quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:00 schreef NJ het volgende:
Godverdomme wat was het gezellig in de stad! Het is dat ik met de auto was en geen droge kleding bij me had, anders was ik ook de Hofpleinfontein in gedoken!
Een enorme mensenmassa rond die fontein, bengaals vuurwerk, zang, echt geweldig! Ik was helaas door m'n werk te laat om op het stadhuisplein te kijken. Dat was al dicht, maar ze hadden grote schermen opgehangen tegenover de kroegen en bij de uitgang bij Saint Tropez kon je dus half over het hek naar zo'n scherm kijken (je zag de bovenste helft). Stond er vanaf het Stadhuisplein tot aan OP de Coolsingel een waaier van mensen die het zo gevolgd hebben.quote:
Wauw, dat klinkt gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Een enorme mensenmassa rond die fontein, bengaals vuurwerk, zang, echt geweldig! Ik was helaas door m'n werk te laat om op het stadhuisplein te kijken. Dat was al dicht, maar ze hadden grote schermen opgehangen tegenover de kroegen en bij de uitgang bij Saint Tropez kon je dus half over het hek naar zo'n scherm kijken (je zag de bovenste helft). Stond er vanaf het Stadhuisplein tot aan OP de Coolsingel een waaier van mensen die het zo gevolgd hebben.
Na afloop nog even het Stadhuisplein op voordat ik naar de fontein ging en het was er drukker dan met Koninginnedag en veel gezelliger. Eén groot feest.
DE FINALE T!! WE STAAN IN DE FINALE!!!!!!111111EINZWEIDREIALLESISVORBIJ!!1111quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:36 schreef Tally het volgende:
Ik ben echt brak maar het kan me niet rotten
Halve finale korfbal oid?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
Mooi , kijken of er vandaag nog wat gebeurd
Ah tof. Dan ga ik hardlopen denk ik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
ik heb gehoord dat er vanavond een soort oorlogsfilm op tv komt , duitsers die spanje binnenvallen ofzo.
Trek je het niet alleen J ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef KingOfMars het volgende:
Bij wie mag ik de finale komen kijken trouwens?
Vrouwlief ligt waarschijnlijk gewoon vroeg op bed en ik weet nog niet of m'n ouders thuis zijnquote:
Whehehehe ik denk dat mij hetzelfde lot treft J.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vrouwlief ligt waarschijnlijk gewoon vroeg op bed en ik weet nog niet of m'n ouders thuis zijn. En alleen een WK finale kijken is wel wat sneu toch?
Oh okay dan voel ik me al wat minder remi.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik denk dat mij hetzelfde lot treft J.
ik ook niet J , eigenlijk ben jij de enige hoop die ik heb zo een forumvriend is toch heel wat waard.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb geen vrienden dat weet je toch J.
Ik woon niet in West Friesland J, net dr buiten dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:54 schreef KingOfMars het volgende:
Het is dat je in West Friesland woont J!
Tyfus eind weg iig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik woon niet in West Friesland J, net dr buiten dus.
Op een dag dat je door kan rijden 1uur 20 min ofzo ja. Teveel om even een wk finale te kijken iig.quote:
oF gewoon op het museumplein in Amsterdam J. Je kan me herkennen an mn oranje shirt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien kunnen we halverwege bij Tally d'r oma meeten!
Duidelijk J!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
[..]
oF gewoon op het museumplein in Amsterdam J. Je kan me herkennen an mn oranje shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |