HALVE FINALE GREYS. NIET ZOMAAR FOEBAL!quote:
Ja, ik heb al leuke plannen deze keerquote:
Drankquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Iemand nog tips hoe ik me het beste kan voorbereiden op een nachtdienst? Ik ben moe en wil eigk al bijna gaan slapen. Maar iets zegt me dat dat geen goed idee is. (morgen heb ik vrij)
Chocomel?quote:
Maar wat is het idee dan? Je wil nu wat langer opblijven zodat je morgen wat langer slaapt, zodat je dag morgen ondanks de nachtdienst niet zo lang is?quote:
Da's het idee ja. Ik kan niet voorslapen (overdag slapen lukt me alleen na nachtdienst). Dus ik wil mijn ritme nu al een beetje naar de nachtelijke uren brengen. Om woensdagavond vroeg in bed te storten en er om half 8 alweer uit te moeten voor een dag vergadering.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is het idee dan? Je wil nu wat langer opblijven zodat je morgen wat langer slaapt, zodat je dag morgen ondanks de nachtdienst niet zo lang is?
Sowieso gewoon iets van koffie / thee drinken. Film kijken, of iets actiefs doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het idee ja. Ik kan niet voorslapen (overdag slapen lukt me alleen na nachtdienst). Dus ik wil mijn ritme nu al een beetje naar de nachtelijke uren brengen. Om woensdagavond vroeg in bed te storten en er om half 8 alweer uit te moeten voor een dag vergadering.
Leek mij ook wel een goede. Ik ga Fok!ken. Prrraaaaat tegen me!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso gewoon iets van koffie / thee drinken. Film kijken, of iets actiefs doen?
Nou.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ehh, ik ben de enige die je aandacht schenkt. Die andere 2 moppies zijn alweer vertrokken
Die ligt blonde schones uit het Noorden te batsenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.![]()
Lekkere dingen zijn dat. Not.![]()
Normaal is er nog altijd JJH om het topic op te fleuren maar ook die heeft me verlaten.
Jij weet toch altijd weer de juiste dingen te zeggen. Nu slaap ik vannacht echt niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ligt blonde schones uit het Noorden te batsen![]()
Ja, zelfs Zwabber komt de SC niet meer slopen.quote:En Tombola is weg, en Erik, en Ml, en noem maar op. Iedereen heeft ons verlaten
Of nee, hij was samen met die vriend. Ofzo. En die bleven elkaar trouw. Gewoon, puur vriendschappelijk. Iets in die richting.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet toch altijd weer de juiste dingen te zeggen. Nu slaap ik vannacht echt niet.![]()
Nee, beetje jammer is dat hequote:[..]
Ja, zelfs Zwabber komt de SC niet meer slopen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of nee, hij was samen met die vriend. Ofzo. En die bleven elkaar trouw. Gewoon, puur vriendschappelijk. Iets in die richting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ook al geen doorzettingsvermogen.quote:[..]
Nee, beetje jammer is dat he
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greeeeeeyyyysssssss!!!!!quote:
quote:
Niet meteen antwoord geven.quote:
Serieus?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik wel een DVDtje kijken dan ofzo
Ik vind er geen reet aan om alleen te kijken, dan word ik alleen maar zenuwachtig
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?Ik ben ook echt een zenuwlijer, maar ik wil het toch echt wel zien
De hele wedstrijd kijken in mijn eentje vind ik saai. Ander kanaal op en af en toe zappen voor de tussenstand. Ik denk dat ik onderweg meer van het foebal meekrijg als in de tijd dat ik nog thuis ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?Ik ben ook echt een zenuwlijer, maar ik wil het toch echt wel zien
quote:
Jaws is lachen. Kijken naar de ketchup en de mechanieken van het haaiehoofd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk hou ik niet van die zenuwslopende toestanden
Daarom heb ik ook een hekel aan Jaws. Ik kan niet tegen dat tuh duhm tuh duhm tuh duhmmm muziekje, want ik wéét dat ik het eng ga vinden
Waarom ga je niet ergens kijken dan? Das juist het mooie van dit soort wedstrijden. Die saamhorigheid en massale beleving.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk hou ik niet van die zenuwslopende toestanden
Daarom heb ik ook een hekel aan Jaws. Ik kan niet tegen dat tuh duhm tuh duhm tuh duhmmm muziekje, want ik wéét dat ik het eng ga vinden
quote:
O nee!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit in een depressie
Mn B&J is op
Dat vind ik mooi aan het WK. Niet dat gedoe van wie voor welluk kluppie is enquote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet ergens kijken dan? Das juist het mooie van dit soort wedstrijden. Die saamhorigheid en massale beleving.
Echt geweldig dat er vrijdag in dat Zuiderpark de gabbers en turken door elkaar 'HOLLAND, HOLLAND!' stonden te bleren. Wanneer zie je dat nou
Ja, kom je ze brengen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O nee!Ik heb nog 2 potten staan. Hebben?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eeeeeeeemmmmmm-Eeeeeeeeelllllllleeeeeetjuuuuuuh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen komt terug Loveless.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, kom je ze brengen?
En ik heb Jaws nog nooit gezien!
Forum Opties | |
---|---|