het getoeter van de auto's. Bij die vuvuz raken ze tenminste nog eens buiten adem.
Nog maar eens dan!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja, jij wilde er graag een rectaal bij iemand inbrengen als straf.
quote:
quote:
Je bent juffrouw Mier?quote:
Neuh, er was in Utrecht toch nergens bier te krijgen door de drukte en doordat er buiten de cafe's niets mocht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Niemand een kater na gisteravond?
zo zat ik gisteren ook in licht beschonken toestand voor de bushalte waar geen bus meer wou komenquote:
toestantquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo zat ik gisteren ook in licht beschonken toestant voor de bushalte waar geen bus meer wou komen
Wel een lekker geluidje om te maken dat tuututututtttutuuut
Lekker zwemmen en dan daar op het gras of in een lekkere hangstoel zonnen drogen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen zwemmen
Alhoewel, ik kan ook vanavond gaan.... maar dat is niet handig met eten.
Het is een binnenbad, ze doen niet aan grasquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker zwemmen en dan daar op het gras of in een lekkere hangstoel zonnen drogen.
quote:
zuuperdquote:
ik drink nooit!!!quote:
Dit zwembad begint volgende week met groot onderhoud en gaat dus een maand dicht, dan moet ik wel naar het buitenbad tussen de kindersquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Geen gras, wat flauw.Hier is ook alleen maar een binnenbad. Dan ga ik liever een stuk verder naar een zwembad die binnen en buiten baden heeft.
ik kijk de wedstrijd wel van uit italiequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik drink nooit!!!
ik heb ook gewoon mn roes niet echt uitgeslapen geloof ik
ik werd steeds wakker met het idee dat de finale al begonnen was
We gaan in amsterdam kijken
misschien als er een huldiging komt ook beetje bootje varen
maar eerst maar eens winnen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, m'n computer slaat helemaal op hol omdat er een verdieping lager iemand op de mobiel gebeld wordt
Is dat schattig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
omg nu vind ik afellay nog schattiger
hij heeft ooit dit getweet:
Vet om met zo'n grote groep om te gaan en eens niet bang hoeven te zijn voor een samenscholingsverbod!
heerlijke stadquote:
Zaterdagochtend tot een paar uur geleden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
heerlijke stad
hoelang ben je er geweest?
Pff, later verhalen okquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
was het leuk?
wat heb je gedaan en shopt?
ben je bij monsoon geweest?
Prachtig weer, eerste dag was veel te warm, de rest viel mee, gewoon lekker zonnetje. Vanmorgen erg koud, maar toen kwamen we weer in het warme Nederland aanquote:
oooh oke dat word eerst een douche en een dutje danquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pff, later verhalen ok. Ik ben serieus nog geen 30 minuten thuis, en ik heb sinds gisteren 7:00 niet geslapen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh oke dat word eerst een douche en een dutje dan
maar datwinnen we niet!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
nederland duitsland zou wel de ultieme finale zijn
dat weet ik zo net nog nietquote:
we zien het wel na vanavond dacht ik zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Er zit wel wat extra drive in als het duitsland is gok ik
Maar Spanje is de makkelijkere tegenstander (niet makkelijk, maar makkelijker)
Ik hoopte steeds op Duitsland maar na gisteren zie ik toch ook liever Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Er zit wel wat extra drive in als het duitsland is gok ik
Maar Spanje is de makkelijkere tegenstander (niet makkelijk, maar makkelijker)
Klinkt tofquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoopte steeds op Duitsland maar na gisteren zie ik toch ook liever Spanje.
En zondag doen we een finale BBQGezellige mensen, BBQ, bier en een WK-finale waar Nederland in staat.
Risico van het drinken en voetbal kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik baal nu al dat ik volgende week geen vakantie meer heb, dat betekent waarschijnlijk dat ik maandagochtend met een ontzettend brak hoofd op werk zit
Woningruil klinkt best als een goed ideequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ruilen?Of toeristje spelen in Valkenburg.
Wrijf het er maar inquote:
Goed om te horenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik ben er al.![]()
Ben zo happy, niet normaal. Even van genieten.
Zou niet weten hoe dat te doen met de dieren.quote:
Nee, soms heb je gewoon opeens een heel gelukkig gevoel.quote:
Goed punt...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat te doen met de dieren.
[..]
Nee, soms heb je gewoon opeens een heel gelukkig gevoel.![]()
Voelt wel naar meer..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Nou mn opa ligt nu ook in het ziekenhuis
maar een ander ziekenhuis als oma?
vet onhandig
kakziekenhuizen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
geen idee
ik kreeg een smsje maar mn vader is nu niet bereikbaar dus ik weet het eigenlijk niet
Google is niet je vriend?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
ik moet uitzoeken of neopreen waterdicht is of niet, maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden
Kan je dat zo zien?quote:
Bo is nu 2. Heb haar net weer naar binnen gedaan, madam moest zo nodig heel snel naar het hek rennen. Kan ze zo onderdoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:58 schreef Murmeli het volgende:
owh bengel wat een leuke kat heb jehoe oud is ze nu?
zo schattig, dat nieuwschierige koppie
en bije bengel![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bo is nu 2. Heb haar net weer naar binnen gedaan, madam moest zo nodig heel snel naar het hek rennen. Kan ze zo onderdoor.Mijn plantenspuit was sneller.
Misschien bij sport neer zetten, duikers hebben toch van die pakken, misschien weten die dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef CherryLips het volgende:
google geeft geen eenduidig antwoord nee
Nee, mijn hond is 3, die ligt nu in shirtje buiten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]lief! ik dacht ff dat je een kitten had maar dat was inderdaad je hondje die jong was
![]()
hmmmz ontsnappende kattendie van mij ook, die heb ik ook opgesloten vandaag!
Als je het onder water houdt dan wordt het toch zeiknat, maar het kan best spatwater tegenhouden, zoals regen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt waterafstotend te zijn, niet waterdicht. Nu nog kijken wat het verschil ook alweer was
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je het onder water houdt dan wordt het toch zeiknat, maar het kan best spatwater tegenhouden, zoals regen.
Volgens mij werkt het dan meer isolerend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?
volgens mij is het niet waterdicht maar het houd je op lichaamstemperatuurquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
ik moet uitzoeken of neopreen waterdicht is of niet, maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |