quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet, ik ben met het bus gehaald en gebracht
Ik zeg het niettttttttttquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet, ik ben met het bus gehaald en gebracht
Waar ga je heen?quote:
italie naar milaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ander keertje dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef MPG het volgende:
Das voor mij dan weer een stuk verder weg.
Dan maar gewoon koffie van versgemalen bonen uit het apparaat hier.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
starbuck utrecht is echt wazige shizzle.
Lekker hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Kan hier niet op youtubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
ga ik ook zeker wel doenquote:
maar beter ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar beter ookOuddddddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
ik wil meequote:
als je klein genoeg bent pas je nog wel in mijn tasquote:
Stukje afknippenquote:
ik kan mij heel klein opvouwenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je klein genoeg bent pas je nog wel in mijn tas
Jij bent ook klein.quote:
dan prop ik je wel in mijn tasquote:
Stukje afknippen, in elkaar frommelen.. ach. Das bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is toch geen IT oplossing
hij moet hem zippen
Pas ik er ook nog bij? Ik ben ook klein.quote:
Ik moet of minder gegevens opvragen of excel 2007 krijgen. Heb meer dan 120.000 regels nuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is toch geen IT oplossing
hij moet hem zippen
geeft DW een hand en perst zich samen met DW in de tas van Gierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pas ik er ook nog bij? Ik ben ook klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |