Een goede suggestie mijn waarde TS. Waarom laat jij je op een prachtige zomerse middag meeslepen naar de bioscoop om een kutfilm te kijken terwijl je ook op een terrasje aan het bier had kunnen zitten met je vrienden?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan gaat je vriendin de volgende keer toch gewoon met haar vriendinnen?
Die vriendinnen hebben die andere films niet gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een goede suggestie mijn waarde TS. Waarom laat jij je op een prachtige zomerse middag meeslepen naar de bioscoop om een kutfilm te kijken terwijl je ook op een terrasje aan het bier had kunnen zitten met je vrienden?
Verkapt ik-heb-mijn-ballen-bij-het-meisje-wat-ik-neuk-ingeleverd post.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We hadden samen besloten om naar Twilight te gaan
Ik zeg toch, ik vind dat vampier / weerwolf verhaal vetquote:
Ik heb toch ook zelf gewoon besloten naar die film te gaan, dat ging echt niet onder dwang hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-mijn-ballen-bij-het-meisje-wat-ik-neuk-ingeleverd post.
In deel 3 vraagt de vampier haar ten huwelijk en zegt ze jaquote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef linpunt het volgende:
maar, die weerwolvendude is ook veel knapper dan vampiredude..
Props dat jij het verhaal nog snapt.. want ik ben helemaal kwijt waarom ze was vampierendude had gedumpt en toen iets had met weerwolvendude maar toen wilde trouwen met vampierendude in de tweede film..
Nu ben ik in de war
Lul niet, elke dag van het WK dat ik thuis was en ze bij me was heb ik gewoon elke wedstrijd gekekenquote:
Het is net een soap. En een slechte.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In deel 3 vraagt de vampier haar ten huwelijk en zegt ze ja
Maar de vampier ging in deel 2 bij haar weg voor haar eigen welzijn geloof ik, maar kwamen ze weer bij elkaar, ofzo
Dat dus, ik heb afgelopen Defqon 1 elke smaak minimaal 1x gedronken die dagquote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
What the fok is er mis met Sourcy Vitamin Water? Dat is niet gay, dat is ontzettend lekker spul.....
Het is homosexueel.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
What the fok is er mis met Sourcy Vitamin Water? Dat is niet gay, dat is ontzettend lekker spul.....
Inderdaad. Hoe meer ik het drink, hoe geiler Andre Rouvoet lijkt te worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Het is homosexueel.
Ik vroeg ook nog aan mijn vriendin, waarom juichte jij niet, vind je hem niet lekker ?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:13 schreef ymir het volgende:
ik vroeg aan mijn zusje of ze zin had om naar de bios te gaan (ik moest nog een CKV verslag maken![]()
) zei: welke film dan?
ik: ja weet ik niet, zoek jij maar wat uit
zei: oh ik weet wel wat leuks
ik: oke mijn best
zit ik daar, al enigste man in de hele zaal, tussen allemaal vrouwen die elke keer begonnen te gillen als taylor lautner of robert pattinson in beeld kwamen. en toen taylor zijn shirt uit trok kwam de hele zaal massaal klaar volgensmij, althans zo klok het
(was bij de vorige film)
maar die weerwolvengast was echt vies toen ie lang haar had - dus het was misschien de verbetering die de vrouwen deed juichen. Ik heb de 2 films gisteren en eergisteren gekeken maar ik lette niet op en ik weet alleen dat het meisje Bella heet.. dat hebben waarschijnlijk meer vrouwen dus ze gaan naar de mannen kijken ipv de verhaallijn volgen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In deel 3 vraagt de vampier haar ten huwelijk en zegt ze ja
Maar de vampier ging in deel 2 bij haar weg voor haar eigen welzijn geloof ik, maar kwamen ze weer bij elkaar, ofzo
Nja, de stand van zaken is aan eht eind van 3 ongewijzigd i.t.t. deel 2, ze zijn nu alleen verlooft met elkaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:18 schreef bunker2 het volgende:
Heeft de film een open eind, of zijn deel 4 en 5 een prequel?
nadat ze elkaar 7 keer hebben gesproken ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, de stand van zaken is aan eht eind van 3 ongewijzigd i.t.t. deel 2, ze zijn nu alleen verlooft met elkaar.
TS is jaloersquote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
(die de hele tijd zonder shirt loopt)
Ja lekker, 365 dagen van de week op je voeding blijven letter, geen bier kunnen drinken en 6 dagen in de week sporten en dus niet van je leven genieten, ik ben er echt jaloers op jaquote:
Zat je weer lekker van de MDMA te snoepen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb afgelopen Defqon 1 elke smaak minimaal 1x gedronken die dag
Zie PI. De vorige.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja lekker, 365 dagen van de week op je voeding blijven letter, geen bier kunnen drinken en 6 dagen in de week sporten en dus niet van je leven genieten, ik ben er echt jaloers op ja
Kijk eens hoeveel vieze uitgezakte dikke wijven er rondlopen, waarom zou ik dan in godsnaam aan het schoonheidsideaal moeten gaan voldoen ?
Ik zie er gewoon gemiddeld uit, en zo zou iedere man er uit moeten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Nope en ook niet aan de XTC of alcohol, gewoon helemaal nuchterquote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zat je weer lekker van de MDMA te snoepen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zie PI. De vorige.Godsamme, kom ik met zo'n goede trollpost, krijg ik zo'n matige reactie terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar het is eigenlijk een echte homo film
Een normale vampier gaat gruwelijk dood als deze met zonlicht in aanraking komt, deze vampieren gaan fucking glitteren!
Je meende het stiekem wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsamme, kom ik met zo'n goede trollpost, krijg ik zo'n matige reactie terug
Nja een beetje.quote:
Aaaaaaaaah.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef Smeej het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Jake!!!
hopend dat hij op een dag mijn buurjongen wordtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas is de dagelijkse realiteit net even anders:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
hopend dat hij op een dag mijn buurjongen wordt![]()
![]()
..het is jaloezie!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:
Het zou een nummer kunnen zijn van Frans Bauer of Jan Smit.. maar neen; ik erger me helemaal kapot aan het kind op het moment. Want ze duikt altijd heel toevallig op als ik er niet ben maar mijn vriend met de andere dudes aan het chillen is/ uitgaan. En dan blijft ze om mysterieuze redenen de hele avond plakken. En mijn eierstokken zijn verbonden met zenuwen die aanvoelen dat zij er weer eens is. En eergisteren was het echt mannenavond dus ik moest maar opzouten naar huis om daar maar in mijn eentje eenzaam, alleen en dik doodgaan want ik heb dus geen penis. Was ze er weer. En dan moest ze weer naar de Mac en toen heeft mijn vriend dr maar heen gereden.
Nou, ik ben ongesteld en moest even zeuren. Danku.
En niet zeggen dat het jaloezie is, het is gewoon een heule grote ergenis.. op dit moment.
En ik weet niet wat ik aan moet, en ik moet zo naar werk.
4.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef A-mineur het volgende:
Gelukkig houdt mijn vrouwelijke wederhelft niet van die onzin. Ik moest wel verplicht mee naar Shrek 4 gisteren, of 5 weet ik veel welk deel ze nu zijn.
Dat ik ooit nog een topic heb mogen maken waarin jij het eens bent met alle 6 mijn klachtenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef 9611Niels het volgende:
Eens met alle klachten, ik heb die film laatst verplicht moeten kijken
Ik vink ze altijd af, en dit is inderdaad je eerste topic waar ik het volkomen mee eens ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog een topic heb mogen maken waarin jij het eens bent met alle 6 mijn klachten
Staat wel tof op z'n grafsteen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:10 schreef Salamando het volgende:
de film schijnt dan ook ontzettend saai te zijn:
[ afbeelding ]
'bored to death'![]()
Nu haal je realiteit en fictie toch enigszins door elkaar, of ken jij echte vampieren?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar het is eigenlijk een echte homo film
Een normale vampier gaat gruwelijk dood als deze met zonlicht in aanraking komt, deze vampieren gaan fucking glitteren!
die allemaal hem afwezen en aan het soppen waren tijdens de film.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
TS zat als enige man in de bios tussen alleen maar kwijlende dwepende Tina-lezeressen..
ze hebben hem iig niet tijdens de film afgewezen.. toen waren ze in extase vanwege de prachtige, prachtige, knappe, gespierde wolvenjongen..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
[..]
die allemaal hem afwezen en aan het soppen waren tijdens de film.
Ghehe leukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vroeg ook nog aan mijn vriendin, waarom juichte jij niet, vind je hem niet lekker ?
Zegt ze "nee, ik vind hem te gespierd"
Toen vroeg ik me echt af, wat de neuk doe je dan met mij
Idd Klotefilm.. Wordt er mee overladen hier thuis ook alquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Salamando het volgende:
samenvatting OP:
Twilight
Sourcy Vitamine water_
Dit zie jij als een probleem?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
TS zat als enige man in de bios tussen alleen maar kwijlende dwepende Tina-lezeressen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |