nope, alleen waar Stenders zelf heen gaat, vrijdag 10 tot 1...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Laatste twee weken Stender hoorde ik, is er al bekend wat er voor in de plaats komt?
14 tot 16u, tijdvak van Paulquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nope, alleen waar Stenders zelf heen gaat, vrijdag 10 tot 1...
Rob gaat 14-16 en 22-01 op vrijdag doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
's Avonds toch? Op de plek van Der Rudy. Vond Der Rudy wel leuk, maar denk dat Stenders op die plek ook goed past. Neemt ie Jelmer ook mee, of komt Fred Siebelink weer terug?
Je kan ook gewoon zelf de 3FM VSR-stream en de NOS WK-stream aanzetten. Dan heb je van beiden beeld + geluid.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wie weet wordt dat wat, met die muziek. Hopelijk maakt sirolf weer een leuke applicatie waarbij je de muziek van sandstorm hoort onder de wedstrijd...
Nouja wanneer heeft ie hier voor het laatst opgetreden? En als je jong bent kun je ook niet altijd in je eentje naar een concert toe...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Net ook weer iemand.
Jaaaaaaa ik ben superfan ik heb m alleen nog nooit gezien
Wat een fan...
Volgens mij moet ik alleen een stukje verder naar boven dan jijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet, maar ik lift desnoods wel naar huis.
Doe maar mee gaan we samen kunnen we samen liften haha!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Rijlessen gingen goedHalf augustus examen voertuigbeheersing
Aardappelen moet je 20 minuten koken toch?
Ik ook. Eigenlijk zin om die Suarez keihard in z'n gezicht uit te lachen, maar dat gaat zo lastig vanaf hierquote:
In gedachten dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zin om die Suarez keihard in z'n gezicht uit te lachen, maar dat gaat zo lastig vanaf hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |