Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jammer, het was te proberenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik drink alleen maar koffie
Nou..daar ben je al een paar jaar te laat voorquote:
in deze ksc danquote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..daar ben je al een paar jaar te laat voor
Ja hequote:
he, ook weer terug van weggeweestquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
DM ik weet eigenlijk niet hoe m'n zwager zijn koffie wil. Met whiskey denk ik
oooh, bedoelde je DATquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
DM ik weet eigenlijk niet hoe m'n zwager zijn koffie wil. Met whiskey denk ik
ja iets met statistieken bots die niet slim geprogrammeerd zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja heLaatst had ik het zo: {KSC #nummer} maar toen gingen ze flippen
Is ook wel heel gewaagd!!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja heLaatst had ik het zo: {KSC #nummer} maar toen gingen ze flippen
Ja. Stelletje...stelletje!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja iets met statistieken bots die niet slim geprogrammeerd zijn.
anders zouden ze naar KSC moeten kijken en ookal komt het niet vaak voor als er een enkel topic opent met ksc in GC zelf dan flipt de statistieken.
Ik vond het wel een poging waardquote:
weet ikquote:
ik zit nog na te genietenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, bedoelde je DAT![]()
ja, hoe voelde dat nou?
hoe kun je dat nou zeggenquote:
jij hebt er niks van gemerktquote:
wok is de eerste die me bijna een woordloze post liet doen, uit pure sprakeloosheidquote:
wie tegen wiequote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Giertje het volgende:
hallooo iedereenwie kijkt er morgen voetbal?
ik zal wel moetenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Giertje het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok is de eerste die me bijna een woordloze post liet doen, uit pure sprakeloosheid
ik moet morgen met het busje meequote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe bevalt het bij je nieuwe job wok?
ja, want ik zeg het toch zelfquote:
nederland tegen urugay ofzoietsquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie tegen wieben zo slecht informed
met het "busje" Gang bang bus?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet morgen met het busje mee![]()
nu al![]()
ze hebben gewoon een eigen busdienst rijden tussen de vestigingen![]()
dan krijg ik de 2de pas van de 3 die ik nodig heb.
ik heb nu 1 account voledig werkend maar daar kan ik alleen mee mailen en uren invullen.
ik heb een account voor het interne netwerk maar daar kan ik niet mee mailen.
ik wacht nog op mijn beheeraccount.
kortom, het begint nu te lopen en tegen de tijd dat ik op vakantie ga heb ik alles wel rond.
whehehequote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet morgen met het busje mee![]()
nu al![]()
ze hebben gewoon een eigen busdienst rijden tussen de vestigingen![]()
dan krijg ik de 2de pas van de 3 die ik nodig heb.
ik heb nu 1 account voledig werkend maar daar kan ik alleen mee mailen en uren invullen.
ik heb een account voor het interne netwerk maar daar kan ik niet mee mailen.
ik wacht nog op mijn beheeraccount.
kortom, het begint nu te lopen en tegen de tijd dat ik op vakantie ga heb ik alles wel rond.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok is de eerste die me bijna een woordloze post liet doen, uit pure sprakeloosheid
quote:
uhm ik meen 20:20 uurquote:
dat zei je ook van die foto'squote:
Hey Giertje, IKKEquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Giertje het volgende:
ik kijk wel link uit bij jouwquote:
ik zei: vanmiddag OF MORGENquote:
ik heb jouw dat niet horen zeggenquote:
we zullen ze voor jouw bewarenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar.... ik kan niet de hele dag online
leer dan ook luisteren manquote:
wanneer kan je wel, dan krijg jij ze wel in een PMquote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
ja maar.... ik kan niet de hele dag online
En dat noemt zich Oranjefan..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie tegen wieben zo slecht informed
dat deed ik ook maar ik hoorde jouw nietquote:
tussen 8:30 en 9:00 en daarna rond 12:00 tot 14:00 en ´s avondsquote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer kan je wel, dan krijg jij ze wel in een PM
heey trevquote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Giertje, IKKE[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lieffie?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat deed ik ook maar ik hoorde jouw niet
Ah, maar eerder dan tussen 13:00 en 14:00 wordt het ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tussen 8:30 en 9:00 en daarna rond 12:00 tot 14:00 en ´s avonds
oepsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lieffie?![]()
zou je misschien de w achter jou weg willen laten?![]()
en dan luisterde je gewoon verkeerd
ja?quote:
whut?quote:zou je misschien de w achter jou weg willen laten?![]()
o, niet tegen mijquote:en dan luisterde je gewoon verkeerd
Ik denk gewoon makkelijk thuisquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey trev
ik ga ook wel kijken bij vrienden
jij leest verkeerdquote:
Sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeps![]()
is gedaan![]()
je was aan het typen
dat moet je toch dichterbij komen wonenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jij zou mij toch altijd moeten kunnen horen. Vind ik.
chill vorige wedstrijd heb ik gemistquote:
Tof, want jij lacht zo leukquote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
ik krijg een glimlach op mijn gezicht om al deze mis verstanden.
![]()
OMG, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Dat dacht ik toch even niet zegquote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je toch dichterbij komen wonen
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, nu snap ik het. Jullie komen nu hier een ban scoren
Wanneer kom je nou eens hier een bakkie halen met je lieve Thijs?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik houd van jou
whehehequote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb mij eerst heel netjes voorgesteld hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer kom je nou eens hier een bakkie halen met je lieve Thijs?
Wehehhehequote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
mja laatste wedstrijd alleen de laatste 5 min gehoord bij een benzinepompquote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik alleen de eerste wedstrijd, de rest wel gezien
nee niet weer vond het niet leukquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
deo opspuiten ben je er zo vanafquote:
Ik heb morgen alleen het koekblikje met nog maar weinig benzine tot mijn beschikking ontdek ik net, dus ik denk dat ik daar niet dat eind mee ga rijden met Thijs erbijquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb morgen alleen het koekblikje met nog maar weinig benzine tot mijn beschikking ontdek ik net, dus ik denk dat ik daar niet dat eind mee ga rijden met Thijs erbij![]()
Dat is vast niet zo veilig bij botsingen als in de Volvo![]()
Dus dan ehm...binnenkort![]()
Ga je slapen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jammer
Wel binnenkort hoor
Verder wens ik iedereen een fijne avond verder
Weltrustenquote:
Ja mijn ogen doen zeer, en ik ben moe, had een uur geleden al in mijn bed willen liggenquote:
jij ook slaap lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WeltrustenIk ga zo ook namelijk . denk toch niet dat ik het red met elke dag laat slapen
slaap lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn ogen doen zeer, en ik ben moe, had een uur geleden al in mijn bed willen liggen
[..]
jij ook slaap lekker
Slaap lekker dan snoetjequote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ja mijn ogen doen zeer, en ik ben moe, had een uur geleden al in mijn bed willen liggen
Waarom zou je dat ook willen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WeltrustenIk ga zo ook namelijk . denk toch niet dat ik het red met elke dag laat slapen
Niet alles alles hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
computerverslavin / fok verslavingmaar hey nu echt alles afsluiten
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 126 suikertaartje
02. 056 goldfinger1963
03. 045 DaMart
04. 043 DevilsWhore
05. 039 MPG
06. 037 Fha
07. 034 marcb1974
08. 026 wel.o.k
09. 024 cablegunmaster
10. 020 Symphonic
11. 017 Muck
12. 016 Knuffelzacht
13. 015 Ezechielk
14. 010 Giertje
15. 009 Trevland
16. 007 Alexxxxx
17. 006 LovelyLady
18. 005 Bengeltje
19. 005 ijsmeis
20. 004 TJDoornbos
quote:Top 100 van maandag 5 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 226 Symphonic
017. 174 goldfinger1963
026. 137 suikertaartje
046. 107 Pheno
073. 082 MPG
Hoogtepunt van je dag ja?quote:
Fhaquote:
Ja nog even, ga zo naar bedquote:
ik nog niet ga dadelijk nog wat tv kijkenquote:
Is toch niks meer op nuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog niet ga dadelijk nog wat tv kijken
ik heb satelietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Is toch niks meer op nuAlleen maar charmante seks reclames
O wacht
Haha okequote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb sateliet![]()
24 uur per dag is er wel iets te vinden
slaap zequote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha okeNou ik ga lekker naar bed, moet van Bolle
![]()
Slaap lekker straks![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen in de KSC. Daarbuiten was spaMPG actiever.
[..]
QFTquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Veel te vroeg om op te staan na een nacht slecht slapen.
had je niet zoveel moeten spammen in de kscquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Veel te vroeg om op te staan na een nacht slecht slapen.
Nee, gewoon een constatering. Het optreden van de u2coverband in het park was meer de moeite waard.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mogguh
Toch smaakt een zelfgemaakte hazelnut cappuccino lang niet zo lekker als die van Starbucks
Amsterdam Sloterdijk is dichterbijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef MPG het volgende:
Op naar de starbucks dan.
Hoe laat kun je in Utereg zijn?
Was het maar een saaie dagquote:
starbucksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mogguh
Toch smaakt een zelfgemaakte hazelnut cappuccino lang niet zo lekker als die van Starbucks
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amsterdam Sloterdijk is dichterbij![]()
En ik kan niet zomaar weg vandaag
quote:
starbuck utrecht is echt wazige shizzle.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Op naar de starbucks dan.
Hoe laat kun je in Utereg zijn?
Gelukkig anders was het sneuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gewoon een constatering. Het optreden van de u2coverband in het park was meer de moeite waard.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig anders was het sneumogguh, heerlijk wakker gelikt door mijn brokken-eisende Bolle
![]()
een kloonquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wat ze in Parijs hadden?:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet, ik ben met het bus gehaald en gebracht
Ik zeg het niettttttttttquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet, ik ben met het bus gehaald en gebracht
Waar ga je heen?quote:
italie naar milaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ander keertje dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef MPG het volgende:
Das voor mij dan weer een stuk verder weg.
Dan maar gewoon koffie van versgemalen bonen uit het apparaat hier.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
starbuck utrecht is echt wazige shizzle.
Lekker hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Kan hier niet op youtubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
ga ik ook zeker wel doenquote:
maar beter ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar beter ookOuddddddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
ik wil meequote:
als je klein genoeg bent pas je nog wel in mijn tasquote:
Stukje afknippenquote:
ik kan mij heel klein opvouwenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je klein genoeg bent pas je nog wel in mijn tas
Jij bent ook klein.quote:
dan prop ik je wel in mijn tasquote:
Stukje afknippen, in elkaar frommelen.. ach. Das bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is toch geen IT oplossing
hij moet hem zippen
Pas ik er ook nog bij? Ik ben ook klein.quote:
Ik moet of minder gegevens opvragen of excel 2007 krijgen. Heb meer dan 120.000 regels nuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is toch geen IT oplossing
hij moet hem zippen
geeft DW een hand en perst zich samen met DW in de tas van Gierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pas ik er ook nog bij? Ik ben ook klein.
whahahah ik zie et al voor me bij de douane door de scanner heenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pas ik er ook nog bij? Ik ben ook klein.
Knus hier!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
geeft DW een hand en perst zich samen met DW in de tas van Gier
"Meneer, wat doet U met twee kinderlijkjes in uw tas?"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahah ik zie et al voor me bij de douane door de scanner heen
exporteren naar accessquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet of minder gegevens opvragen of excel 2007 krijgen. Heb meer dan 120.000 regels nu
mja gevonden langs de kant van de weg ik wil ze op sterk water zetten als decoratiesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Meneer, wat doet U met twee kinderlijkjes in uw tas?"
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gevonden langs de kant van de weg ik wil ze op sterk water zetten als decoraties
Geen access op deze pcquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
exporteren naar access![]()
of een sql server bouwen
quote:
demostratief achteroverhangen en wachten op excel 2007 omdat je je werk nu niet kunt doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen access op deze pc
En een sql server bouwen? Als ik al zou weten hoe het moest mocht het hier nog niet
GFquote:
ja vast wel nou ja het is weer eens wat anders dan een plant in de vensterbankquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
er zullen vast wel mensen zijn die dat als decoratie in huis willen hebben
dat zonder twijfelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja vast wel nou ja het is weer eens wat anders dan een plant in de vensterbank
Ik wil een penis op sterk water hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
er zullen vast wel mensen zijn die dat als decoratie in huis willen hebben
moet je eens in nijmegen naar et ziekenhuis gaan daar heb je een museum met van alles op sterk water is echt intressant om te zienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil een penis op sterk water hebben.
wokquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF![]()
toevallig rond de tijd van de foto´s komt ie ook binnen
Ach, ik woon misschien toch binnenkort in Nijmegen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je eens in nijmegen naar et ziekenhuis gaan daar heb je een museum met van alles op sterk water is echt intressant om te zien
Ah, jij kent heel duidelijk dit bedrijf nog niet. Ze zijn hier namelijk heel snel met dat soort dingen. Office 2003 werkt hier nu 2 maandenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
demostratief achteroverhangen en wachten op excel 2007 omdat je je werk nu niet kunt doen.
en iedere ochtend even inloggen om te kijken of je hem hebt, niet? weer naar huis.
moet jij eens zien hoesnel je excel 2007 hebt
Plaats een advertentie op marktplaats of in de telegraaf gezocht iemand die zijn penis af wil staan om sterk water te zettenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
in Peking heb je een restaurant wat penissen op het menu heeft staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, ik woon misschien toch binnenkort in Nijmegen.
Ik wil naar het penismuseum.
die zag ik laatst op tvquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:
Wel een strak plan. Zou het strafbaar zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Plaats een advertentie op marktplaats of in de telegraaf gezocht iemand die zijn penis af wil staan om sterk water te zetten
Ik wil serieus een x stierenballen eten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
in Peking heb je een restaurant wat penissen op het menu heeft staan
ik vond ze niet bepaald decoratiefquote:
Je hebt er niet 1 op je nachtkastje staan?quote:
STquote:
Nee, want één van de katten springt altijd via mijn nachtkastje op de kledingkast en dan flikkert alles van mijn nachtkastje af..dat zou me toch een troep gevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Je hebt er niet 1 op je nachtkastje staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ga je op kamers?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, ik woon misschien toch binnenkort in Nijmegen.
Ik wil naar het penismuseum.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een strak plan. Zou het strafbaar zijn?
[..]
Ik wil serieus een x stierenballen eten.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want één van de katten springt altijd via mijn nachtkastje op de kledingkast en dan flikkert alles van mijn nachtkastje af..dat zou me toch een troep geven
Ja oke doe dan maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is smerig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ja PMquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las net dat je niet gelooft dat die er komen, dus ik denk dat ik ze maar PM aan mensen die er nog wél in geloven
smoesjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las net dat je niet gelooft dat die er komen, dus ik denk dat ik ze maar PM aan mensen die er nog wél in geloven
welke fotos did i mis somethingquote:
Jep.quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want één van de katten springt altijd via mijn nachtkastje op de kledingkast en dan flikkert alles van mijn nachtkastje af..dat zou me toch een troep geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet mij denken aan het verhaal van iemand die jarig was en die een chocopenis voor haar verjaardag had gekregen. Die de hond had opgegeten![]()
![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
in bed gooienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu eerst even een kindje in bed gooien, tot zo!
quote:
welke smaak hebben de ramen van het busjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja PM![]()
ik ga zo weer met het busje, dan heb ik wat om naar uit te kijken
Je hebt het me gister nog beloofd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Samen insecten eten dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet het idee staat mij niet aan denk ik
ook nietquote:
Poeh heequote:
wat is het meest vreemde wat je ooit hebt gegeten?quote:
kikkerbilletjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat is het meest vreemde wat je ooit hebt gegeten?
quote:
Nee man, lekker juist.quote:
dat is toch niet vreemd etenquote:
Zijn wel dingen die ik niet eet.quote:
je bedoelt dat je het nog niet hebt gegetenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het hoeft voor mij ook niet perse.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt dat je het nog niet hebt gegeten
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu eerst even een kindje in bed gooien, tot zo!
Kikkerbilletjes smaken gewoon naar kipquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het hoeft voor mij ook niet perse.
Als jij ;t zegt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes smaken gewoon naar kip
dat smaakt gewoon naar een stevige gehaktbalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t zegt..
Vind ik ;t toch een leuker idee om stierenballen te eten.
Ik ben niet zo;n fan van gehaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat smaakt gewoon naar een stevige gehaktbal
dan moet je dus geen stierenballen etenquote:
quote:
quote:
dan neem je een oerhollandse kikkerquote:
heeerlijkquote:
whahaha neequote:
quote:
zeker lekkerquote:
quote:
neee echt nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Zouden jullie Casu Marzu(kaas met levende maden) eten?
Ik ook niet hoor maar volgens zeggen is het een delicatessequote:
als mijn leven er vanaf hangtquote:
dat dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
als mijn leven er vanaf hangt
was toen toch ook een keer gebeurd bij een vliegtuigongeluk dat de overlevenden mens gingen eten?
als mijn leven er vanaf hangt misschienquote:
dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Bedacht mij trouwens net dat ik bij familie van een goede vriendin een recept van kippemaagjes en kippehartjes heb gegeten was niet vies
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme zelfontspanners...als die nou deden wat het woord je doet geloven, dan had je nog wat, maar nu
daar kan ik ook niet mee werkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme zelfontspanners...als die nou deden wat het woord je doet geloven, dan had je nog wat, maar nu
dat ben ik jammer genoeg vergeten te eten toen ik in schotland wasquote:
Lijkt mij niks.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik jammer genoeg vergeten te eten toen ik in schotland was
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel![]()
maar daar is de whiskey wel schandalig duur
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je ook whisky nemen, die hoeven ze niet te importeren.
Iedereen die in dit topic gepost heeft.quote:
waarom betaalde ik daar dan meer dan hierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je ook whisky nemen, die hoeven ze niet te importeren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij mag niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ikkequote:
Je bent nog steeds adorable.quote:
Wauw, niet eens een: dat rokje kan korter?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, niet eens een: dat rokje kan korter?Thanks!
JA!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
Zouden wij dat soort opmerkingen ooit maken???
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, niet eens een: dat rokje kan korter?Thanks!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zouden wij dat soort opmerkingen ooit maken???
laat maar eens zien dan ben nu wel benieuwdquote:
quote:
quote:
quote:
Muckquote:
niet in het openbaarquote:
ne sont pas partis
saraquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sara
dan moet je ook niet zoveel in de zon gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |