Haalt jij ff nieuwe dan gozert!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebt je ut al gehooooort dan?
Pas geleden mijn dochter van 6 vanaf de achterbank. "Pap de batterijuh zijn op" Inclusief natte T
Duhuh. Denken hun ook aan!quote:
Is Jeugdzorg al ingeschakeld?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebt je ut al gehooooort dan?
Pas geleden mijn dochter van 6 vanaf de achterbank. "Pap de batterijuh zijn op" Inclusief natte T
Zoiets JK Zoiets , op zo een fiets.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tour? Is dat de spits van YouAreGay?
pfff, ik ook. Mijn oksels stinken nu al #angstzweetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Joene het volgende:
ik ben benieuwd zometeen naar #swetsmartelgang
Ik kan een gangetje van een kilometer of 10 per uur wel lang volhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef Joene het volgende:
ik zie het wel voorbij schieten #helpswetsopwegnaarhuis #lopenfietsendkanikhetnietvolhouden dat soort tweets
ik loop harderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan een gangetje van een kilometer of 10 per uur wel lang volhouden
Zit wat in Jk , ik stop ermee zodra ik de halve marathon kan lopen ok ?quote:
Nee joh 4:53 een km kon ik net aan 5 km volhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik nog gemiddeld 17.8 ofzo. Dat loop je niet
Zullen we samen een stukje lopen ? kijken of jij ook 4:53 op een km kan lopen ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pff, dan kun je net zo goed met een langzaam varend bootje gaan, mên.
Ja, zo, ja. Zweven is leven, immers!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef Joene het volgende:
Zo in die luxe youngtimer citroen.
http://www.sportypal.com/Workouts/Details/447146quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee joh 4:53 een km kon ik net aan 5 km volhoudenDus max 12km per uur.
IRL heet hij zeker Alberto?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Swets woont in een park.
Je aankomst X-je staat ergens op een lapje asfalt in een groenzone naast de Meidoornstraat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:
que?
Zo'n Ming-vaas is leuk om mee te smijten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:01 schreef Joene het volgende:
Goed vreten maken , chips bier nootjes en spullen om te smijten klaar zetten.
Ja GPS wijkt een meter of 3 afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je aankomst X-je staat ergens op een lapje asfalt in een groenzone naast de Meidoornstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |