Helaas is de dagelijkse realiteit net even anders:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
hopend dat hij op een dag mijn buurjongen wordt![]()
![]()
..het is jaloezie!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:
Het zou een nummer kunnen zijn van Frans Bauer of Jan Smit.. maar neen; ik erger me helemaal kapot aan het kind op het moment. Want ze duikt altijd heel toevallig op als ik er niet ben maar mijn vriend met de andere dudes aan het chillen is/ uitgaan. En dan blijft ze om mysterieuze redenen de hele avond plakken. En mijn eierstokken zijn verbonden met zenuwen die aanvoelen dat zij er weer eens is. En eergisteren was het echt mannenavond dus ik moest maar opzouten naar huis om daar maar in mijn eentje eenzaam, alleen en dik doodgaan want ik heb dus geen penis. Was ze er weer. En dan moest ze weer naar de Mac en toen heeft mijn vriend dr maar heen gereden.
Nou, ik ben ongesteld en moest even zeuren. Danku.
En niet zeggen dat het jaloezie is, het is gewoon een heule grote ergenis.. op dit moment.
En ik weet niet wat ik aan moet, en ik moet zo naar werk.
4.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef A-mineur het volgende:
Gelukkig houdt mijn vrouwelijke wederhelft niet van die onzin. Ik moest wel verplicht mee naar Shrek 4 gisteren, of 5 weet ik veel welk deel ze nu zijn.
Dat ik ooit nog een topic heb mogen maken waarin jij het eens bent met alle 6 mijn klachtenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef 9611Niels het volgende:
Eens met alle klachten, ik heb die film laatst verplicht moeten kijken
Ik vink ze altijd af, en dit is inderdaad je eerste topic waar ik het volkomen mee eens ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog een topic heb mogen maken waarin jij het eens bent met alle 6 mijn klachten
Staat wel tof op z'n grafsteen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:10 schreef Salamando het volgende:
de film schijnt dan ook ontzettend saai te zijn:
[ afbeelding ]
'bored to death'![]()
Nu haal je realiteit en fictie toch enigszins door elkaar, of ken jij echte vampieren?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar het is eigenlijk een echte homo film
Een normale vampier gaat gruwelijk dood als deze met zonlicht in aanraking komt, deze vampieren gaan fucking glitteren!
die allemaal hem afwezen en aan het soppen waren tijdens de film.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
TS zat als enige man in de bios tussen alleen maar kwijlende dwepende Tina-lezeressen..
ze hebben hem iig niet tijdens de film afgewezen.. toen waren ze in extase vanwege de prachtige, prachtige, knappe, gespierde wolvenjongen..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef rubje het volgende:
[..]
die allemaal hem afwezen en aan het soppen waren tijdens de film.
Ghehe leukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vroeg ook nog aan mijn vriendin, waarom juichte jij niet, vind je hem niet lekker ?
Zegt ze "nee, ik vind hem te gespierd"
Toen vroeg ik me echt af, wat de neuk doe je dan met mij
Idd Klotefilm.. Wordt er mee overladen hier thuis ook alquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Salamando het volgende:
samenvatting OP:
Twilight
Sourcy Vitamine water_
Dit zie jij als een probleem?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
TS zat als enige man in de bios tussen alleen maar kwijlende dwepende Tina-lezeressen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |