Ja zo hup , t-hemd omhoog en whoppa !quote:
Gewoon als ze GTST zit te kijken. *spriets*quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daarna snel doen alsof je slaapt?
Ja alleen duwt ze dan waarschijnlijk die gezapige en natte flamoes wel in je face.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daarna snel doen alsof je slaapt?
Ik hou d'r van J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja alleen duwt ze dan waarschijnlijk die gezapige en natte flamoes wel in je face.
Zo zo een klamme dot zo recht in je gezicht terwijl je doet alsof je slaapt, of wor je wakker van de lucht ?quote:
Sportzomer is een chagrijnig kloteprogramma.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk Studiosportzomer. Of ben je gewoon meer een campingzendertype?
Ik ben niet boos; ik wist gewoon niet welke PI ik uit moest kiezen en klikte random. Hoi Swets, alles goed?quote:
Later J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Joene het volgende:
In elk geval wat er ook gekeken gaat worden , ik bent ff pleituhBis Morgen.
Dan heb je het klaarblijkelijk niet vaak meer gezien de laatste dagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sportzomer is een chagrijnig kloteprogramma.
Kan. Ik vind VI gewoon grappig. Voetbal is niet iets waar je TE serieus over moet doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je het klaarblijkelijk niet vaak meer gezien de laatste dagen
Ja ik ben alleen niet geil.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet boos; ik wist gewoon niet welke PI ik uit moest kiezen en klikte random. Hoi Swets, alles goed?.
Dat sowieso.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Sportzomer en VI Oranje allebei kutprogramma's trouwens.
KOM.quote:
En man die niet geil is?! Kortsluiting in mijn hoofd.quote:
Ik wist dat je me begreep.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
KOM..
Om mijn affectie voor jou uit te drukken, post ik hier een plaatje van een meneer met een banaan in zijn oor.
[ afbeelding ]
Liefs.
Ja, blijkbaar heb je soms van die dagen als je boven de 35 ben. Lullige is ook dat je pas na een paar keer begrijpt wat er mist aan je dag.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
En man die niet geil is?! Kortsluiting in mijn hoofd.
Volgens mij kun je het niet zo stellen. Er zijn genoeg mannen van boven de 35 die nog op springen staan, net als toen ze nog 21 waren. Zoals remlof.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar heb je soms van die dagen als je boven de 35 ben. Lullige is ook dat je pas na een paar keer begrijpt wat er mist aan je dag.
Maar is dat ook ALLE dagen zo. Dat is de vraag!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het niet zo stellen. Er zijn genoeg mannen van boven de 35 die nog op springen staan, net als toen ze nog 21 waren. Zoals remlof..
Hoi!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Aanstaande maandag niet. Als alles goed gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar is dat ook ALLE dagen zo. Dat is de vraag!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande maandag niet. Als alles goed gaat
De dag van de halve finale idd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:37 schreef Joene het volgende:
Vandaag is de dag Jover dat gesprek dus wat ik je laatst pmde
Thanx Dood/Gladiolen verhaalquote:
ik weet het J , ik heb behoorlijk last van de 4:53 per kmquote:
ik geloof dat ik er vanochtend een complete tube opgesmeerd heb J. ik kon gvd mn nest niet eens uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:24 schreef KingOfMars het volgende:
Pas nog twee tubes gehaald J. Tof spul.
Whehe. Ik ga morgenavond weer voor de 6k.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik geloof dat ik er vanochtend een complete tube opgesmeerd heb J. ik kon gvd mn nest niet eens uit
ik wil morgen weer 12 of meer lopen Jquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga morgenavond weer voor de 6k.
Serieuze shit J. Ik wil de 6km even goed doorhebben, dat ik 'm zonder al teveel problemen kan lopen, en dan gaan opbouwen naar de 10km. Ik kan m'n rondje zonder al teveel problemen uitbreiden naar de 10km gelukkig.quote:
ik wil volgende maand de 16km lopen J. een paar keerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Serieuze shit J. Ik wil de 6km even goed doorhebben, dat ik 'm zonder al teveel problemen kan lopen, en dan gaan opbouwen naar de 10km. Ik kan m'n rondje zonder al teveel problemen uitbreiden naar de 10km gelukkig.
Eerst Goed en lekker de 16 lopen, dam tot dam 1 uur en kwartier is het doelquote:
Nou ik heb gemerkt dat ik vrij makkelijk opbouwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt er wel de vaart in qua planning!. Ik ben al blij als ik in oktober de 6km fatsoenlijk kan lopen (dus met een tijd ergens rond het half uur).
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:08 schreef Tally het volgende:
Leuk zo'n BBQ geeft alleen altijd zo'n zooi
Goedemorgen!
Andere kant! Maar wel zelfde jaquote:
lekker gefietst ?quote:
Ik moet eerst nog zien thuis te komen vanavondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef NJ het volgende:
Zitten we allemaal al klaar in onze oranje shirtjes?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef NJ het volgende:
Zitten we allemaal al klaar in onze oranje shirtjes?
Garpje swets garpjequote:
Klopte. Nu wel dus?quote:
Misschien kun je me helpen met een dilemma.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:21 schreef Tally het volgende:
Sjowie!
Ik zou het doen. Onder het mom van: We hebben nu al iets te vieren!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien kun je me helpen met een dilemma..
Ik wil iets halen bij de bakker, maar eigenlijk ook weer niet. Wat zou jij doen?.
Gelijk ook maar oranjetompoucen meenemen dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Onder het mom van: We hebben nu al iets te vieren!
Redelijk Redelijkquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelijk ook maar oranjetompoucen meenemen dan.
Mooiquote:
w00t! Goed bezig man!! Zoek je nog personeel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:24 schreef Joene het volgende:
Pittig gesprek vanochtend hier op de zaak , maar jullie mogen me feliciteren per 1 sept 2010 : Hoofd Automatisering voor Groentefabriek holding
Een werkplekbeheerder J.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
w00t! Goed bezig man!! Zoek je nog personeel?
1,5 netto denk ik.quote:
Beetje jammer idd en die maquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed gedaan, J, gefeliciteerd.
Alleen jammer dat je straks onder de paarse graaibelasting van 90% gaat vallen met dat nieuwe topsalaris van je.
Precies, en bankjes met Dutch Only'squote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, je moet maar zo denken, daar kunnen weer mooi activiteiten als gescheiden zwemmen voor moslima's van bekostigd worden.!
Over Salaris danwel arbeidsvoorwaarden hebben we vandaag nog niet gesproken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Krijg je ook een dikke leasewaggel?
Nooit akkoord gaan voordat je een salaris weet!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Over Salaris danwel arbeidsvoorwaarden hebben we vandaag nog niet gesproken.
We hebben de functie / functieprofiel uitgewerkt en daarna ben ik akkoord gegaan met de functie.
Nounou, dat zal ook wel weer meevallen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat stink paars+ zal inderdaad wel aan de poot zagen van deze hoeksteen van de samenleving.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat stink paars+ zal inderdaad wel aan de poot zagen van deze hoeksteen van de samenleving.
Precies. Ik kleed mijn 3 bloedjes van kinderen wel weer in lompen. Tenslotte hebben 2 minimumloners met 1 kind en 16 toeslagen het veel harder nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat mag je best, als er maar (veel) boter bij de vis komt.
(whehehehe)
Of ons gewoon alvast de beker geven, want we winnen toch volgende week zondag.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef KingOfMars het volgende:
GODVERREDOMME WAT DUURT HET NOG LANG TOT HALF NEGE KENNE ZE NIET VAST BEGINNE OFZO!!!111111
Die bloedjes van kinderen waarvoor je bakken met subsidie hebt binnengeslurpt onder de afgelopen spuitjeskabinetten Bakellende, terwijl de eerlijke, kinderloze werkeloze werd afgescheept met slechts 1 maand WW voor elk werkzaam jaar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies. Ik kleed mijn 3 bloedjes van kinderen wel weer in lompen. Tenslotte hebben 2 minimumloners met 1 kind en 16 toeslagen het veel harder nodig.
dat laatste.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ga ik vanavond bij m'n ouders kijken op de 42 inch in HD, of thuis op de beeldbuis maar wel met als voordeel dat ik gelijk m'n nest in kan na afloop... Hmmmm.
Swets , er is uiteraard wel een indicatie afgegeven en niks getekend hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nooit akkoord gaan voordat je een salaris weet!!!
ik verdien dat ook heb een koopwoning en mn hypotheekrente gaat nu naar de tyfus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want ik verdien bovenmodaal en woon in een huurwoning. Dat mag niet van paars+.
Dertig jaar vast men.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verdien dat ook heb een koopwoning en mn hypotheekrente gaat nu naar de tyfus.
Ik kan ook gewoon echt niet wachtenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef KingOfMars het volgende:
GODVERREDOMME WAT DUURT HET NOG LANG TOT HALF NEGE KENNE ZE NIET VAST BEGINNE OFZO!!!111111
Echt he. Ik geloof heus wel dat we winnen maar JUST GET IT OVER WITH!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon echt niet wachten
Ik ben zo hyper, opgelaten en zenuwachtig als de pest
Ik heb geen rust in mijn kont. Kan niet lang stil zitten. Of mijn kop houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he. Ik geloof heus wel dat we winnen maar JUST GET IT OVER WITH!
Ik heb het alleen maar op de dag van voetbal zelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
Geen idee hoe ik het tot zondag moet redden..
Een finale heb ik al lang niet meegemaakt (EK in 88 was ik 11 ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het alleen maar op de dag van voetbal zelf
O en avond daar voor.... een beetje.... heel klein beetje...
Toen was ik 9quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een finale heb ik al lang niet meegemaakt (EK in 88 was ik 11 ofzo) dus geen idee hoe ik daar op reageer
.
Toen al een relnicht!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog dat ik langs de kant van de weg auto's met Duitse kentekens stond uit te lachen na de halve finale in '88.
Toen was ik dus 12..
Ik weet nog dat mijn moeder allemaal oranje lakens (overblijfsel uit de jaren '70 denk ik) aan het balkon had vastgemaakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef Tally het volgende:
Ik weet nog dat ik met Papa en Mama de stad in ging. Met de auto
En dat het bier inclusief flesje over onze auto ging
Ik ben wel van het voetballen. Volgend seizoen (niet aankomend) ga ik ook gewoon weer naar mijn clubbie
Ik weet daar dus niets vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn moeder allemaal oranje lakens (overblijfsel uit de jaren '70 denk ik) aan het balkon had vastgemaakt..
Van overblijfselen uit de jaren '70? Mijn ouders hadden heel lang in hun slaapkamer een bruine wand en oranje/bruine gordijnen.quote:
Ja, daar waren ze dus net van af denk ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van overblijfselen uit de jaren '70? Mijn ouders hadden heel lang in hun slaapkamer een bruine wand en oranje/bruine gordijnen..
Ik kan me weinig herinneren daarvan jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van overblijfselen uit de jaren '70? Mijn ouders hadden heel lang in hun slaapkamer een bruine wand en oranje/bruine gordijnen..
Ja, mij is dat dus mooi door de neus geboord in 1998quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef E.T. het volgende:
EK '88![]()
Ik kan me niet herinneren ooit zó dronken te zijn geweest![]()
Ere-rondjes door het dorp met 12 man in een oranje Opel Kadett![]()
Wát een feest was dat![]()
IK heb het vermoeden dat het voor mij nu wat ingetogener wordt, als het zo ver komt
ik ook niet, ik was 16quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:57 schreef KingOfMars het volgende:
Niet dat ik in 1998 een oranje kadett had he.
Ik krijg geen enkele subsidie voor mijn kinderenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die bloedjes van kinderen waarvoor je bakken met subsidie hebt binnengeslurpt onder de afgelopen spuitjeskabinetten Bakellende, terwijl de eerlijke, kinderloze werkeloze werd afgescheept met slechts 1 maand WW voor elk werkzaam jaar?.
Gratis zorgverzekering? Gratis schoolboeken? Kinderbijslag? Bis?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg geen enkele subsidie voor mijn kinderenGeen kindertoeslag geen kinderopvangtoeslag helemaal niets. Ik val buiten elke regeling.
Je verdient teveel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg geen enkele subsidie voor mijn kinderenGeen kindertoeslag geen kinderopvangtoeslag helemaal niets. Ik val buiten elke regeling.
Alleen zorgverzekering en kinderbijslag of te wel alle regelingen die IEDEREEN met kinderen krijgt dus ook die 2 minimumloners. En wat mij betreft hadden ze gewoon het particulier/ziekenfonds in het leven gehouden. Betaalde ik wel een godsvermogen voor zorg, maar dat vond ik redelijk eerlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gratis zorgverzekering? Gratis schoolboeken? Kinderbijslag? Bis?
Maar jij hebt dus wel 5 mensen verzekerd voor de prijs van 2, en mijn vriendin en ik voor hetzelfde geld slechts 2. Jij komt er dus 5/2 = 2,5 keer zo goed vanaf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen zorgverzekering en kinderbijslag of te wel alle regelingen die IEDEREEN met kinderen krijgt dus ook die 2 minimumloners. En wat mij betreft hadden ze gewoon het particulier/ziekenfonds in het leven gehouden. Betaalde ik wel een godsvermogen voor zorg, maar dat vond ik redelijk eerlijk.
Ik ken dat jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En nog kan ik niet 3 keer per jaar op vakantie wat mensen altijd verweten wordt
Ik betaal ook bergen met belastingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus wel 5 mensen verzekerd voor de prijs van 2, en mijn vriendin en ik voor hetzelfde geld slechts 2. Jij komt er dus 5/2 = 2,5 keer zo goed vanaf..
Ja sorry, ik moet gewoon niet uitrekenen hoeveel ik aan inkomstenbelasting per jaar mag aftikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef KingOfMars het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over bier en tetten hebben?
Aj, dat is pijnlijk ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik betaal ook bergen met belastingIk heb ook het lef om in mijn avonduren nog een eigen bedrijfje te beginnen en heel conservatief te zorgen voor een positief resultaat. Nou dat heb ik geweten. Mag ik nog een keer 2200,- extra aftikken.
Ik wíl het geeneens weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet gewoon niet uitrekenen hoeveel ik aan inkomstenbelasting per jaar mag aftikken.
ik bedoel de aftrek J , nuljaar vast als het aan pechtold ligt.quote:
Tell me about itquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Tot een uur of drie ging het nog wel maar sindsdien is het dra-ma.
*GAAP*
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zit al de hele dag te gapen bij het leven. Denk dat ik maar thuis kijk vanavond dus.
In dit geval geef ik hen gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef KingOfMars het volgende:
Klagen over collega's is gewoon helemaal hip.
Nee ALTIJD moet alles anders en op zijn manier.quote:
Kun je geen logfiles van hem bijhouden oid, whehehe.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef Tally het volgende:
Ik houd mijn hart al weer vast als mijn baas vanaf morgen op vakantie is.
Dan is het dus om 11 uur binnen komen en om 3 uur naar huis gaan voor hem.
Als chef op vakantie is dan heeft hij ook een beetje vakantie.
Nee. Daar ben ik ook niet voor vind ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je geen logfiles van hem bijhouden oid, whehehe.
Whehe, ik heb net van weeromstuit geprobeerd informatie los te krijgen bij de Gemeente Rotterdam via het nieuwe informatienummer 14 010.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens ik heb vandaag de hele interwebz al uitEn ik moet nog een uur
Maar nadat je in het Turks werd toegesproken heb je het maar opgegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ik heb net van weeromstuit geprobeerd informatie los te krijgen bij de Gemeente Rotterdam via het nieuwe informatienummer 14 010.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb een tijdje naar buienradar zitten kijken
Whehehehehehe.. Mooi weer blijft het hequote:
Volgens mij had ik Tante Sjaan live vanaf Katendrech aan de telefoon, wat een nattttte ttttt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar nadat je in het Turks werd toegesproken heb je het maar opgegeven?
Hebt je ut al gehooooort dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij had ik Tante Sjaan live vanaf Katendrech aan de telefoon, wat een nattttte ttttt.
Haalt jij ff nieuwe dan gozert!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebt je ut al gehooooort dan?
Pas geleden mijn dochter van 6 vanaf de achterbank. "Pap de batterijuh zijn op" Inclusief natte T
Duhuh. Denken hun ook aan!quote:
Is Jeugdzorg al ingeschakeld?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebt je ut al gehooooort dan?
Pas geleden mijn dochter van 6 vanaf de achterbank. "Pap de batterijuh zijn op" Inclusief natte T
Zoiets JK Zoiets , op zo een fiets.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tour? Is dat de spits van YouAreGay?
pfff, ik ook. Mijn oksels stinken nu al #angstzweetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Joene het volgende:
ik ben benieuwd zometeen naar #swetsmartelgang
Ik kan een gangetje van een kilometer of 10 per uur wel lang volhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef Joene het volgende:
ik zie het wel voorbij schieten #helpswetsopwegnaarhuis #lopenfietsendkanikhetnietvolhouden dat soort tweets
ik loop harderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan een gangetje van een kilometer of 10 per uur wel lang volhouden
Zit wat in Jk , ik stop ermee zodra ik de halve marathon kan lopen ok ?quote:
Nee joh 4:53 een km kon ik net aan 5 km volhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik nog gemiddeld 17.8 ofzo. Dat loop je niet
Zullen we samen een stukje lopen ? kijken of jij ook 4:53 op een km kan lopen ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pff, dan kun je net zo goed met een langzaam varend bootje gaan, mên.
Ja, zo, ja. Zweven is leven, immers!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef Joene het volgende:
Zo in die luxe youngtimer citroen.
http://www.sportypal.com/Workouts/Details/447146quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee joh 4:53 een km kon ik net aan 5 km volhoudenDus max 12km per uur.
IRL heet hij zeker Alberto?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Swets woont in een park.
Je aankomst X-je staat ergens op een lapje asfalt in een groenzone naast de Meidoornstraat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:
que?
Zo'n Ming-vaas is leuk om mee te smijten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:01 schreef Joene het volgende:
Goed vreten maken , chips bier nootjes en spullen om te smijten klaar zetten.
Ja GPS wijkt een meter of 3 afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je aankomst X-je staat ergens op een lapje asfalt in een groenzone naast de Meidoornstraat.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:00 schreef NJ het volgende:
Godverdomme wat was het gezellig in de stad! Het is dat ik met de auto was en geen droge kleding bij me had, anders was ik ook de Hofpleinfontein in gedoken!
Een enorme mensenmassa rond die fontein, bengaals vuurwerk, zang, echt geweldig! Ik was helaas door m'n werk te laat om op het stadhuisplein te kijken. Dat was al dicht, maar ze hadden grote schermen opgehangen tegenover de kroegen en bij de uitgang bij Saint Tropez kon je dus half over het hek naar zo'n scherm kijken (je zag de bovenste helft). Stond er vanaf het Stadhuisplein tot aan OP de Coolsingel een waaier van mensen die het zo gevolgd hebben.quote:
Wauw, dat klinkt gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Een enorme mensenmassa rond die fontein, bengaals vuurwerk, zang, echt geweldig! Ik was helaas door m'n werk te laat om op het stadhuisplein te kijken. Dat was al dicht, maar ze hadden grote schermen opgehangen tegenover de kroegen en bij de uitgang bij Saint Tropez kon je dus half over het hek naar zo'n scherm kijken (je zag de bovenste helft). Stond er vanaf het Stadhuisplein tot aan OP de Coolsingel een waaier van mensen die het zo gevolgd hebben.
Na afloop nog even het Stadhuisplein op voordat ik naar de fontein ging en het was er drukker dan met Koninginnedag en veel gezelliger. Eén groot feest.
DE FINALE T!! WE STAAN IN DE FINALE!!!!!!111111EINZWEIDREIALLESISVORBIJ!!1111quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:36 schreef Tally het volgende:
Ik ben echt brak maar het kan me niet rotten
Halve finale korfbal oid?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
Mooi , kijken of er vandaag nog wat gebeurd
Ah tof. Dan ga ik hardlopen denk ik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
ik heb gehoord dat er vanavond een soort oorlogsfilm op tv komt , duitsers die spanje binnenvallen ofzo.
Trek je het niet alleen J ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef KingOfMars het volgende:
Bij wie mag ik de finale komen kijken trouwens?
Vrouwlief ligt waarschijnlijk gewoon vroeg op bed en ik weet nog niet of m'n ouders thuis zijnquote:
Whehehehe ik denk dat mij hetzelfde lot treft J.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vrouwlief ligt waarschijnlijk gewoon vroeg op bed en ik weet nog niet of m'n ouders thuis zijn. En alleen een WK finale kijken is wel wat sneu toch?
Oh okay dan voel ik me al wat minder remi.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik denk dat mij hetzelfde lot treft J.
ik ook niet J , eigenlijk ben jij de enige hoop die ik heb zo een forumvriend is toch heel wat waard.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb geen vrienden dat weet je toch J.
Ik woon niet in West Friesland J, net dr buiten dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:54 schreef KingOfMars het volgende:
Het is dat je in West Friesland woont J!
Tyfus eind weg iig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik woon niet in West Friesland J, net dr buiten dus.
Op een dag dat je door kan rijden 1uur 20 min ofzo ja. Teveel om even een wk finale te kijken iig.quote:
oF gewoon op het museumplein in Amsterdam J. Je kan me herkennen an mn oranje shirt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien kunnen we halverwege bij Tally d'r oma meeten!
Duidelijk J!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
[..]
oF gewoon op het museumplein in Amsterdam J. Je kan me herkennen an mn oranje shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |