Ja, mij is dat dus mooi door de neus geboord in 1998quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef E.T. het volgende:
EK '88![]()
Ik kan me niet herinneren ooit zó dronken te zijn geweest![]()
Ere-rondjes door het dorp met 12 man in een oranje Opel Kadett![]()
Wát een feest was dat![]()
IK heb het vermoeden dat het voor mij nu wat ingetogener wordt, als het zo ver komt
ik ook niet, ik was 16quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:57 schreef KingOfMars het volgende:
Niet dat ik in 1998 een oranje kadett had he.
Ik krijg geen enkele subsidie voor mijn kinderenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die bloedjes van kinderen waarvoor je bakken met subsidie hebt binnengeslurpt onder de afgelopen spuitjeskabinetten Bakellende, terwijl de eerlijke, kinderloze werkeloze werd afgescheept met slechts 1 maand WW voor elk werkzaam jaar?.
Gratis zorgverzekering? Gratis schoolboeken? Kinderbijslag? Bis?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg geen enkele subsidie voor mijn kinderenGeen kindertoeslag geen kinderopvangtoeslag helemaal niets. Ik val buiten elke regeling.
Je verdient teveel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg geen enkele subsidie voor mijn kinderenGeen kindertoeslag geen kinderopvangtoeslag helemaal niets. Ik val buiten elke regeling.
Alleen zorgverzekering en kinderbijslag of te wel alle regelingen die IEDEREEN met kinderen krijgt dus ook die 2 minimumloners. En wat mij betreft hadden ze gewoon het particulier/ziekenfonds in het leven gehouden. Betaalde ik wel een godsvermogen voor zorg, maar dat vond ik redelijk eerlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gratis zorgverzekering? Gratis schoolboeken? Kinderbijslag? Bis?
Maar jij hebt dus wel 5 mensen verzekerd voor de prijs van 2, en mijn vriendin en ik voor hetzelfde geld slechts 2. Jij komt er dus 5/2 = 2,5 keer zo goed vanaf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen zorgverzekering en kinderbijslag of te wel alle regelingen die IEDEREEN met kinderen krijgt dus ook die 2 minimumloners. En wat mij betreft hadden ze gewoon het particulier/ziekenfonds in het leven gehouden. Betaalde ik wel een godsvermogen voor zorg, maar dat vond ik redelijk eerlijk.
Ik ken dat jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En nog kan ik niet 3 keer per jaar op vakantie wat mensen altijd verweten wordt
Ik betaal ook bergen met belastingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus wel 5 mensen verzekerd voor de prijs van 2, en mijn vriendin en ik voor hetzelfde geld slechts 2. Jij komt er dus 5/2 = 2,5 keer zo goed vanaf..
Ja sorry, ik moet gewoon niet uitrekenen hoeveel ik aan inkomstenbelasting per jaar mag aftikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef KingOfMars het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over bier en tetten hebben?
Aj, dat is pijnlijk ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik betaal ook bergen met belastingIk heb ook het lef om in mijn avonduren nog een eigen bedrijfje te beginnen en heel conservatief te zorgen voor een positief resultaat. Nou dat heb ik geweten. Mag ik nog een keer 2200,- extra aftikken.
Ik wíl het geeneens weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet gewoon niet uitrekenen hoeveel ik aan inkomstenbelasting per jaar mag aftikken.
ik bedoel de aftrek J , nuljaar vast als het aan pechtold ligt.quote:
Tell me about itquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Tot een uur of drie ging het nog wel maar sindsdien is het dra-ma.
*GAAP*
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zit al de hele dag te gapen bij het leven. Denk dat ik maar thuis kijk vanavond dus.
In dit geval geef ik hen gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef KingOfMars het volgende:
Klagen over collega's is gewoon helemaal hip.
Nee ALTIJD moet alles anders en op zijn manier.quote:
Kun je geen logfiles van hem bijhouden oid, whehehe.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef Tally het volgende:
Ik houd mijn hart al weer vast als mijn baas vanaf morgen op vakantie is.
Dan is het dus om 11 uur binnen komen en om 3 uur naar huis gaan voor hem.
Als chef op vakantie is dan heeft hij ook een beetje vakantie.
Nee. Daar ben ik ook niet voor vind ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je geen logfiles van hem bijhouden oid, whehehe.
Whehe, ik heb net van weeromstuit geprobeerd informatie los te krijgen bij de Gemeente Rotterdam via het nieuwe informatienummer 14 010.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens ik heb vandaag de hele interwebz al uitEn ik moet nog een uur
Maar nadat je in het Turks werd toegesproken heb je het maar opgegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ik heb net van weeromstuit geprobeerd informatie los te krijgen bij de Gemeente Rotterdam via het nieuwe informatienummer 14 010.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb een tijdje naar buienradar zitten kijken
Whehehehehehe.. Mooi weer blijft het hequote:
Volgens mij had ik Tante Sjaan live vanaf Katendrech aan de telefoon, wat een nattttte ttttt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar nadat je in het Turks werd toegesproken heb je het maar opgegeven?
Hebt je ut al gehooooort dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij had ik Tante Sjaan live vanaf Katendrech aan de telefoon, wat een nattttte ttttt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |