Die doet niet mee hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zin om die Suarez keihard in z'n gezicht uit te lachen, maar dat gaat zo lastig vanaf hier
Dat weet ik. Ik wil hem juist uitlachen omdat hij Uruguay wel naar de halve finale heeft geholpen, maar zelf niet mee mag spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doet niet mee he![]()
. En zonder zijn handsbal had Uruguay er niet meer gestaan
.
Kun je dit soort dingen eigenlijk naluisteren? Ik ga de wedstrijd gewoon op tv kijken met het commentaar van dat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar deze versie.quote:
Sure, staat gewoon op 3FM.nl -> Gemist -> Uitzending of op MetMichiel.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je dit soort dingen eigenlijk naluisteren? Ik ga de wedstrijd gewoon op tv kijken met het commentaar van dat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar deze versie.
Viva Hollandia
Top, dan ga ik dat morgen eens checken om te zien of het wat is. Ik luister namelijk altijd via de kabelradio en kom maar zelden op de sitequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sure, staat gewoon op 3FM.nl -> Gemist -> Uitzending of op MetMichiel.nl
dit zijn de links waar het online komt te staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je dit soort dingen eigenlijk naluisteren? Ik ga de wedstrijd gewoon op tv kijken met het commentaar van dat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar deze versie.
Viva Hollandia
Me2 ! die van Shakira vind ik echt veeeeeel leuker. This Time for Africaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dit zo'n verschrikkelijk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |