Whehequote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3fmfan.nl werkt gewoon beter als 3fm.nl en je doet er niks aan
Beter alsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3fmfan.nl werkt gewoon beter als 3fm.nl en je doet er niks aan
Nu kunnen we ten minste met de druk omgaan, door bertjequote:Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Dinsdag wel "ff" winnen.. Zal lastig genoeg worden want de druk ligt bij ons
Huh?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom kun je van bijv. Donderdag geen programma terug beluisteren ?
Ja helemaal op het einde van de Coen&Sander-Show hoorde ik een toffe plaat maar staat niet in de playlist en kan het programma ook niet even herbeluisteren.quote:
Uitzending ter plaatse, dus wordt niet in de database op 3FMFan opgenomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja helemaal op het einde van de Coen&Sander-Show hoorde ik een toffe plaat maar staat niet in de playlist en kan het programma ook niet even herbeluisteren.
Welke dag en welk tijdstip?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja helemaal op het einde van de Coen&Sander-Show hoorde ik een toffe plaat maar staat niet in de playlist en kan het programma ook niet even herbeluisteren.
Dat is vaak het praatje plaatje die ze meestal vanaf cd draaien...quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kan wel, maar de terugluisterlinks op de site doen weleens vervelend (verdwijnen soms opeens).quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel wat hij roept, maar of het ook in de praktijk zo zal gaan.. Gewoon directquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu kunnen we ten minste met de druk omgaan, door bertje
Daarnaast waren ze toen op locatie, en op locatie is er geen nowplaying-update.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is vaak het praatje plaatje die ze meestal vanaf cd draaien...
Tim Berg - Bromancequote:Op maandag 5 juli 2010 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Was Donderdag de allerlaatste plaat volgens mij een nieuwe dance plaat, ik kan me herinneren dat Hans hem ook erg tof vond maar ok niet wist van wie of wat.
Is het niet die Bromance?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Was Donderdag de allerlaatste plaat volgens mij een nieuwe dance plaat, ik kan me herinneren dat Hans hem ook erg tof vond maar ok niet wist van wie of wat.
Nope dat was hem niet dat dacht ik eerst ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tim Berg - Bromance. Gisteren de clip gezien op TMF, maar die is wel geinig.
Gek genoeg lukt me dat niet kan dat komen omdat ik silverlight heb ? Krijg als ik bijv. op Maandag klik gewoon een schermpje in beeld met wat info over de Coen en Sander Show maar geen player.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan wel, maar de terugluisterlinks op de site doen weleens vervelend (verdwijnen soms opeens).
Je kan gewoon een andere dag pakken, rechtsklik-eigenschappen op de player en de URL kopieren. Vervolgens kan je de dagnaam-16.wma aan het einde veranderen naar de juiste dag.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, is dat nou Veenstra bij de reclame voor de BBQbox
ja zekerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, is dat nou Veenstra bij de reclame voor de BBQbox
"Lekker warm" zegt ie... Malloot.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Zondag 11 juli.. remember 25/26 mei 2009?
Lekker warm zondag
Heerlijk!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Zondag 11 juli.. remember 25/26 mei 2009?
Lekker warm zondag
Hmm... krijg je op Uitzendinggemist.nl als je de niet-silverlight player kiest wel wat te zien? Er wordt namelijk geen gebruik gemaakt van SL voor die player, maar de 'ouderwetse' embedded mediaplayer.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gek genoeg lukt me dat niet kan dat komen omdat ik silverlight heb ? Krijg als ik bijv. op Maandag klik gewoon een schermpje in beeld met wat info over de Coen en Sander Show maar geen player.
Of ze zitten ons te fucken dat ze het nog 1x doen met Ekdom, of het is iets anders inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef FlorentijnH het volgende:
michielveenstra: Net groen licht gekregen voor een heel toffe uitzending morgenavond van @metmichiel. Voetbal horen zoals je nog nooit hebt gedaan!
ben benieuwd wat ze gaan doen, ook al kan ik wrs niet luisteren
3fm.nl gebruikt gewoon WMPquote:Op maandag 5 juli 2010 15:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... krijg je op Uitzendinggemist.nl als je de niet-silverlight player kiest wel wat te zien? Er wordt namelijk geen gebruik gemaakt van SL voor die player, maar de 'ouderwetse' embedded mediaplayer.
Ben benieuwdquote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef FlorentijnH het volgende:
michielveenstra: Net groen licht gekregen voor een heel toffe uitzending morgenavond van @metmichiel. Voetbal horen zoals je nog nooit hebt gedaan!
ben benieuwd wat ze gaan doen, ook al kan ik wrs niet luisteren
Dank waarvoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dank waarvoor?. Het was alleen maar een tvp
Trouwens
Iets in de postcodeloterij gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik dacht die borisz heeft een super hoog cijfer gehaald voor een toets en laat ik hem daar eens mee feliciteren, maar het was dus een tvp
![]()
![]()
Dan ben ik er zometeen weer bij.quote:
Heb daar echt helemaal niets van meegekregen, helaas.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben ik er zometeen weer bij.
* Ofyles2 flink genoten heeft van de Touretappe van vandaag. Peloton nam verkeerde beslissingen e.d.
vanaf 19:30 zeker?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben ik er zometeen weer bij.
* Ofyles2 flink genoten heeft van de Touretappe van vandaag. Peloton nam verkeerde beslissingen e.d.
Ik durf het weer aan vanaf 19:05.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
vanaf 19:30 zeker?Mega top 5 lekker overslaan. Ik luister nog even de BBQ box door
.
Volgens mij had Maricha het er een tijdje terug hier over dat ze op waren, en er dus nieuwe besteld waren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef Againzender het volgende:
verdomd, badeenden, had een sleutelhanger gewonnen bij MetMcihielMetDomien, heb het ding nog niet gezien bij de post
* straks eens een mailtje sturen *
ah, dat had ik ff gemist, maar ik stuur wel even een mailtje (als ik het niet vergeet)quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij had Maricha het er een tijdje terug hier over dat ze op waren, en er dus nieuwe besteld waren.
* Ofyles2 zich afvraagt wanneer 3FM overstapt op een Linux-distro. ICT-kosten kunnen omlaag schijnt me...quote:
quote:Morgenavond in @metmichiel: @DJ_Sandstorm mixt het WK-verslag van Jack van Gelder en de beste muziek LIVE tot 1 geheel! #3FM
QFT !quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zich afvraagt wanneer 3FM overstapt op een Linux-distro. ICT-kosten kunnen omlaag schijnt me...
Dit is alleen maar een enkel PC-tje dat draait om de webcam-overlays overeind te houden, en over het algemeen werkt dat prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zich afvraagt wanneer 3FM overstapt op een Linux-distro. ICT-kosten kunnen omlaag schijnt me...
Dat gebruikt toch alleen maar een flash programmatje?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit is alleen maar een enkel PC-tje dat draait om de webcam-overlays overeind te houden, en over het algemeen werkt dat prima.
Nou, is volgens mij nog wel iets ingewikkelder dan dat. Heb het programma weleens gezien en da's wel iets meer dan alleen Flash (al is dat wel een groot deel ervan).quote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat gebruikt toch alleen maar een flash programmatje?
Die effecten van de bad eend enz. waren flash dacht ik. De Visual Radio werkt met VidiGoquote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, is volgens mij nog wel iets ingewikkelder dan dat. Heb het programma weleens gezien en da's wel iets meer dan alleen Flash (al is dat wel een groot deel ervan).
En vervolgens bakken met geld moeten uitgeven omdat applicaties omgebouwd moeten worden en na een paar jaar moeten concluderen dat de overstap toch niet zo succes is geworden omdat er teveel compatibiliteitsproblemen zijn en gebruikers niet overweg kunnen met de softwarequote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er nog de koppeling tussen die Flash-badeend en het keyboard in de studio + natuurlijk de SMS-balk en bijbehorende ticker. De laatste keer dat ik die laatste zag was het volgens mij een enigszins brak Delphi-programmaatje (maar ben daar niet geheel zeker van).quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die effecten van de bad eend enz. waren flash dacht ik. De Visual Radio werkt met VidiGo.
Kan je als het goed is zien op 3FM.nl. Op de lijst die ik heb zie ik 'm iig staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Tim Berg ook op de playlist staat. De Jack van Gelder mix die afgelopen weekend bij Timur was te horen mag er ook wel wezen
.
Hoorde Ramon idd zeggen dat hij daar op zou komen te staan, maar ik kan 'm zelf niet vinden. Moet eerlijk zeggen dat ik niet super goed heb gezocht, maar dat komt ook omdat de 3FM site te zwaar is voor mijn pc... Als ik die site bezoek dan knalt mijn stream eruit. In elk geval staat er wel een linkje op de Twitter van Ramon.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je als het goed is zien op 3FM.nl. Op de lijst die ik heb zie ik 'm iig staan.
Direct linkje dan: http://www.3fm.nl/playlists/nieuw (onderaan de pagina).quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde Ramon idd zeggen dat hij daar op zou komen te staan, maar ik kan 'm zelf niet vinden. Moet eerlijk zeggen dat ik niet super goed heb gezocht, maar dat komt ook omdat de 3FM site te zwaar is voor mijn pc... Als ik die site bezoek dan knalt mijn stream eruit. In elk geval staat er wel een linkje op de Twitter van Ramon.
Goed dat je het er even bij hebt gezetquote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Direct linkje dan: http://www.3fm.nl/playlists/nieuw (onderaan de pagina).
Ik concentreer me liever op de licentiekosten voor speciale programma's.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En vervolgens bakken met geld moeten uitgeven omdat applicaties omgebouwd moeten worden en na een paar jaar moeten concluderen dat de overstap toch niet zo succes is geworden omdat er teveel compatibiliteitsproblemen zijn en gebruikers niet overweg kunnen met de software/ me = doemdenker
.
you got mailquote:
heb er piepende oren vanquote:
Toch geen toren in een metropool?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
flikker toch eens van die toren met je haar!
Jajaquote:21:11:22 05-07-10 GROUP-1 Pr 2 BEVRIJDEN DIER TRESSENPLAATS 12 GRONINGEN (soort dieren: leeuw) 757 AP:
0400277 BRW Groningen (Vinkhuizen / Sontweg) (AL 757)
0400394 BRW Groningen (Vinkhuizen) (Bemanning HW)
0400419 BRW Groningen (Vinkhuizen) (Techniek)
echt een gevalletje de leeuw is losquote:
Hahah dat dacht ik ook nog ja, twitter haar zou ik zeggenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
moeten we marijke niet aan het Fokken krijgen?
geen twitterquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah dat dacht ik ook nog ja, twitter haar zou ik zeggen
vond Many of Horror anders ook een prima single, sowieso dat hele album is goedquote:
idd, best wel ironisch ook, net de hele tijd over verbrand zijn hebben en dan the whitest boy alive draaienquote:
Hej hoi !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:![]()
Mogge!
De airco staat wat zachter vandaag dus ik kan weer eens meeluisteren
Ik probeer al de hele week die stomme Prince kaarten te winnen maar niks he.
Hij zat volgens mij te twijfelen tussen 'het is één over één' en 'het is één uur geweest'. Hij begon met het eerste, maar koos toch maar voor de laatste variantquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef Pino112 het volgende:
"Het is 1 uur over 1 uur geweest"
Hoorde ik dat nou goed?
nope, alleen waar Stenders zelf heen gaat, vrijdag 10 tot 1...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Laatste twee weken Stender hoorde ik, is er al bekend wat er voor in de plaats komt?
14 tot 16u, tijdvak van Paulquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nope, alleen waar Stenders zelf heen gaat, vrijdag 10 tot 1...
Rob gaat 14-16 en 22-01 op vrijdag doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
's Avonds toch? Op de plek van Der Rudy. Vond Der Rudy wel leuk, maar denk dat Stenders op die plek ook goed past. Neemt ie Jelmer ook mee, of komt Fred Siebelink weer terug?
Je kan ook gewoon zelf de 3FM VSR-stream en de NOS WK-stream aanzetten. Dan heb je van beiden beeld + geluid.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wie weet wordt dat wat, met die muziek. Hopelijk maakt sirolf weer een leuke applicatie waarbij je de muziek van sandstorm hoort onder de wedstrijd...
Nouja wanneer heeft ie hier voor het laatst opgetreden? En als je jong bent kun je ook niet altijd in je eentje naar een concert toe...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Net ook weer iemand.
Jaaaaaaa ik ben superfan ik heb m alleen nog nooit gezien
Wat een fan...
Volgens mij moet ik alleen een stukje verder naar boven dan jijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet, maar ik lift desnoods wel naar huis.
Doe maar mee gaan we samen kunnen we samen liften haha!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Rijlessen gingen goedHalf augustus examen voertuigbeheersing
Aardappelen moet je 20 minuten koken toch?
Ik ook. Eigenlijk zin om die Suarez keihard in z'n gezicht uit te lachen, maar dat gaat zo lastig vanaf hierquote:
In gedachten dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zin om die Suarez keihard in z'n gezicht uit te lachen, maar dat gaat zo lastig vanaf hier
Die doet niet mee hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zin om die Suarez keihard in z'n gezicht uit te lachen, maar dat gaat zo lastig vanaf hier
Dat weet ik. Ik wil hem juist uitlachen omdat hij Uruguay wel naar de halve finale heeft geholpen, maar zelf niet mee mag spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doet niet mee he![]()
. En zonder zijn handsbal had Uruguay er niet meer gestaan
.
Kun je dit soort dingen eigenlijk naluisteren? Ik ga de wedstrijd gewoon op tv kijken met het commentaar van dat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar deze versie.quote:
Sure, staat gewoon op 3FM.nl -> Gemist -> Uitzending of op MetMichiel.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je dit soort dingen eigenlijk naluisteren? Ik ga de wedstrijd gewoon op tv kijken met het commentaar van dat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar deze versie.
Viva Hollandia
Top, dan ga ik dat morgen eens checken om te zien of het wat is. Ik luister namelijk altijd via de kabelradio en kom maar zelden op de sitequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sure, staat gewoon op 3FM.nl -> Gemist -> Uitzending of op MetMichiel.nl
dit zijn de links waar het online komt te staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je dit soort dingen eigenlijk naluisteren? Ik ga de wedstrijd gewoon op tv kijken met het commentaar van dat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar deze versie.
Viva Hollandia
Me2 ! die van Shakira vind ik echt veeeeeel leuker. This Time for Africaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dit zo'n verschrikkelijk nummer
Niets overtreft Tour de France momenteel...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Die Mega Top 5 is vandaag wel een voetbal-a-gogo zeg...
Nou, je doet het dus, bedankt michielquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
En ik hoop toch dat je zo een godsgruwelijke goede hit gaat draaien, michiel, om al dit te vergeten
QFT.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, weer zo'n godsgruwelijke hit, bedankt luisteraars van 3fm die nog een beetje smaak hebben
Ik meende al zoiets te zien!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
Kippenvel kreeg aan het begin van dit nummer
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Volgende track is ook nice btw, maar wel van een heel ander kaliber.
En we gaan urugay killenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toepasselijk, want het is vanavond toch behoorlijk kil buiten!
Althans, hier wel.
Neuh, de beste hoeft niet, dat Nederland maar mag winnen, dan is alles bestquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga voetbal kijken, tot vanavond!![]()
Iedereen veel plezier, en moge de beste winnen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef hole1988 het volgende:
API Limit van twitter is van 350 naar 175 naar 75 gegaan
75? Damn, daarom doet ie het dus al niet sinds 13uquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef hole1988 het volgende:
Jammer alleen dat dat zo goed als onmogelijk is, want er zitten aardig grote verschillen tussen bijv. analoge en digitale TV.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
@MarichaK Supergaaf idee! Gaan jullie proberen audio en beeld in sync te krijgen, somehow?
Waarop maricha ja zegt
Juist!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef hole1988 het volgende:
Heel erg tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
@MarichaK Supergaaf idee! Gaan jullie proberen audio en beeld in sync te krijgen, somehow?
Waarop maricha ja zegt
mss bedoelt ze met de vsr stream, maar laat dat de nos en fifa niet weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dat zo goed als onmogelijk is, want er zitten aardig grote verschillen tussen bijv. analoge en digitale TV.
Maar het is natuurlijk goed dat er een poging wordt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |