Ja zo hup , t-hemd omhoog en whoppa !quote:
Gewoon als ze GTST zit te kijken. *spriets*quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daarna snel doen alsof je slaapt?
Ja alleen duwt ze dan waarschijnlijk die gezapige en natte flamoes wel in je face.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daarna snel doen alsof je slaapt?
Ik hou d'r van J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja alleen duwt ze dan waarschijnlijk die gezapige en natte flamoes wel in je face.
Zo zo een klamme dot zo recht in je gezicht terwijl je doet alsof je slaapt, of wor je wakker van de lucht ?quote:
Sportzomer is een chagrijnig kloteprogramma.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk Studiosportzomer. Of ben je gewoon meer een campingzendertype?
Ik ben niet boos; ik wist gewoon niet welke PI ik uit moest kiezen en klikte random. Hoi Swets, alles goed?quote:
Later J.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Joene het volgende:
In elk geval wat er ook gekeken gaat worden , ik bent ff pleituhBis Morgen.
Dan heb je het klaarblijkelijk niet vaak meer gezien de laatste dagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sportzomer is een chagrijnig kloteprogramma.
Kan. Ik vind VI gewoon grappig. Voetbal is niet iets waar je TE serieus over moet doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je het klaarblijkelijk niet vaak meer gezien de laatste dagen
Ja ik ben alleen niet geil.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet boos; ik wist gewoon niet welke PI ik uit moest kiezen en klikte random. Hoi Swets, alles goed?.
Dat sowieso.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Sportzomer en VI Oranje allebei kutprogramma's trouwens.
KOM.quote:
En man die niet geil is?! Kortsluiting in mijn hoofd.quote:
Ik wist dat je me begreep.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
KOM..
Om mijn affectie voor jou uit te drukken, post ik hier een plaatje van een meneer met een banaan in zijn oor.
[ afbeelding ]
Liefs.
Ja, blijkbaar heb je soms van die dagen als je boven de 35 ben. Lullige is ook dat je pas na een paar keer begrijpt wat er mist aan je dag.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
En man die niet geil is?! Kortsluiting in mijn hoofd.
Volgens mij kun je het niet zo stellen. Er zijn genoeg mannen van boven de 35 die nog op springen staan, net als toen ze nog 21 waren. Zoals remlof.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar heb je soms van die dagen als je boven de 35 ben. Lullige is ook dat je pas na een paar keer begrijpt wat er mist aan je dag.
Maar is dat ook ALLE dagen zo. Dat is de vraag!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het niet zo stellen. Er zijn genoeg mannen van boven de 35 die nog op springen staan, net als toen ze nog 21 waren. Zoals remlof..
Hoi!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Aanstaande maandag niet. Als alles goed gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar is dat ook ALLE dagen zo. Dat is de vraag!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande maandag niet. Als alles goed gaat
De dag van de halve finale idd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:37 schreef Joene het volgende:
Vandaag is de dag Jover dat gesprek dus wat ik je laatst pmde
Thanx Dood/Gladiolen verhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |