maar ik hoorde dus dat GTST zomercliffhanger heeft, dus voor de GTSTliefhebbers; lees drie keer wat ik heb zitten zeuren en je hebt de volgende ep.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef Myraela het volgende:
Het zou ook een goede aflevering uit GTST kunnen zijn. Misschien nogwel beter dan een nummer van Jan Smit.
Wil je nu ook echt dat mensen je geld gaan geven zodat jij kan zuipen op een introweek?quote:
Even je post aangepast zodat je weet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:
En dan moest ze weer naar de Mac en toen heeft mijn vriend over dr heen gereden.
Je bent vormgever? Ik mis de paint bij deze klacht. Ik zie veel mogelijkheden, met bloed, burgers, bitches, bro's, etc etc.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:
Het zou een nummer kunnen zijn van Frans Bauer of Jan Smit.. maar neen; ik erger me helemaal kapot aan het kind op het moment. Want ze duikt altijd heel toevallig op als ik er niet ben maar mijn vriend met de andere dudes aan het chillen is/ uitgaan. En dan blijft ze om mysterieuze redenen de hele avond plakken. En mijn eierstokken zijn verbonden met zenuwen die aanvoelen dat zij er weer eens is. En eergisteren was het echt mannenavond dus ik moest maar opzouten naar huis om daar maar in mijn eentje eenzaam, alleen en dik doodgaan want ik heb dus geen penis. Was ze er weer. En dan moest ze weer naar de Mac en toen heeft mijn vriend dr maar heen gereden.
Nou, ik ben ongesteld en moest even zeuren. Danku.
En niet zeggen dat het jaloezie is, het is gewoon een heule grote ergenis.. op dit moment.
En ik weet niet wat ik aan moet, en ik moet zo naar werk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wil je nu ook echt dat mensen je geld gaan geven zodat jij kan zuipen op een introweek?Fokkin' triest.
gaaaast, je kan niet mij aan mezelf gevenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1 paard en 1 poëtisch bloemenmeisje voor je topic ! :
[ afbeelding ]
het is een wazige kunstacademie, dus geen zuipen maar wel verplicht knutselen.. Ik denk dat ik vast zit op een soort libelle zomerweek dan..quote:
Ik kan jou wel met mezelf gevenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
gaaaast, je kan niet mij aan mezelf geven
oh ik ben trouwens geen vormgever, ik doe Vormgeving B --> modevormgeving. Ik maak kleding die ik veelste duur aan rijke mensen verkoop.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bent vormgever? Ik mis de paint bij deze klacht. Ik zie veel mogelijkheden, met bloed, burgers, bitches, bro's, etc etc.
Sletquote:STEUN LIN.-OP-ARTEZ DOOR GELD TE DONEREN VOOR DE INTROWEEK. wie: linda, wat: heeft geld nodig. Veul geld. 150 geld-en. Doneer een bedrag boven de tien euro en ik zal je voor altijd als held vermelden en regel dat jij bij mijn eerste catwalk-show zit! stuur pm voor meer info <3
gaaaast, .. .. wacht, dat kanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan jou wel met mezelf geven!
in ruil krijgt men alleen pics van boobs - helaas zijn de pics wel uitgekauwd omdat ze op geugle/dumpert zijn gevonden. Ik vraagt geld in ruil voor kunst. En als men daar een orgasme van krijgt, kan ik er niets aan doen.quote:
Maar beredeneer dit even rustig TS.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
gaaaast, .. .. wacht, dat kan![]()
Maar dat wil je niet want mijn eierstokken voelen alsof ze eruit vallen. BLOOD BLOOD EVERYWHERE.
Hopelijk dat mijn beeld van ongesteldheid bij vrouwen je voor deze tijd van de maand heeft afgeschrikt.![]()
Haha, nee dat was eigenlijk niet mijn klacht. Mijn stiekeme kracht is dus eigenlijk dat ik ongesteld ben en me overal aan erger. En mijn tweede klacht was dat die chick overal opdook - maar dit is alleen als ik me doodga van pijn. Werkt verder prima. Mijn klacht was ook echter niet dat vriendlief aanpapt met andere meiden. Maar dat het nu net lijkt alsof ik al die gozerts niet ken terwijl dat ook vrienden van mij zijn behalve dan dat ik met allen als individu moet afspreken omdat als groep ze altijd mannenavond + rondvliegend onuitgenodigd projectiel afspreken. Maar ik vond het nogal terecht om nu ineens te gaan klagen omdat vrouwendingen het toelaten.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar beredeneer dit even rustig TS.
Waarom denk je dat je vriend met zijn maten de hort op is en aanpapt met andere meiden ?
Omdat jij ongesteld thuis zit en dus geen waarde voor hem hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Haha, nee dat was eigenlijk niet mijn klacht. Mijn stiekeme kracht is dus eigenlijk dat ik ongesteld ben en me overal aan erger. En mijn tweede klacht was dat die chick overal opdook - maar dit is alleen als ik me doodga van pijn. Werkt verder prima. Mijn klacht was ook echter niet dat vriendlief aanpapt met andere meiden. Maar dat het nu net lijkt alsof ik al die gozerts niet ken terwijl dat ook vrienden van mij zijn behalve dan dat ik met allen als individu moet afspreken omdat als groep ze altijd mannenavond + rondvliegend onuitgenodigd projectiel afspreken. Maar ik vond het nogal terecht om nu ineens te gaan klagen omdat vrouwendingen het toelaten.
RIP aan je relatie.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:
en toen heeft mijn vriend dr maar heen gereden.
Dus je bent een hoer? Ok.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
in ruil krijgt men alleen pics van boobs - helaas zijn de pics wel uitgekauwd omdat ze op geugle/dumpert zijn gevonden. Ik vraagt geld in ruil voor kunst. En als men daar een orgasme van krijgt, kan ik er niets aan doen.
Geil.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:54 schreef linpunt het volgende:
gaaaast, .. .. wacht, dat kan![]()
Maar dat wil je niet want mijn eierstokken voelen alsof ze eruit vallen. BLOOD BLOOD EVERYWHERE.
Hopelijk dat mijn beeld van ongesteldheid bij vrouwen je voor deze tijd van de maand heeft afgeschrikt.![]()
nee gast, ik bedoelde met kunst ook echt een schilderij.. Ik weet dat mensen seks ook kunst noemen maar ik bedoelde een ongeil vierkant doek met plaatjes erop.quote:
hehe, nee ze is opzich ook wel een vriendin van me. Maar mannen denken gelijk dat ze dan beter/knapper/geiler/langer/dunner is. Ze is erm.. normaal. Maar ik kan beter me aan haar ergeren dan aan mijn vriend die veel vaker zie.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Mixende_match het volgende:
I Know how you feel.. Ik erger me dan ook aan alles... En zeker als er zo'n chick in de buurt is ( of is het een ranzig vet en vatsig wijf dat iedere dag naar de mac gaat?)
suc6. En ik zou zeggen: cote dor is een perfect dieet voor deze dagen
Omdat het vrouwen zijn. Dat snappen ze zelf ook niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo afgunstig naar elkaar?
It's not enough to succeed, others must fail.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo afgunstig naar elkaar?
Ik heb de hele woordenbrij gelezen, maar snap er gewoon echt helemaal niks vanquote:Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Haha, nee dat was eigenlijk niet mijn klacht. Mijn stiekeme kracht is dus eigenlijk dat ik ongesteld ben en me overal aan erger. En mijn tweede klacht was dat die chick overal opdook - maar dit is alleen als ik me doodga van pijn. Werkt verder prima. Mijn klacht was ook echter niet dat vriendlief aanpapt met andere meiden. Maar dat het nu net lijkt alsof ik al die gozerts niet ken terwijl dat ook vrienden van mij zijn behalve dan dat ik met allen als individu moet afspreken omdat als groep ze altijd mannenavond + rondvliegend onuitgenodigd projectiel afspreken. Maar ik vond het nogal terecht om nu ineens te gaan klagen omdat vrouwendingen het toelaten.
En terecht, vrouwen horen niet eens op internet te kunnen mijn inziens. Ik ben blij als ik weer terug ben in Saudi-Arabië. Daar worden vrouwen tenminste nog kort gehouden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
op tinaforum mag je niet klagen, alleen maar pics posten van my little pony en barbie
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen tenminste nog kort gehouden.
Mag ik meequote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
En terecht, vrouwen horen niet eens op internet te kunnen mijn inziens. Ik ben blij als ik weer terug ben in Saudi-Arabië. Daar worden vrouwen tenminste nog kort gehouden.
ik zal het nog een keer zo uitleggen zodat jij mij (en niet alleen mij maar de rest van de vrouwen) voor altijd gelijk zult geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de hele woordenbrij gelezen, maar snap er gewoon echt helemaal niks van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |