HALVE FINALE GREYS. NIET ZOMAAR FOEBAL!quote:
Ja, ik heb al leuke plannen deze keerquote:
Drankquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Iemand nog tips hoe ik me het beste kan voorbereiden op een nachtdienst? Ik ben moe en wil eigk al bijna gaan slapen. Maar iets zegt me dat dat geen goed idee is. (morgen heb ik vrij)
Chocomel?quote:
Maar wat is het idee dan? Je wil nu wat langer opblijven zodat je morgen wat langer slaapt, zodat je dag morgen ondanks de nachtdienst niet zo lang is?quote:
Da's het idee ja. Ik kan niet voorslapen (overdag slapen lukt me alleen na nachtdienst). Dus ik wil mijn ritme nu al een beetje naar de nachtelijke uren brengen. Om woensdagavond vroeg in bed te storten en er om half 8 alweer uit te moeten voor een dag vergadering.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is het idee dan? Je wil nu wat langer opblijven zodat je morgen wat langer slaapt, zodat je dag morgen ondanks de nachtdienst niet zo lang is?
Sowieso gewoon iets van koffie / thee drinken. Film kijken, of iets actiefs doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het idee ja. Ik kan niet voorslapen (overdag slapen lukt me alleen na nachtdienst). Dus ik wil mijn ritme nu al een beetje naar de nachtelijke uren brengen. Om woensdagavond vroeg in bed te storten en er om half 8 alweer uit te moeten voor een dag vergadering.
Leek mij ook wel een goede. Ik ga Fok!ken. Prrraaaaat tegen me!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso gewoon iets van koffie / thee drinken. Film kijken, of iets actiefs doen?
Nou.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ehh, ik ben de enige die je aandacht schenkt. Die andere 2 moppies zijn alweer vertrokken
Die ligt blonde schones uit het Noorden te batsenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.![]()
Lekkere dingen zijn dat. Not.![]()
Normaal is er nog altijd JJH om het topic op te fleuren maar ook die heeft me verlaten.
Jij weet toch altijd weer de juiste dingen te zeggen. Nu slaap ik vannacht echt niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ligt blonde schones uit het Noorden te batsen![]()
Ja, zelfs Zwabber komt de SC niet meer slopen.quote:En Tombola is weg, en Erik, en Ml, en noem maar op. Iedereen heeft ons verlaten
Of nee, hij was samen met die vriend. Ofzo. En die bleven elkaar trouw. Gewoon, puur vriendschappelijk. Iets in die richting.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet toch altijd weer de juiste dingen te zeggen. Nu slaap ik vannacht echt niet.![]()
Nee, beetje jammer is dat hequote:[..]
Ja, zelfs Zwabber komt de SC niet meer slopen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of nee, hij was samen met die vriend. Ofzo. En die bleven elkaar trouw. Gewoon, puur vriendschappelijk. Iets in die richting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ook al geen doorzettingsvermogen.quote:[..]
Nee, beetje jammer is dat he
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greeeeeeyyyysssssss!!!!!quote:
quote:
Niet meteen antwoord geven.quote:
Serieus?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik wel een DVDtje kijken dan ofzo
Ik vind er geen reet aan om alleen te kijken, dan word ik alleen maar zenuwachtig
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?Ik ben ook echt een zenuwlijer, maar ik wil het toch echt wel zien
De hele wedstrijd kijken in mijn eentje vind ik saai. Ander kanaal op en af en toe zappen voor de tussenstand. Ik denk dat ik onderweg meer van het foebal meekrijg als in de tijd dat ik nog thuis ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?Ik ben ook echt een zenuwlijer, maar ik wil het toch echt wel zien
quote:
Jaws is lachen. Kijken naar de ketchup en de mechanieken van het haaiehoofd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk hou ik niet van die zenuwslopende toestanden
Daarom heb ik ook een hekel aan Jaws. Ik kan niet tegen dat tuh duhm tuh duhm tuh duhmmm muziekje, want ik wéét dat ik het eng ga vinden
Waarom ga je niet ergens kijken dan? Das juist het mooie van dit soort wedstrijden. Die saamhorigheid en massale beleving.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk hou ik niet van die zenuwslopende toestanden
Daarom heb ik ook een hekel aan Jaws. Ik kan niet tegen dat tuh duhm tuh duhm tuh duhmmm muziekje, want ik wéét dat ik het eng ga vinden
quote:
O nee!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit in een depressie
Mn B&J is op
Dat vind ik mooi aan het WK. Niet dat gedoe van wie voor welluk kluppie is enquote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet ergens kijken dan? Das juist het mooie van dit soort wedstrijden. Die saamhorigheid en massale beleving.
Echt geweldig dat er vrijdag in dat Zuiderpark de gabbers en turken door elkaar 'HOLLAND, HOLLAND!' stonden te bleren. Wanneer zie je dat nou
Ja, kom je ze brengen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O nee!Ik heb nog 2 potten staan. Hebben?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eeeeeeeemmmmmm-Eeeeeeeeelllllllleeeeeetjuuuuuuh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen komt terug Loveless.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, kom je ze brengen?
En ik heb Jaws nog nooit gezien!
Zal ik een handjevol kittens meenemen?quote:
*rijdt langs videotheek*quote:En ik heb Jaws nog nooit gezien!
quote:
Ik heb geen geld over voor een te dure fiets die ik dan nog zelf moet onderhoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spinnert
Is buiten fietsen niets voor je?
beloftes beloftesquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik een handjevol kittens meenemen?![]()
[..]
*rijdt langs videotheek*
Jaws nog nooit gezien? Ik sta nog op de foto met die etter!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, kom je ze brengen?
En ik heb Jaws nog nooit gezien!
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen geld over voor een te dure fiets die ik dan nog zelf moet onderhouden
Ben ik goed in.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet ergens kijken dan? Das juist het mooie van dit soort wedstrijden. Die saamhorigheid en massale beleving.
Echt geweldig dat er vrijdag in dat Zuiderpark de gabbers en turken door elkaar 'HOLLAND, HOLLAND!' stonden te bleren. Wanneer zie je dat nou
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik niet hou van dat massale
/zeikwijf
Ik snap je wel. Ik ben altijd een beetje schichtig in mensenmassa's.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
/zeikwijf
Kroegje of pleintje bij jou in de buurt is toch niet massaalquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
/zeikwijf
Ik heb wel skeelers gekochtquote:
Geef mij maar kleinschalig, dat massale heb ik niet vaak iets mee. Alleen bij concerten vind ik dat machtig mooi. Rammsteinconcert waar iedereen helemaal losgaat is gewoon briljant natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ik ben altijd een beetje schichtig in mensenmassa's.
Nu snap ik waarom je spint. Die fiets blijft altijd staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel skeelers gekochtNu nog leren remmen
Wat ga jij ineens makkelijk doen!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kroegje of pleintje bij jou in de buurt is toch niet massaal![]()
Maar je moet het zelf weten natuurlijk. Als je liever niet kijkt moet je het niet doen. Dat mag van mij.
Daar zit een rem op die ik nooit gebruikquote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je spint. Die fiets blijft altijd staan.
Waarom zit er een rem op een spinfiets?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zit een rem op die ik nooit gebruik
Om het draaiende wiel af te remmen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zit er een rem op een spinfiets?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ik ben altijd een beetje schichtig in mensenmassa's.
Gaan we volgend jaar naar Rock Werchter samen? Leuk joh.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij mij altijd meer praktisch qua bezwaren. Ik heb er een hekel aan als ik bv ff moet plassen, dat ik mezelf dan een weg door een massa moet wringen om ergens op een smerig pleetje te kunnen gaanOf als ik dorst heb, dat ik dan een eeuw in de rij moet om wat te drinken te krijgen. Ik hou op zich van een beetje drukte, maar die massa's vind ik echt gruwelijk
Omdat er een twintig kilo wegend vliegwiel aan hangt. Als je los zou schieten van je pedalen dan stop je ongetraind dat ding echt nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zit er een rem op een spinfiets?
Oh die practische bezwaren zijn bij mij niet zo aanwezig. Het is meer iets psychologisch. Niet zomaar wegkunnen, of onvrijwillig mee moeten bewegen ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij mij altijd meer praktisch qua bezwaren. Ik heb er een hekel aan als ik bv ff moet plassen, dat ik mezelf dan een weg door een massa moet wringen om ergens op een smerig pleetje te kunnen gaanOf als ik dorst heb, dat ik dan een eeuw in de rij moet om wat te drinken te krijgen. Ik hou op zich van een beetje drukte, maar die massa's vind ik echt gruwelijk
Dolletjes!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar naar Rock Werchter samen? Leuk joh.
4 dagen 72.000 man per dag. Alleen maar Dixi-pleetjes en slapen in een tent
Zo herkenbaarquote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh die practische bezwaren zijn bij mij niet zo aanwezig. Het is meer iets psychologisch. Niet zomaar wegkunnen, of onvrijwillig mee moeten bewegen ofzo.
Daar heb ik soms ook last van. Dat je in zo'n massa staat en dan bedenkt dat je geen kant uitkunt, mocht er iets gebeuren. Ik kan dat altijd wel relativeren, maar ben (ook om de wachtrijen en vieze pleetjes) geen fan van zulke massale dingen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh die practische bezwaren zijn bij mij niet zo aanwezig. Het is meer iets psychologisch. Niet zomaar wegkunnen, of onvrijwillig mee moeten bewegen ofzo.
Nu gaan dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Leer je wel je dag/nacht ritme om te keren
Oh ja, relativerenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik soms ook last van. Dat je in zo'n massa staat en dan bedenkt dat je geen kant uitkunt, mocht er iets gebeuren. Ik kan dat altijd wel relativeren, maar ben (ook om de wachtrijen en vieze pleetjes) geen fan van zulke massale dingen.
En ga daarom komend weekend naar Bospop.Ik denk dat ik maar thuis ga plassen.
.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar naar Rock Werchter samen? Leuk joh.
4 dagen 72.000 man per dag. Alleen maar Dixi-pleetjes en slapen in een tent
Oh ben jij er zo eentjequote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel in de tent. Vier dagen lang.
De muziek zal toch luid genoeg staan om te volgenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel in de tent. Vier dagen lang.
Koken op het ritmequote:
slaap lekker!quote:
Lekker he?quote:
quote:
Geen idee, volgens mij lig ik er om een uur of 12 wel in. Het is nu lekker koel dus ik zal wel goed slapen. Heb ik vannacht ook niet echt gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
alle verf er weer af
Hoe lang wil je wakker blijven Cat?
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij lig ik er om een uur of 12 wel in. Het is nu lekker koel dus ik zal wel goed slapen. Heb ik vannacht ook niet echt gedaan.
Komende nacht (dinsdag op woensdag).quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aha en wanneer heb je nachtdienst dan?
Heb het niet helemaal in het snotje
quote:
Verleggen is een groot woord, het gaat om 1 nacht, maar die hoop ik wel enigzins wakker door te komen. Is van mijn 'oude' werk. Niet de thuiszorg dus, maar die andere (die ik hier niet noemquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dus je bent je ritme aan het verleggen
Is dat van het nieuwe werk?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Shit is Tombo net weg?
Wilde vragen of ze de boekjes van Greys wil lezen.. als Greys dat goed vind
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:38 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Ik heb verdomd veel last van mijn nek, schouder etc. Ik dacht dat het vorige week wegtrok, maar het is nu keihard terug.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag er mee doen wat je wilt!
Heb je ze alledrie al uit? Wil je nieuwe?
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:38 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Ik heb verdomd veel last van mijn nek, schouder etc. Ik dacht dat het vorige week wegtrok, maar het is nu keihard terug.
Op dit moment heb ik er weer altijd last van. Of ik nu fiets, zit, lig of aan het plafond hang aan mijn voeten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ai, da's minder. Lig je verkeerd 's nachts? Heb/had je er met spinnen geen last van?
Die belde ik laatst, maar er was even geen plek door dat overschot aan al dode mensen die het nog niet weten. 90+ zeg maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm vriendjes worden met de fysio dan?
Autsch en grinnnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die belde ik laatst, maar er was even geen plek door dat overschot aan al dode mensen die het nog niet weten. 90+ zeg maar.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Mogge Greys!
Heb er 2 uit de derde mag morgen gelezen
Als Tombo ze wil hebben stuur ik ze gewoon door en ga ook zelf wat kopen kunnen die ook in de roulatie.
Maar leesvoer is welkom hoorheb tijd over op moment zo zonder drukke werkdagen en overuren.
Er is geen ander in d ebuurt bij ons, ik woon in een gehucht wara er 4 huisartsen rondlopen, maar daar kun je met wat mazzel pas na een week of wat terecht. En dan overdrijf ik echt niet. Dus dat het zo belachelijk druk is met die kleinzerige mensen snap ik wel, al die medische hulp zit in een gebouw, en je kunt het al raden: dat gebouw herbergt zo ongeveer heel 80+ van ons dorp. Dus die rollen wel even langs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Autsch en grinnn
Gewoon ff doordrammen of een ander bellen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Er komen er vandaag weer drie naar je toe
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is geen ander in d ebuurt bij ons, ik woon in een gehucht wara er 4 huisartsen rondlopen, maar daar kun je met wat mazzel pas na een week of wat terecht. En dan overdrijf ik echt niet. Dus dat het zo belachelijk druk is met die kleinzerige mensen snap ik wel, al die medische hulp zit in een gebouw, en je kunt het al raden: dat gebouw herbergt zo ongeveer heel 80+ van ons dorp. Dus die rollen wel even langs.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:48 schreef Greys het volgende:
Oh en Ml, ik zou als ik jou was zelf voorlopig ff niet van die boekjes kopen hoor, er liggen er hier echt nog twintig ofzo nu nogOok van die met 3 verhalen in 1 boekje enzo. Dus voorlopig kunnen we nog wel even voort
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar straks bellen, dat moet precies om 8 uur, anders kom je er niet tussenEn om nu het noodnummer te bellen zodat je voorrang hebt gaat me wat ver
Misschien is de helft al uitgeroeid door die warmtequote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze een gaatje voor je hebben!
Het is nu iets minder warm, dus qua 80+ is het misschien ook wat rustiger nu
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze een gaatje voor je hebben!
Het is nu iets minder warm, dus qua 80+ is het misschien ook wat rustiger nu
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien is de helft al uitgeroeid door die warmte
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou, foei!![]()
[..]
Ja nee echt hoor, als die op zijn dan gooi je eventueel maar wat nieuwe in de roulatie, maar voorlopig kunnen we echt nog ff voort![]()
![]()
Het leest echt lekker weg he, voor als je ff geen zin hebt om diep na te denken
quote:
quote:
quote:
Koolborsteltjes, een klein onderdeel in de dynamo waardoor die het niet meer doet. En dan word de accu niet meer opgeladen en vroeg of laat sta je zonder stroom. Een half uurtje nadat de foto gemaakt is reden we weer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat je het zo leuk gehad hebten ik ben erg benieuwd naar een verslag later
![]()
[..]
Watskebeurt?
Oh dan is het niet zo'n enorme ramp. Gelukkig maar dat niet je iets echt ernstigs met je auto had.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Koolborsteltjes, een klein onderdeel in de dynamo waardoor die het niet meer doet. En dan word de accu niet meer opgeladen en vroeg of laat sta je zonder stroom. Een half uurtje nadat de foto gemaakt is reden we weer.
Onderdeeltje kost maar een paar tientjes.
*Giechel*quote:
Ik heb net vijf nieuwe bonnen gekregen voor die korting daar, dus we kunnen nog wel een keer naar Manhattan als we een dagje Rotterdam willen doenquote:
quote:Welcome back JJH!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Of zal ik morgen gewoon meteen doorrijden naar Routes des Barrages, Froidchapelle
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:44 schreef JJH het volgende:
Ik begrijp dat je die andere baan hebt ML? Wanneer mag je daar beginnen? Gefeliciteerd! (denk ik dan.)
En bedankt allemaal.
Het weer was goed genoeg. We hebben 2 regendagen gehad. De rest van de regen viel gelukkig 's nachts. En als je nog wel eens wat wilt doen en een wandeling wil maken is 30 graden niet leuk. Het was precies goed zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi 2 foto's, jeetje dacht echt even auto kapotmaar het viel gelukkig mee
Wel leuk gehad? En lekker weer?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH!
Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Elke keer als het weer in Europa langs kwam en ze hadden het over Noorwegen heb ik aan je gedacht
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Of zal ik morgen gewoon meteen doorrijden naar Routes des Barrages, Froidchapelle
quote:
Ik ben heul veul (te veel) Duitsers tegengekomen, en ik heb niets dan lof gehoord over het Nederlands elftal. Ook van Nooren, Denen, Fransen alleen maar leuke dingen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
Heer G kijkt vanavond Oranje op een plein in Duitsland met groot scherm en bier
Ik dacht dat ze daar alleen de Duitse wedstrijden zouden uitzenden, maar die van Oranje ook
Dank je.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
JJH wb!
Ik weet ook nog niet waar ik voetbal ga kijken!Zou bij een vriendin kijken maar die gaan misschien toch naar de kroeg en daar heb ik geen zin in
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr. DML hoopt alleen maar dat de echo afspraak niet te lang uit loopt zodat hij niks van het voetbal mist![]()
Als het niet uit loopt gaan we op het strand kijken met vrienden.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr. DML hoopt alleen maar dat de echo afspraak niet te lang uit loopt zodat hij niks van het voetbal mist![]()
Zag het jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het adres van dat Landalpark waar we ooit allebei (apart) al eens geweest zijn
En wat we allebei zo tof vonden en zo mooi daar
http://www.landal.nl/nl-n(...)/village-leau-dheure
19.45uur dus ik voorzie geen problemen maar hij wil graag dat ik nog even bel om te vragen hoe lang het duurt en of het vaak uitlooptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat heb je die echo dan?
Is het de eerste?
Is het mooi daar? Een aanrader?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het adres van dat Landalpark waar we ooit allebei (apart) al eens geweest zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor, bij mn zusje liep het ook niet uit volgens mijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
19.45uur dus ik voorzie geen problemen maar hij wil graag dat ik nog even bel om te vragen hoe lang het duurt en of het vaak uitloopt![]()
Mooi dat ik niet ga bellen.
En ja eerste echo![]()
Ik heb een extra huisgenoot voor Ll gevonden. Jullie hebben overeenkomsten volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Uh ja dat wil ik wel doen maar dat wordt dan morgen pas.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor, bij mn zusje liep het ook niet uit volgens mij
En leuk! Zet je hem online? (bij mn zusje leek de eerste op een eendje)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het mooi daar? Een aanrader?
Ik heb een bon liggen voor een gratis midweekend namelijk.
Oh wacht, misschien was dat Center Parcs
Toen heb ik het ook al gezegd hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uh ja dat wil ik wel doen maar dat wordt dan morgen pas.
En jullie vonden de werknaam Ducky maar raar laatst
Gaan jullie nog "samen" op vakantie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt goed Greys![]()
Ik ga eens kijken of dat het eerste momentje weg voor onze spruit kan worden dan
Ik had even heel snel gegooglemapped en het ligt toch midden in de ardennen? Dan kun je ook heerlijk wandelen, of een mountainbike ofzo huren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is prachtig. Werkelijk waar. Het mooiste bungalowpark op zich waar ik geweest ben ooit
Een gebied met heel grote meren en een grote stuwdam en aan een van die grote meren ligt het park. Kijk maar eens op het linkje en klik dan op Video (tabblad in het midden van de pagina).
De huisjes zijn ook heel mooi, heel licht, heel modern.
Het enige is dat je daar wel echt moet komen voor de gezelligheid met je gezelschap en de rust en de mooie omgeving, want heel veel te doen is er niet in de omgeving.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan jullie nog "samen" op vakantie?Raden ze vaak wel aan, nog een laatste keer met zijn 2en
Geeft niet joh!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh sorry Tombo![]()
Ik vergeet nogal eens dat soort dingen.
Maar kijk je uit naar je neefje of nichtje? Heb je er al meer?
MADEIRAAAAAquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
September gaan we nog twee weken met zomervakantie. We kunnen het alleen niet eens worden over de bestemming.
Tips anyone? Graad of 25 in de eerste twee weken van september maar geen kurkdroog landschap. We houden van groen.
quote:
Wat tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft niet joh!Zwangerschapsdementie
t wordt een neefjeEn ik kijk er wel echt naar uit ja, is de eerste [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat was ik vergeten te melden.
De meneer vliegt niet
@ Erik
Oh zalig, moeten we zeker een keer doen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net vijf nieuwe bonnen gekregen voor die korting daar, dus we kunnen nog wel een keer naar Manhattan als we een dagje Rotterdam willen doen
[..]
Wat zij zegt! Welkom terug!
Voor een uurtje of twee kan ik 'm wel overhalen wellicht hoor maar misschien is die landingsbaan niet het meest ideale voor je eerste vliegtripjequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voor een uurtje of twee kan ik 'm wel overhalen wellicht hoor maar misschien is die landingsbaan niet het meest ideale voor je eerste vliegtripje
Ik denk dat je toch dan in Europa blijft, misschien oost-Europa ofzo? Kroatië ofzo? Nooit geweest hoor maar volgens google ziet het er prachtig uit en is de septembertemperatuur zo rond de 24 graden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat was ik vergeten te melden.
De meneer vliegt niet
@ Erik
Ze woont pal achter mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat tof![]()
Wonen ze in de buurt? Ik weet al wie er veel over de vloer gaat komen dan
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef Cat22 het volgende:
JJH is terug!![]()
![]()
Arme oto, maar fijn dat jullie weer snel konden rijden. Ik kijk uit naar het reisverslag.
![]()
Echo van DML!![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
En ik wilde uitslapen tot ik wakker werd gebeld door een collega.Maar dat mocht, had ik gezegd. Alleen jammer dat ze niet goed uit haar doppen had gekeken en het -volgens haar- probleem geen probleem was. Belde ze 10 minuten later over terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minstens lijkt me!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Wrom vliegt de Mr niet? Zo jammer, want het scheelt veel tijd. Kroatië is prachtig maar je bent wel en halve dag kwijt met rijden voor je er bent.
Kroatie in een halve dag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Wrom vliegt de Mr niet? Zo jammer, want het scheelt veel tijd. Kroatië is prachtig maar je bent wel en halve dag kwijt met rijden voor je er bent.
Voetbal belangrijker dan Echo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik dacht, laat ik es niet overdrijven.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe issie?Goeoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Cat, ik heb gister 2 () stukken limburgse vlaai opgegeten
![]()
Eckte limburgse vlaai?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Cat, ik heb gister 2 () stukken limburgse vlaai opgegeten
![]()
Kersen kruimelquote:
Eckte Ecktequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eckte limburgse vlaai?Of Multivlaai-import?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik es niet overdrijven.Ik ben met de *rilll* bus geweest. 2 dagen rijden met hotelletje onderweg. De hel.
![]()
Maar wel de Blue Lagoon gezien (Greys!)
quote:
Ja, mn nicht was het weekend in Limburg en hadden daar feest en een hele vlaai overquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeoed.Bijna vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat de Ijslandtrip nog steeds?Je raad nooit wat het noorse woord voor echte is.quote:Hé pssst. Volvo kopen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe, sssssssht![]()
Maar het was daar dus echt zo mooi als op de foto's?
Dan ben ik vroegah vast op verkeerde plekken geweest daar![]()
Ja, nu heb ik dus zin in een road trip naar Kroatïe...![]()
Plitvicemeren, daar moet je zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe, sssssssht![]()
Maar het was daar dus echt zo mooi als op de foto's?
Dan ben ik vroegah vast op verkeerde plekken geweest daar![]()
Ja, nu heb ik dus zin in een road trip naar Kroatïe...
Wij zijn gewoon multilinguaalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef JJH het volgende:
Je raad nooit wat het noorse woord voor echte is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plitvicemeren, daar moet je zijn.Hebben we zelfs nog met een bootje gevaren.
![]()
Het is echt al jaaaaren geleden dat ik er ben geweest, een jaar later was de streek in oorlog.
Omdat ie een watje is?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Greys, vul jij deze ook nog even voor de nieuwe dagen in?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ben ik al eens geweest vroegah, met mijn ouders. Maar zo blauw als op de foto vond ik het niet hoorWel mooi inderdaad.
We hebben wat afgereden en gekampeerd enzo in toen nog gewoon Joegoslavië. Het meer van Bled, de grotten van Postojna, de witte Lippizaner paarden. Maar dat is allemaal Slovenië bedenk ik me nu
Stoerdoenerij hier op het werk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Voetbal belangrijker dan Echo?
Zelfs ik ben niet zo erg.........
wou zeggenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stoerdoenerij hier op het werk.
Vanavond pinkt ie een traantje weg, zeg ik je.
Oh ja, jij had ook al toegezegd hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stoerdoenerij hier op het werk.
Vanavond pinkt ie een traantje weg, zeg ik je.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, vul jij deze ook nog even voor de nieuwe dagen in?
Oh, okquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan pas als ik het met Heer G gecheckt heb (omdat ik niet lekker een hele dag weg ben als de beesten alleen zitten) en die zit in Duitsland nu. Hij is morgenavond terug maar ik zal proberen het vanavond telefonisch ff te checken
Maar ik denk dat het geen punt is!
Sneak!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ook al toegezegd he
Ik pas m aan
ow...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sneak!
Maar ik ga het proberen. Tegen die tijd is het 13 weken en ik hoop met heel mijn hebben en houden dat ik dan niet meer misselijk ben.
Ik doe trouwens niet aan zondagen meeten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok![]()
Zou fijn zijn als het die 2e zondag kan
Nou ja, the more the merrier zullen we maar zeggen hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jullie kunnen heel goed zonder mij dus komt vast goed
joh, rustig aan!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb net gesmst of hij die zondag 8-8 thuis isDat kan hij vast wel even snel tussendoor checken... Durf overdag niet te bellen omdat veel meetings enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Prinsesje Amalia![]()
Dit brengt vast geluk, voor vanavond!
[ afbeelding ]
Ik ben gristelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, the more the merrier zullen we maar zeggen he
waarom eigenlijk niet op zondagen?
Onder voorbehoud he?quote:
oh, okquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben gristelijk.
Nee hoor.
Ik ben gewoon zo moe dat ik een dag nodig heb om bij te komen van zoiets.
Anders heeft mijn baas geen zak aan me op maandag.
Ik zet er onder voorbehoud bijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud he?Maandag 'mag' ik weer aan het werk en het kan best zijn dat ik dat weekend een beetje rustig wil bijtanken en poezen aandacht geven. Ik heb dan al heel IJsland rondgereden en weet nog niet zeker of ik een dag later weer naar Breukelen op en neer wil. Maar het lijkt me wel erg leuk!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben gristelijk.
Nee hoor.
Ik ben gewoon zo moe dat ik een dag nodig heb om bij te komen van zoiets.
Anders heeft mijn baas geen zak aan me op maandag.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, rustig aan!
Ik wil gewoon alleen alvast reserveren
Nou da's heul niet zo gek hoor, dat op tijd reserveren.
GB reed er laatst langs op een middag en toen was het hartstikke druk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Is ook wel waarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien voel je je dan al veel beter en niet zo moe meer, toch?
Het is pas over een maand!
Nee, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's heul niet zo gek hoor, dat op tijd reserveren.
GB reed er laatst langs op een middag en toen was het hartstikke druk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook
Kijken of het deze week geregeld kan worden
Ja, idd, daaromquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en het aantal personen kan dan altijd vlak voor die tijd nog wel met 1 of 2 personen verhoogd of verlaagd worden hoor!
Ik ga het ook wel proberen maar ik zie het voor zaterdagen gewoon meer zitten op het moment.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien voel je je dan al veel beter en niet zo moe meer, toch?
Het is pas over een maand!
Snap ik ook wel johquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel proberen maar ik zie het voor zaterdagen gewoon meer zitten op het moment.
Ik probeer eigenlijk altijd al drukke dingen op zaterdagen te plannen zodat ik op zondag wat aan kan modderen thuis. Ik hou niet zo van volle weekenden
Reserveren lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd, daarom
Dan reserveren we alvast iig
OMG ik heb er zin in!
Nou, dat zal wel niet, er kunnen altijd mensen afvallen natuurlijk. Als we gewoon de dag van te voren melden hoeveel er daadwerkelijk komen moet het goed komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reserveren lijkt me verstandig.En mocht het er echt op aankomen dat je moet betalen voor het aantal personen wat gereserveerd heeft en ik kom alsnog niet, dan wil ik best meebetalen hoor.
Dacht eerst hetzelfde maar dan maak ik het gewoon niet té laat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel joh
Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat we tot midden in de nacht daar blijven zittenEn misschien als je die zaterdag niets hebt? Maar je moet gewoon kijken hoe je je voelt joh
Welnee dat deden ze in de prehistorie, nu niet meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reserveren lijkt me verstandig.En mocht het er echt op aankomen dat je moet betalen voor het aantal personen wat gereserveerd heeft en ik kom alsnog niet, dan wil ik best meebetalen hoor.
Ik hoop van harte dat ik tegen die tijd al mijn energie hervonden heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel joh
Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat we tot midden in de nacht daar blijven zittenEn misschien als je die zaterdag niets hebt? Maar je moet gewoon kijken hoe je je voelt joh
Zeg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee dat deden ze in de prehistorie, nu niet meer
Nou....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee dat deden ze in de prehistorie, nu niet meer
Wat Tombo zegt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
ZO oud is Cat ook weer niet hoor
Redelijk centraal, en goedgekeurd door de marketiersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom is er eigenlijk voor deze locatie gekozen?
Ik had wel verwacht dat de volgende meet bij de Pannekoezou zijn.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom is er eigenlijk voor deze locatie gekozen?
Ik had wel verwacht dat de volgende meet bij de Pannekoezou zijn.
Krijg je al die dingen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
GB, Ll en ik kwamen er laatst puur bij toeval terecht.
En we wilden nooit meer weg!![]()
En het brasmenu is erg leuk, dan krijg je van alles wat, heb je dat linkje gezien?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Krijg je al die dingen?![]()
Ik dacht dat je moest kiezen joh. Leek me al vrij duur voor 1 ding.
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt al die dingen!Gewoon allemaal in het klein!
Dus klein soepje in klein kopje, kleinere stukjes vlees, dan kan je dus van alles proeven
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik heb niet bijgelezen, maar heb ik nog spannend/leuk/ontroerend/vulgair/etc./etc. nieuws gemist?
Oh getver en nu?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Meet heb ik al met Tombootje over gepeejemd![]()
Verders ist helemaal goed, al had ik gisteren echt een baaldag toen voor de 3e week op rij de douchebak niet geleverd werd en uiteindelijk bleek dat ie helemaal niet meer te krijgen was.
Maar nu ben ik weer blij![]()
Hoest met je aftelleritis?
JJH is terug en DML krijgt een echo vandaag.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik heb niet bijgelezen, maar heb ik nog spannend/leuk/ontroerend/vulgair/etc./etc. nieuws gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Paps heeft eentje voor me geregeld via het werk, die heb ik gistermiddag direct opgehaald.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh getver en nu?
Hihi die slaat nogal toe heb dus niks te doen en zit hier te vegeteren (netjes gezegd).
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH is terug en DML krijgt een echo vandaag.
Vulgair nieuws...
JJH had ik al naar gezwaaid enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor DML.
Spannend!I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Paps heeft eentje voor me geregeld via het werk, die heb ik gistermiddag direct opgehaald.
Stomme Formido![]()
Wanneer was ook alweer je laatste dag?
Neej, TU levert welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goede paps ik dacht al Tu en niet leveren
Mag de 15e pas weg
Het laatstequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, TU levert wel![]()
Formido had laatst die 25% korting actie en toen heb ik daar eentje besteld, maar nu bleek dus dat ik bij Gevier nog goedkoper uit was met papa-korting![]()
Ik dacht eiks dat je er al weg was (2 dagen niet op internet en je hebt het idee dat je maaaanden achterloopt).
Of is je verlof ingetrokken?
Dat ik hier uberhaupt zitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, waar zijn we vandaag trots op? Ik ben trots op het feit dat eh.. ik geen heimwee heb en me nog niet hopeloos verloren voel na een dag.
Oh gadver.... dan zit je daar idd vast niet lekker neequote:
Het is uitermate gezellig en ik ben nog nooit zo blij geweest met internetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver.... dan zit je daar idd vast niet lekker nee
Ik ben niet trots op mezelf vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, waar zijn we vandaag trots op? Ik ben trots op het feit dat eh.. ik geen heimwee heb en me nog niet hopeloos verloren voel na een dag.
Misschien moet hetgene waar je trots op gaat zijn nog wel komen. Er is altijd wel iets.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op mezelf vandaag![]()
Ik heb nergens zin in en doe ook niks![]()
![]()
Nou ja, straks eten halen/maken voor mn moeder die vanavond wedstrijdleiding is bij een tenniswedstrijd, dat is wel nuttigEn vanavond heb ik niet eens zin in Nederland-Uruguay!
![]()
Erikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet hetgene waar je trots op gaat zijn nog wel komen. Er is altijd wel iets.. Of ben morgen twee keer trots
.
Wees er trots op dat je je kan overgeven aan het ff niets doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op mezelf vandaag![]()
Ik heb nergens zin in en doe ook niks![]()
![]()
Nou ja, straks eten halen/maken voor mn moeder die vanavond wedstrijdleiding is bij een tenniswedstrijd, dat is wel nuttigEn vanavond heb ik niet eens zin in Nederland-Uruguay!
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je je kan overgeven aan het ff niets doen![]()
![]()
Ik ga weer werken
Jij ook nog internetse werksequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je je kan overgeven aan het ff niets doen![]()
![]()
Ik ga weer werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |