Leuke pta blundersquote:GENERIC SPECS
Engine: 1984cc 4-cyl Turbo (16v)
Powertrain: AWD, 6-spd Manual
Power: 272 hp (6000 rpm)
Torque:350 Nm (2500 rpm)
Power/Ton: 189 hp / ton
CHASSIS
Lenght: 4198 mm
Width: 1842 mm
Height: 1345 mm
Weight: 1438 kg
Fuel tank: 60 l
WHEELS / BRAKES / AERO
Tires: Michelin Pilot Sport
Sizes f/r: 245/40/18 / 245/40/18
Front brakes: 340 mm
Rear brakes: 310 mm
Lift @ 200km/h (front): 42 kg
Lift @ 200km/h (rear): 17 kg
ACCELERATION
0-100 km/h: 5.7 sec
0-200 km/h: 21.9 sec
4th 80-120 km/h: 4.2 sec
0-200-0 km/h: 27.1 sec
Topspeed: 250 km/h (limited)
BRAKING
100-0 km/h (warm): 37.2 m
100-0 km/h (warm): 10.4 m/s2
200-0 km/h: 143.5 m
200-0 km/h: 10.8 m/s2
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
@2cv:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
Maar ze zijn zo gaafquote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Die 850R uit het vorige topic wil je trouwens niet naar de garage brengen.
Daar ga je failliet aan
Nouja, volvo is over het algemeen gewoon duur.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo gaaf..
Kan waarschijnlijk beter met een 2.5-20v beginnen
Thuis wonen, check.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, volvo is over het algemeen gewoon duur.
Zolang er niks mis gaat met je turbo en dergelijke zal het in prijs niet zoveel doen.
Bandjes zijn wel duur omdat ze een vrij hoge snelheid aan moeten kunnen.
Maar als je thuis woont en je hebt een baan, dan is het prima te doen![]()
Of samen wonen met een vriendin die de helft van je hypotheek op hoest is ook een optie
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Oh en over de OP.
Ik vind het een super gave bak die nieuwe TT
quote:Curve km/h
Hatzenbach: 143
Angstkurve: 152
Flugplatz: 155
Klostertal: 84
Schwedenkreuz: 228
Höhe Acht: 102
Aremberg: 96
Brünnchen: 101
Fuchsröhre: 216
Pflanzgarten I: 176
Metzgesfeld: 149
Entry Schwalbenschwanz: 199
Ex-Mühle: 105
Schwalbenschwanz: 92
Bergwerk: 96
Galgenkopf: 125
Kesselchen: 203
Döttinger Höhe: 237
quote:Norschleife laptimes
1. Audi RS4 (B5) - 08:25
2. BMW 335i E92 Coupe - 08:26
3. BMW M5 E39 - 08:28
4. Audi TTS - 08:29
5. Audi S4 Avant (B6) - 08:29
6. Mercedes CLK 55 AMG - 08:29
7. BMW M Roadster - 08:32
Leuk detailquote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
Hij heeft wel een mooi bijpassend peilstokkie.
Die vorige was idd hairdressers car. Dit model is geilquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen.. Vorige TT vond ik maar een zielig ding. De huidige smoelt gewoon een stuk beter
Zwart in RS uitvoeringquote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die vorige was idd hairdressers car. Dit model is geil
Die dingen zijn tegenwoordig altijd rood, oranje, geel toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuk detail![]()
Hadden ze bij Alfa ook wel mogen doen. Aangezien je daar 10x 100x per jaar mee bezig bent
sensation schijtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Paladijn het volgende:
De TT is een schijthok waar je nog niet dood in gevonden wilt worden.
Hier een foto van de eigenaar:
[ afbeelding ]
Nieuwe Audi TT Nieuwe BMW Z4 allemaal geilquote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Paladijn het volgende:
De TT is een schijthok waar je nog niet dood in gevonden wilt worden.
Hier een foto van de eigenaar:
[ afbeelding ]
Niet alleen de neus. Het lijkt wel een terreinwagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Paladijn het volgende:
En serieus, de neus van de TT is simpelweg veel te hoog voor een 'sport'coupe. Op foto's lijkt dat niet zo erg tot je'm naast een fatsoenlijke coupe ziet staan
Geen idee, ik let nooit zo op de oliepijlstokquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Die dingen zijn tegenwoordig altijd rood, oranje, geel toch?. Ik denk niet dat ze hem hier speciaal oranje hebben gemaakt.
als ik het had willen weten had ik het wel aan huppelmuts gevraagd, die is geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je hoe lang je daar in de rij moet wachten ja.
Een oom van mij heeft dat oude model nieuw gekocht die mafketelquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Paladijn het volgende:
Oude Z4 vind ik weer fraaier dan de nieuwe
Alleen het dashboard is wat gedateerd in de oude... en het model is sowieso al overpriced tweedehands.
Two and a half men natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Anne het volgende:
Is er nog iets leuks op TV ofzo? Ik heb hem eindelijk tot mijn beschikking.
Ja maar, ja maar dat ga je veeeul te laat naar bedquote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
Nah, ik heb hem maar op Film 1.2 gezet. Begint net een film.
Moest toch voor/op 00:00 ? Dat red ik precies:quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dat ga je veeeul te laat naar bed
Okey, dan is het goedquote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Moest toch voor/op 00:00 ? Dat red ik precies:
Uitzendtijd:
22:10 - 00:00 uur
Moet een 850 zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef 2cv het volgende:
Een lelijk hok en dan maken ze het ook nog oranje !
Voor de liefhebbers: er staat hier in de straat een Volvo te koop. 5 cilinders, benzine, hoekig en een station. Ik wil hem niet hebben want het is een benzinebak en geen Citroën.
Kan het momenteel niet ophoestenquote:
Maar... wel eenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Die 850R uit het vorige topic wil je trouwens niet naar de garage brengen.
Daar ga je failliet aan
Cream Yellowquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar... wel een![]()
bak
![]()
Eigenlijk vind ik alleen de gele geweldig maar in het rood is hij ook wel te doen
Schijnen wel nogal wat te lusten, maar dat zou ik er wel voor overhebben.quote:
Zijn wel zuiperds ja.. Wegen veel en voor jongeren is de verzekering ook niet misquote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schijnen wel nogal wat te lusten, maar dat zou ik er wel voor overhebben.
Maak van de 850 750 en je hebt de prijs. Verder heeft het ding 4 wielen, een dak, deuren, een kofferklep,. ramen, een motor met 5 cilinders en evenveel zuigers, enzovoorts (nee, ik weet niks van dat ding, zelfs de kleur ben ik vergetenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan het momenteel niet ophoesten..
Heb je wel meer details?
Zo kan het vanalles zijn jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maak van de 850 750 en je hebt de prijs. Verder heeft het ding 4 wielen, een dak, deuren, een kofferklep,. ramen, een motor met 5 cilinders en evenveel zuigers, enzovoorts (nee, ik weet niks van dat ding, zelfs de kleur ben ik vergeten).
De diesels zijn helemaal duur in de belastingquote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef 2cv het volgende:
Ik had geen interesse in dat ding, zeker niet toen het een benzinebak bleek te zijn dus heb ik verder niet door gevraagd.
Voor mij zijn de benzineversies al niet te betalen. Mooiste zou eentje met een LPG-G3 installatie zijn natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef 2cv het volgende:
Je gebruikt de verkeerde smilie want dit is dus een vijfpits benzine !
En diesels zijn idd duurder in de belasting, maar goedkoper in de brandstof. Als je genoeg kilometers rijdt kan een diesel een verstandige keus zijn, economische gezien. Hierbij laat ik de andere brandstoffen volledig buiten beschouwing uiteraard
overheidsinkomstenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij zijn de benzineversies al niet te betalen. Mooiste zou eentje met een LPG-G3 installatie zijn natuurlijk. Weet trouwens ook de redenering niet waarom diesels zoveel duurder in belasting zijn.
Omdat de variabele kosten (= brandstofkosten) per km al lager zijn. Je hebt voordeel dus wil de overheid meer geld van je hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij zijn de benzineversies al niet te betalen. Mooiste zou eentje met een LPG-G3 installatie zijn natuurlijk. Weet trouwens ook de redenering niet waarom diesels zoveel duurder in belasting zijn.
Snap ook niet dat iedereen het nog pikt dat de automobilist eigenlijk gewoon veel te veel betaaldquote:
Niets, dat is het probleem. Weiger je te betalen, dan moet je alsnog betalen en krijg je een prent van hier tot Japen en terug.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Snap ook niet dat iedereen het nog pikt dat de automobilist eigenlijk gewoon veel te veel betaald.. Maar ja wat doe je er aan?
de mensheid is een achterlijk kuddedier wat alles klakkeloos slikt. Als je te veelvan de norm afwijkt ben je gek en word je opgesloten of belaghcjelijk gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Snap ook niet dat iedereen het nog pikt dat de automobilist eigenlijk gewoon veel te veel betaald.. Maar ja wat doe je er aan?
Nee, als je afwijkt neemt niemand je serieus, en kom jevan je leven niet aan een fatsoenlijke baan. Kijk maar naar jou, kijkmaar naar mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef 2cv het volgende:
Je mag gerust afwijken hoor, zolang je maar betaalt ...
Is je leven al voorbij dan ? Mijne iig nog lang niet ...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, als je afwijkt neemt niemand je serieus, en kom jevan je leven niet aan een fatsoenlijke baan. Kijk maar naar jou, kijkmaar naar mij.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ikg een open sollicitatie naar de Lada importeur sturen
jij bent hier al bijna 30 jaar langer dan iedereen had gedachtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is je leven al voorbij dan ? Mijne iig nog lang niet ...
Overdrijven is ook een vak he ?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent hier al bijna 30 jaar langer dan iedereen had gedacht
en ik doe gewoon mijn ding, hoppa
Misschien kun je voor Tell Sell werken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik versta dat vak tot in de puntjes
Wow Sjoegerd, die Volvo is AMAZING!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien kun je voor Tell Sell werken?
Je hebt het in jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wow Sjoegerd, die Volvo is AMAZING!!!!!
Mike trui?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik heb ook no een authentieke Mike-trui liggen
Back to the 80's.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Amazing' Mike Levey. al ruim 10 jaar dood, kanker
Trustenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
yeahnou ja, meer begin jaren '90
![]()
en back to bed
Vaker kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:59 schreef PeuRac het volgende:
tering, spammerts, hebben jullie geen leven ofso? Ik kijk echt 3x/dag hiero en elke keer lijkt er weer een SC vol
Je kan ook een normale T5 kopen en die laten chippen. Is een stuk goedkoper en je hebt meer vermogenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Cream Yellow.. Maar toch blijf ik een zwarte, donkergroene of witte ook tof vinden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:56 schreef Anne het volgende:
Sorry Arno, mijn telefoon was gisteren leeg (hoe zou dat nou toch komen),
dus ik las je smsje vanochtend pas.
En dan te bedenken dat die knollenkop in Frieslân anderhalve SC geleden Anne en mij betichtte van baggerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:59 schreef PeuRac het volgende:
tering, spammerts, hebben jullie geen leven ofso? Ik kijk echt 3x/dag hiero en elke keer lijkt er weer een SC vol
Jij hebt echt niks te doen dat je dat gaat tellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die knollenkop in Frieslân anderhalve SC geleden Anne en mij betichtte van baggeren![]()
17 posts van de 80 in dit topic op naam van Alexxxx
kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen dat je dat gaat tellen.
Ik heb de film trouwens niet afgekekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Nouja, de SMS was nog niet weg en alles werkte al weerDus het is u vergeven
T5 heb je al voor 2000 euro zag ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan ook een normale T5 kopen en die laten chippen. Is een stuk goedkoper en je hebt meer vermogen![]()
Persoonlijk zou ik ook voor de cream yellow gaat. Dan weet iedereen meteen waarover het gaat
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die knollenkop in Frieslân anderhalve SC geleden Anne en mij betichtte van baggeren![]()
17 posts van de 80 in dit topic op naam van Alexxxx
Schaar, stanleymes of iets anders scherps werkt ook welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:05 schreef 2cv het volgende:
Die Volvo hier in de straat is groen. En een bloedblaar prik je open met een vork.
Kijk wel goed uit wat je koopt want zonder onderhoud is het 3x niks.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T5 heb je al voor 2000 euro zag ik.. T5R of R kost minstens het 3 voudige van dat
Toch voor 0:00 in m'n bedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Saaie film of toch voor 0:00 in je bed?
Moet sowieso sparen ervoor en kijken of ik het maandelijks kan ophoesten. Zijn trouwens best veel GLT's met automaat zag ik. Misschien ook wel een ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk wel goed uit wat je koopt want zonder onderhoud is het 3x niks.
Zwak punt is de airco trouwens. Als je dat mag vervangen ben je al 1500 euro verder![]()
Toen ik mijn T5 was het kapot en een paar maanden geleden heeft m'n broer het nog een keer mogen vervangen![]()
Ik denk dat als je T5-R koopt van een liefhebber dat de kans groter is dat hij in perfecte staat is.
Kan me niet voorstellen dat iemand z'n goede T5 weg doet voor 2000 euro namelijk.
De beste 5cil roffel krijg je trouwens van de normale 2.5 GLT![]()
De T5 klinkt nogal tam als je dat vergelijkt.
Hier welquote:
Tot zaterdag, en dan begint zaterdagavond het weekend weerquote:
Die warmte sloopt je stiekumquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Erg heIk weet niet wat ik deze week heb, maar ik ben niet vooruit te branden
ach, ik heb vandaag kennisgemaakt met mn cursusgenoten, vooral veel vrouwen van mn eigen leeftijdquote:
Ik zoek helemaal geen vrouw op het moment, wat vind je daar vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:20 schreef Anne het volgende:
Zoek liever een vrouw met werk en veel geld.
Mijn quotum is aan het opsparen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal geen vrouw op het moment, wat vind je daar van
heb mn relatiequotum al opgebruikt voor de komende tijd!
Maak je geen zorgen, iemand hier in de straat mag zo'n ding ook rectaal inbrengenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand de personen die nu al met toeters bezig zijn executeren?
Soms is Friesland zo gek nog niet
Doe normaal johquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
Fok, ik ben nog nooit nerveus voor een wedstrijd geweest
Met liefde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand de personen die nu al met toeters bezig zijn executeren?
Wijsheid komt met de jaren.quote:Soms is Friesland zo gek nog niet
nee dat zijn grijze harenquote:
quote:
Ja winnenquote:
soweiso niet, anders wedstrijd om de 3e plekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef Alfisti het volgende:
Grrr........... zijn we nog niet van die kut toeters en oranje idiotie af.
ga naar buiten en zeg het hem!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Hier eentje die al paar minuten buiten staat te schreeuwen. Doe verdomme toch eens normaal ofzo
Geen idee waar het vandaan komt, staan nogal veel huizen namelijk hier.quote:
Sorry, ik ga al naar binnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Hier eentje die al paar minuten buiten staat te schreeuwen. Doe verdomme toch eens normaal ofzo
Ben jij er ook zulks één?quote:
Hier helemaal niksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
vuurwerk en toeterjosti's hier
hoe is het dan wel niet in gebieden waar WEL mensen wonen?
Idem hier............ idiotenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt wel als Duitsland in de finale Nederland inmaakt.quote:
Ver weg van FOK! bitte.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Finalewedstrijd ga ik wel lekker in het bos hangen of in de polder ofzo.
Ver weg van alles wat met WK te maken heeft iig.quote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ver weg van alles wat met WK te maken heeft iig.
of lekekr de stad in, de finale vieren en drnken chicks hosselenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ver weg van alles wat met WK te maken heeft iig.
Tuurlijkquote:
Succes ermeequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of lekekr de stad in, de finale vieren en drnken chicks hosselen
Ook hier, maar ja... Cambuurquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb serieus overwogen bij de oldehove te gaan kijkenquote:
feli!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef Paladijn het volgende:
MX-5 eindelijk gekocht (za afhalen), mogelijk sponsoring vanuit Spyker en de komende week weer 25x aan mogen horen dat we geluk hebben dat Oranje door is op het WK. De week begint goed
ja maar wat moet ik bij cambuur?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:11 schreef Paladijn het volgende:
GENOOOOOOT
Maar Ricky is vaak genoeg te zien bij Cambuur... ik hoor'm regelmatig live zingen
Hey welke mx5 heb je gekocht?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef Paladijn het volgende:
MX-5 eindelijk gekocht (za afhalen), mogelijk sponsoring vanuit Spyker en de komende week weer 25x aan mogen horen dat we geluk hebben dat Oranje door is op het WK. De week begint goed
Ja maar ze maken het elke keer wel een beetje te spannendquote:
Een 10th:quote:
Echt waar? Daar zit ik ook naar te kijken!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een 10th:
[ afbeelding ]
Dus NC - NA - NB in bezit gehad
Hoop alleen dat deze het wel overleeft...
Dus je gaat mee?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe van school is het verplicht om met de werkweek naar de Ardennen mee te gaan tenzij je een goede reden hebt
Hoogtevrees, check.
Kost teveel, check.
Nope.quote:
quote:
quote:
Abseilen, klimmen. Dat soort dingen kan mijn hoogtevrees niet aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongen,het is een nieuwe school. Ff infiltreren bij je toekomstige klasgenoten. Wij gingen een weeknaar tsjechie, iedereen kendeelkaar al ene jaar, en ik was de enieg nieuwe. vond het doodeng, maar achteraf was het de leukste weekuitmn MBO periode.
Voor jou misschien, na 2 jaar niet meer op de middelbare te hebben gezeten ga ik juist nog om met die mensen. Maar denken jullie maar wat je willen het is mijn keuzequote:Op woensdag 7 juli 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Intro is een van de belangrijkste weken van je studie, je ontmoet er mensen waar je 30jr later nog contact mee zal hebben.
Kutexcuus, al doe je niet mee; alleen voor het meegaan krijg je al kudo´s..Jij loopt wel vaker te mauwen over vanalles en nog wat , dit niet goed, dat niet leuk, dit irritant, nu is het weer engquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Abseilen, klimmen. Dat soort dingen kan mijn hoogtevrees niet aan.. Heb op het HBO ook niks gemist door niet aan de introductie mee te doen. Vrienden maak je toch wel.
Dat heb ik ook niet gedaan in Tsjechiëquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Abseilen, klimmen. Dat soort dingen kan mijn hoogtevrees niet aan.. Heb op het HBO ook niks gemist door niet aan de introductie mee te doen. Vrienden maak je toch wel.
de platen is van aluminium die roest niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Geen roest bij de deur?
Uhm wat is het dan
Op Marktplaats staan een aantal bedenkelijke te koop, bovendien is het dan voornamelijk import uit Duitsland (deze ook, is een jaar lang amper gereden door de vorige eigenaar). Ik kon bij de specialist een prima inruilprijs voor de NA krijgen en weet dan ook dat de auto technisch goed is, daar wil ik gerust wat meer voor betalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt waar? Daar zit ik ook naar te kijken!
Wat mij opvalt is dat die prijzen zo verschillen!
Ziet er opzich nog redelijk netjes uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
de platen is van aluminium die roest niet.
waarschijnlijk een verf of andere metaal erin. maja...
ik moet het toch ook een chassis reparen.
Zelf importeren wil ik niet. Ik zoek een goede 10th met rond de 110.000 kmquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op Marktplaats staan een aantal bedenkelijke te koop, bovendien is het dan voornamelijk import uit Duitsland (deze ook, is een jaar lang amper gereden door de vorige eigenaar). Ik kon bij de specialist een prima inruilprijs voor de NA krijgen en weet dan ook dat de auto technisch goed is, daar wil ik gerust wat meer voor betalen.
Voor een nette moet je rekenen op een prijs rond de 7500-9500 euro, in Duitsland zijn ze goedkoper te vinden, maar moet je ze echt bij een dealer vandaan halen (en dan niet im kundenauftrag). Import kost je ~650 euro meen ik.
Weer binnen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
En de foto is weer binnen:
[ afbeelding ]
Vandaag geen boete in de brievenbus.
Zolang je'm boven de 4000-4500 toeren rijdt wil de auto prima. Daaronder is het een zuinig en traag hokquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind die MX5 ook wel leuke wagens.
Ik vraag me alleen af of die 1.6 wel genoeg vermogen heeft?
Juist, ik zie dat die 10th 140pk is. Dat lijkt me een perfect vermogen voor zo'n auto.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je'm boven de 4000-4500 toeren rijdt wil de auto prima. Daaronder is het een zuinig en traag hok
Bovenstaande geldt voor de 116 pk versie < '94, de 90 pk versie is ruk.
Een aantal mensen die zowel de 1.8 als 1.6 gereden heeft geeft de voorkeur aan de laatste, ook al scheelt het 20 pk oid. Maar ga gewoon proefritjes maken in beide types als je't niet zeker weet, wie weet vind je de 1.8 toch lekkerder rijden.
Wel een foto maar geen prentquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
En de foto is weer binnen:
[ afbeelding ]
Vandaag geen boete in de brievenbus.
"klein"quote:
Waar denk je dat 787 voor staatquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
"klein"Ik ga er vanuit dat je dit zelf hebt gekozen of is dat toeval?
![]()
Maar wel lullig, hoe krijg je dat zo voor elkaar vlak achter elkaar
Lachen zo'n eigen kentekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar denk je dat 787 voor staat?
Ja, door te hard rijden. En de boetes krijg ik nogal laat
. Maar ik zie dat die ene rond 13:00 uur was en de ander rond 12:00 uur, dus ik denk dat ze er alleen in de middag staan. En zo vaak ben ik er niet langs geweest rond die tijden. Dus dit was wel de laatste denk ik.
Dat is voor de NB, bij de NA is het 131 pk die volgens fabriekspecs 0.1s sneller op de 100 zit dan de 1.6-116pkquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, ik zie dat die 10th 140pk is. Dat lijkt me een perfect vermogen voor zo'n auto.
Maar hebben die dingen last van roest en dergelijke? Want daar heb ik schurft aan
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat wil ik ook
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zorgen dat je genoeg in huis hebt.
Als ik wel boodschappen ga doen, voor bijvoorbeeld brood, hebben ze het niet. Dus ik kan net zo goed niet meer gaan..
Hoe kan je genoeg in huis hebben zonder boodschappen te doen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zorgen dat je genoeg in huis hebt.
Als ik wel boodschappen ga doen, voor bijvoorbeeld brood, hebben ze het niet. Dus ik kan net zo goed niet meer gaan..
Door van anderen afhankelijk te zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe kan je genoeg in huis hebben zonder boodschappen te doen?
Zo van schat dit en dat is op ga eens halen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Door van anderen afhankelijk te zijn.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Kijk wat ik vanmiddag had!
[ afbeelding ]
Als deze in aarbei smaak was, had ik er ook 1 willen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Kijk wat ik vanmiddag had!
[ afbeelding ]
Festini aardbeiquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Als deze in aarbei smaak was, had ik er ook 1 willen!
Raketjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb peer, aardbei en sinaasappelijs. En raketten.
omdat het verrukkelijk isquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Festini aardbei![]()
Festini peer is heilig, hoe kun je dan aan Festini aardbei denken
nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat bij de eerste lik zo je tong blijft plakken?
Echt serieusquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat bij de eerste lik zo je tong blijft plakken?
Lurken op mijn FBquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Barca, die W.A. heeft beste tetten, is dat je vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lurken op mijn FBja,hey,ik zag een mooi stel tetten in mn startpagina fb gebeuren, dus dan kijk ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja,hey,ik zag een mooi stel tetten in mn startpagina fb gebeuren, dus dan kijk ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verwoordt je dat toch mooi
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Er loopt in de USA een Alex Miedema rond met oranje vlaggetjes op zn pick upquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan het merken inderdaad.
Ik heb een NL kentekenplaat en oranje vlaggetjes op mijn Jeep nu. Klaar voor zondag
quote:
o facebook iig al een stuk of 4quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
Volgens mij zijn er in de US wel meer Alex Miedema's, ik heb de naam Miedema al best een aantal keer voorbij zien komen en Alex is ook best een normale naam hier.
Kan mij het schelen, zolang jullie maar Ola ijs eten, vind ik t primaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Festini aardbei![]()
Festini peer is heilig, hoe kun je dan aan Festini aardbei denken
Goedemorgen!quote:
Heerlijk jah! Lekker tegen me vriendin aanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef Anne het volgende:
Lekker geslapen?
Jezus wat ben jij een mietjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef PeuRac het volgende:
tering, werken is zwaar als je pas om half 5 naar bed gaatBen blij dat ik om 3u mag stoppen.
Opa.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een mietje
Ik deed niks anders op jou leeftijd.
Iets met bijna 30 verstandig zijn verrantwoordelijkheid nemen enz enzquote:
Bijna 30?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met bijna 30 verstandig zijn verrantwoordelijkheid nemen enz enz
Volgende maandquote:
Uhm is ze zwanger dan?quote:
Nee joh?quote:
toch wel... haar posts over positiejurkjes en zo gemist de laatste tijd? En over de inrichting van de kinderkamer in het klustopic van haar en Tim?quote:
Ikquote:
Dat dusquote:
Kan nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan jullie nu maar rummikubben achter de geraniums.
Jij niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan niethebben ze afgepakt van me. Omdat ik mede bewoners ging bekogelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |